• House of Horror



    Tien jongeren, één huis.

    Wakker worden in een koud, oud huis is niet iets wat je gauw zou verwachten wanneer je de avond ervoor normaal naar bed bent gegaan. Vooral niet in een die ook nog eens in het bezit lijkt te zijn van een ziekelijk, gestoord persoon. Eenmaal binnen is er geen weg meer naar buiten, tenminste… Niet zomaar..

    Gedesoriënteerd word een groepje jongeren wakker in precies dat oude huis waarin niemand het zou willen. De muren kraken en de wind lijkt op sommige momenten wel langs het huis te gillen. De kamers zijn stoffig, ruiken muf en er hangt niet altijd een prettige sfeer in, vooral niet wanneer je er te lang bij stil gaat staan.
    Zodra ze één voor één door hebben dat er iets niet klopt, want hoe zijn ze tenslotte daar gekomen en wat doen ze er in hemelsnaam, gaan ze op onderzoek uit en komen ze al snel tot de conclusie dat ze niet alleen zijn. Dat iemand de controle heeft over bijna elk ding in huis.
    Gehuld in alleen de kleren die ze de avond ervoor al aanhadden, hebben ze verder niks bij zich. Gereedschappen, of wapens, zullen ze zelf moeten zoeken, en ook dat is maar schaars. Het kleine beetje eten wat er is kan alleen maar aangevuld worden wanneer ze het verdienen. De uiteindelijke hoofdprijs, is hun vrijheid.
    Om de dag word er een bericht achtergelaten waarin de meest gruwelijke opdrachten kunnen staan, willen ze overleven dan hebben ze geen andere keus dan het uit te voeren. Tenslotte is er maar één manier om ooit nog buiten het huis te komen, en de vraag is nog maar; hoe ver zou jij gaan om dat doel te bereiken?



    Hier mag alles besproken worden omtrent de RPG zelf ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb nog niet echt inspiratie gevonden voor een post.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nephele schreef:
    Heb ik wat gemist o;?


    Niet veel hoor :3
    Maar misschien een idee om Alaska en Derek bij elkaar wakker te laten worden? :3
    Alaska is bijna klaar. Moet alleen nog 2 eigenschappen verwerken ^.^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Calorae schreef:
    (...)

    Niet veel hoor :3
    Maar misschien een idee om Alaska en Derek bij elkaar wakker te laten worden? :3
    Alaska is bijna klaar. Moet alleen nog 2 eigenschappen verwerken ^.^


    Is er dan al een speeltopic D:?
    Want dan heb ik wel wat gemist


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Nephele schreef:
    (...)

    Is er dan al een speeltopic D:?
    Want dan heb ik wel wat gemist


    Ja dan heb je inderdaad wat gemist. :'D
    Hier een linkje :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oops o:
    haha nou dan zal ik wel posten, weldra!
    En ja het is goed als Alaska naast Dereck wakker wordt hoor


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Kelly, komt jou post ook nog?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Is Alaska eigenlijk goedgekeurd? ;3 Ze staat op pagina 7 van het rollentopic.
    En ik ga even schrijven. Gister was ik nog wat slaap aan het inhalen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ja hoor, ze is goedgekeurd (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sorry, je mag mij anders wel van de lijst halen. Ik heb echt totaal geen inspiratie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat is jammer, maar als het niet lukt dan houd het op.
    Ik zal vanavond, als ik me wat beter voel dan nu, de lijst aanpassen en iedereen die niet gereageerd heeft een GB sturen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wanneer komt eigenlijk de eerste opdracht?
    En, als het behaald is, kunnen ze dan ook een EHBO doos e.d. krijgen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik probeer vandaag nog te reageren!


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Genest schreef:
    Wanneer komt eigenlijk de eerste opdracht?
    En, als het behaald is, kunnen ze dan ook een EHBO doos e.d. krijgen?


    Ik wil de eerste opdracht plaatsen zodra iedereen wakker is, e.d
    Op dit moment ben ik weinig thuis ivm de carnaval maar zodra deze voorbij is zal ik iedereen die nog gepost heeft een GB sturen. Daarna plaats evt alsnog de eerste opdracht.
    Ze kunnen met het behalen van een opdracht allerlei nodige dingen krijgen, eten, kleren, EHBO spullen, etc.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben momenteel op vakantie tot en met zaterdag en ik zal als ik geen wifi heb in het volgende hotel tot maandag niet reageeren in verband met Jetlag uitslapen. :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb iedereen een GB gestuurd waarvan ik pas één, of geen posten heb gehad. Er is ook weer een plek vrij aangezien Caim zichzelf heeft uitgeschreven, wil de rest nog wel mee blijven schrijven? Want zodra ik van de rest wat gehoord heb gooi ik het rollentopic omhoog voor de rollen die zijn komen te vervallen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'