• House of Horror



    Tien jongeren, één huis.

    Wakker worden in een koud, oud huis is niet iets wat je gauw zou verwachten wanneer je de avond ervoor normaal naar bed bent gegaan. Vooral niet in een die ook nog eens in het bezit lijkt te zijn van een ziekelijk, gestoord persoon. Eenmaal binnen is er geen weg meer naar buiten, tenminste… Niet zomaar..

    Gedesoriënteerd word een groepje jongeren wakker in precies dat oude huis waarin niemand het zou willen. De muren kraken en de wind lijkt op sommige momenten wel langs het huis te gillen. De kamers zijn stoffig, ruiken muf en er hangt niet altijd een prettige sfeer in, vooral niet wanneer je er te lang bij stil gaat staan.
    Zodra ze één voor één door hebben dat er iets niet klopt, want hoe zijn ze tenslotte daar gekomen en wat doen ze er in hemelsnaam, gaan ze op onderzoek uit en komen ze al snel tot de conclusie dat ze niet alleen zijn. Dat iemand de controle heeft over bijna elk ding in huis.
    Gehuld in alleen de kleren die ze de avond ervoor al aanhadden, hebben ze verder niks bij zich. Gereedschappen, of wapens, zullen ze zelf moeten zoeken, en ook dat is maar schaars. Het kleine beetje eten wat er is kan alleen maar aangevuld worden wanneer ze het verdienen. De uiteindelijke hoofdprijs, is hun vrijheid.
    Om de dag word er een bericht achtergelaten waarin de meest gruwelijke opdrachten kunnen staan, willen ze overleven dan hebben ze geen andere keus dan het uit te voeren. Tenslotte is er maar één manier om ooit nog buiten het huis te komen, en de vraag is nog maar; hoe ver zou jij gaan om dat doel te bereiken?



    Hier mag alles besproken worden omtrent de RPG zelf ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik doe, zoals ik gereageerd had nog mee, maar ik moet even op inspiratie komen voor een post, misschien laat ik Sentis verkennen, dan kan degene die wil op hem reageren.


    Vampire + Servant = Servamp

    Is goed, als je wil is mijn personage vrij. Ik weet namelijk nu even niet wat ik met haar moet doen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Kan het tempo van het posten ook iets naar beneden?
    De helft heeft zowaar nog geen post geplaatst maar toch wordt het topic een beetje gespamd
    straks loopt de rest achter,
    (Of ligt dat aan mij?)


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Nephele schreef:
    Kan het tempo van het posten ook iets naar beneden?
    De helft heeft zowaar nog geen post geplaatst maar toch wordt het topic een beetje gespamd
    straks loopt de rest achter,
    (Of ligt dat aan mij?)


    Ik moet heel eerlijk zeggen dat Maia en ik voornamelijk gewoon verder gaan met posten omdat er verder bar weinig wordt gereageerd (dan spreek ik voor mezelf – niet voor Maia). Zelfs in het praattopic wordt niet veel gereageerd als er iemand bijvoorbeeld geen tijd heeft of een samenvatting zou willen hebben (':
    Ik vind het niet erg om te wachten met posten – maar niet als dat steeds twee tot drie dagen (of zelfs langer) duurt.


    •

    No offence at all, maar dan moet er wel gepost worden door anderen. Het lijkt nu enkel "gespam" doordat Vandinha en ik de enige zijn die überhaupt posten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    No offence at all, maar dan moet er wel gepost worden door anderen. Het lijkt nu enkel "gespam" doordat Vandinha en ik de enige zijn die überhaupt posten.


    Daarnaast is het geen gespam omdat de RPG nu al een week (of langer) open is – als dit om één dag gaat, prima: maar dit is geen gespam te noemen.


