• House of Horror



    Tien jongeren, één huis.

    Wakker worden in een koud, oud huis is niet iets wat je gauw zou verwachten wanneer je de avond ervoor normaal naar bed bent gegaan. Vooral niet in een die ook nog eens in het bezit lijkt te zijn van een ziekelijk, gestoord persoon. Eenmaal binnen is er geen weg meer naar buiten, tenminste… Niet zomaar..

    Gedesoriënteerd word een groepje jongeren wakker in precies dat oude huis waarin niemand het zou willen. De muren kraken en de wind lijkt op sommige momenten wel langs het huis te gillen. De kamers zijn stoffig, ruiken muf en er hangt niet altijd een prettige sfeer in, vooral niet wanneer je er te lang bij stil gaat staan.
    Zodra ze één voor één door hebben dat er iets niet klopt, want hoe zijn ze tenslotte daar gekomen en wat doen ze er in hemelsnaam, gaan ze op onderzoek uit en komen ze al snel tot de conclusie dat ze niet alleen zijn. Dat iemand de controle heeft over bijna elk ding in huis.
    Gehuld in alleen de kleren die ze de avond ervoor al aanhadden, hebben ze verder niks bij zich. Gereedschappen, of wapens, zullen ze zelf moeten zoeken, en ook dat is maar schaars. Het kleine beetje eten wat er is kan alleen maar aangevuld worden wanneer ze het verdienen. De uiteindelijke hoofdprijs, is hun vrijheid.
    Om de dag word er een bericht achtergelaten waarin de meest gruwelijke opdrachten kunnen staan, willen ze overleven dan hebben ze geen andere keus dan het uit te voeren. Tenslotte is er maar één manier om ooit nog buiten het huis te komen, en de vraag is nog maar; hoe ver zou jij gaan om dat doel te bereiken?



    Hier mag alles besproken worden omtrent de RPG zelf ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Degene die nu nog niet hebben geschreven, kunnen gewoon nog inhaken. Dat staat los van de stukken die jullie, Genest en Vandinha, hebben geschreven. De opdracht kan ik alleen nog niet geven, daar moeten degene due meedoen op z'n minst wakker voor zijn.

    Als het aan mij ligt hoeven jullie niet te stoppen met posten. Degene die nog meedoen kunnen gewoon wakker worden, en alsnog beginnen.
    Vind het alleen een beetje lastig omdat ik iedereen een berichtje heb gestuurd en maar van enkele iets terug heb gekregen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oh - dat wilde ik nog vermelden: Mills (geen flauw idee wat haar username momenteel is) deed eerst ook mee aan de roleplay van mijn zus. Ze had echter na een tijdje nog steeds niet gereageerd, ook niet op topicmaakster GB's, waardoor ze uit is geschreven. Wat ik dus probeer te zeggen: wellicht is dat hetzelfde geval hier.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb geloof ik van haar ook geen berichtje terug gehad.
    Van wie ik nu zo weet die nog mee doen, zijn het; LyraPhoenix, Calorae, Genest, Vandinha, Nephele en ikzelf dan. Twee rollen zijn zeker komen te vervallen, en van Pudge ( voorheen Mills ) en Ninuturu heb ik niks gehoord.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    LyraPhoenix schreef:
    Mijn persoon is nu op een punt waar iedereen op zou kunnen reageren.


    Ik stuur de mijne dan naar de jouwe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik was op vakantie en had een week geen internet. Ik gelijk maar schrijven maar ik kan niet beloven dat het een goed stuk is, aangezien ik een jetlag heb.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Calorae schreef:
    Ik was op vakantie en had een week geen internet. Ik gelijk maar schrijven maar ik kan niet beloven dat het een goed stuk is, aangezien ik een jetlag heb.


    No problemo (:
    Heel begrijpelijk met een jetlag


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Nephele schreef:
    (...)

    No problemo (:
    Heel begrijpelijk met een jetlag


    Ik heb na een aantal keer opnieuw geschreven uiteindelijk gepost. Hopelijk heb je er wat aan want de post is echt crappy :3 Maar ik ga proberen te slapen ^.^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Calorae schreef:
    (...)

    Ik heb na een aantal keer opnieuw geschreven uiteindelijk gepost. Hopelijk heb je er wat aan want de post is echt crappy :3 Maar ik ga proberen te slapen ^.^


    naah ik vind hem helemaal niet zo slecht!
    Ik post zo of morgen wel (:
    Slaap ze ^-^


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Mijn topics.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kan iemand me vertellen wat er allemaal gebeurd is en waar iedereen is? Ik ga namelijk zo een post schrijven ;d.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    Kan iemand me vertellen wat er allemaal gebeurd is en waar iedereen is? Ik ga namelijk zo een post schrijven ;d.

    Ik weet alleen dat Milo en Camille ergens in een gang zitten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Medousa schreef:
    Kan iemand me vertellen wat er allemaal gebeurd is en waar iedereen is? Ik ga namelijk zo een post schrijven ;d.


    Alaska en Dereck zitten nog op een kamer, die zijn ook pas net wakker (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Sentis en Arely staan bij de trap, iedereen is pas net wakker of slapen nog.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ah, oke ^^ Nice 2 know.
    Ik ga zo schrijven :d.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zijn er geen foto's van het huis? Want ik ben bezig met een post ervoor, maar ik weet niet zeker of er dan iets fouts heb geschreven ofzo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.