    •

    Dat snap ik best, maar ik ben nu aan het wachten op iemand die op vakantie is, maar daarna zal dat wel loslopen,
    Hoe dat met de rest zit weet ik niet, maar ik heb enigszins vernomen dat deze ook druk zijn


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Nephele schreef:
    Dat snap ik best, maar ik ben nu aan het wachten op iemand die op vakantie is, maar daarna zal dat wel loslopen,
    Hoe dat met de rest zit weet ik niet, maar ik heb enigszins vernomen dat deze ook druk zijn


    Het is je eigen keuze dat je op iemand wacht die op vakantie is – dus dan vind ik het niet echt eerlijk dat er meteen wordt gezegd dat er wordt " gespamd ". Zoals Maia (Genest) al zei – zijn wij vrijwel de enige in het topic die reageren (wat ontzettend jammer is – KOM OP GUYS, REAGEREN JULLIE), dus wij kunnen er ook niets aan doen.


    •

    Het is een beetje dubbel, want Genest en Vandinha zijn wel echt de enige twee actieve. Maar voor degene die nog moeten inhaken kan het inderdaad misschien iets te snel zijn.

    Ik ga degen die nog niet gepost hebben tot morgenavond geven. Geen reactie en die rollen komen te vervallen. Ik moet mezelf ook een "tik" geven want ik heb de RPG ook een beetje verwaarloosd, en nu zit ik ook nog eens met mijn vinger in het verband wat het typen er niet sneller opmaakt. ( Deze post alleen al heeft me 10 minuten geduurd eer ik klaar was :') )

    Mijn personage ga ik iig haar kamer uitsturen, als iemand daarop in wil/kan haken? Verwerk ik dat er meteen in.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vandinha schreef:
    (...)

    Het is je eigen keuze dat je op iemand wacht die op vakantie is – dus dan vind ik het niet echt eerlijk dat er meteen wordt gezegd dat er wordt " gespamd ". Zoals Maia (Genest) al zei – zijn wij vrijwel de enige in het topic die reageren (wat ontzettend jammer is – KOM OP GUYS, REAGEREN JULLIE), dus wij kunnen er ook niets aan doen.


    Ik heb nooit beweerd dat jullie er verder iets aan kunnen doen dat de rest niet bepaald reageert, ik ben alleen bang dat degene die dan nog in moeten springen achter lopen of dergelijke
    No offense though


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Nephele schreef:
    (...)

    Ik heb nooit beweerd dat jullie er verder iets aan kunnen doen dat de rest niet bepaald reageert, ik ben alleen bang dat degene die dan nog in moeten springen achter lopen of dergelijke
    No offense though


    Daar heb je gelijk in – maar er moet wel rekening mee gehouden dat dit topic al bijna 2/3 weken bestaat, en dat áls iemand zich had ingeschreven in deze RPG – het onderhand wel tijd is geweest om in te springen >___>

    Daarnaast zal er nooit iets gebeuren wat voor iedereen life – changing is, dus daar hoeft niet bang gewezen voor te worden (:


    •

    Als Vandinha en ik opeens moeten stoppen om te wachten op de anderen vind ik het - kort uit de bocht gezegd - wel bullshit. Natuurlijk zou ik dan wel wachten, daar niet van, alleen het is ongelofelijk jammer dat er niet door de anderen gereageerd worden. Daarbij wacht ik de gehele tijd op de eerste opdracht, wat dus nog niet kan, gezien Vandinha en ik de enige zijn. Well, topicmaakster en Nephele hebben ook gepost, maar ik bedoel het meer in de richting van de andere users. Iedereen moet wakker zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    Als Vandinha en ik opeens moeten stoppen om te wachten op de anderen vind ik het - kort uit de bocht gezegd - wel bullshit. Natuurlijk zou ik dan wel wachten, daar niet van, alleen het is ongelofelijk jammer dat er niet door de anderen gereageerd worden. Daarbij wacht ik de gehele tijd op de eerste opdracht, wat dus nog niet kan, gezien Vandinha en ik de enige zijn. Well, topicmaakster en Nephele hebben ook gepost, maar ik bedoel het meer in de richting van de andere users. Iedereen moet wakker zijn.


    Indeed, het is lastig als de anderen niet reageren.
    Zelf vind ik het alleen lullig als ik verder ga terwijl ik Calorea heb beloofd om te wachten tot haar personage ook wakker is

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 20:42 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Que?
    Ik denk dat je in de war bent met iemand anders, want ik had me uitgeschreven :')


    Nevermind :Y)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 20:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn persoon is nu op een punt waar iedereen op zou kunnen reageren.


    Vampire + Servant = Servamp