• House of Horror



    Tien jongeren, één huis.

    Wakker worden in een koud, oud huis is niet iets wat je gauw zou verwachten wanneer je de avond ervoor normaal naar bed bent gegaan. Vooral niet in een die ook nog eens in het bezit lijkt te zijn van een ziekelijk, gestoord persoon. Eenmaal binnen is er geen weg meer naar buiten, tenminste… Niet zomaar..

    Gedesoriënteerd word een groepje jongeren wakker in precies dat oude huis waarin niemand het zou willen. De muren kraken en de wind lijkt op sommige momenten wel langs het huis te gillen. De kamers zijn stoffig, ruiken muf en er hangt niet altijd een prettige sfeer in, vooral niet wanneer je er te lang bij stil gaat staan.
    Zodra ze één voor één door hebben dat er iets niet klopt, want hoe zijn ze tenslotte daar gekomen en wat doen ze er in hemelsnaam, gaan ze op onderzoek uit en komen ze al snel tot de conclusie dat ze niet alleen zijn. Dat iemand de controle heeft over bijna elk ding in huis.
    Gehuld in alleen de kleren die ze de avond ervoor al aanhadden, hebben ze verder niks bij zich. Gereedschappen, of wapens, zullen ze zelf moeten zoeken, en ook dat is maar schaars. Het kleine beetje eten wat er is kan alleen maar aangevuld worden wanneer ze het verdienen. De uiteindelijke hoofdprijs, is hun vrijheid.
    Om de dag word er een bericht achtergelaten waarin de meest gruwelijke opdrachten kunnen staan, willen ze overleven dan hebben ze geen andere keus dan het uit te voeren. Tenslotte is er maar één manier om ooit nog buiten het huis te komen, en de vraag is nog maar; hoe ver zou jij gaan om dat doel te bereiken?



    Hier mag alles besproken worden omtrent de RPG zelf ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ja, en een zolder. Daar komt ook nog een foto voor.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Is het wellicht niet handiger als de eerste opdracht nu komt? Dat de mensen die er zijn het simpelweg uitvoeren, anders komt er helemaal niets daarvan - en dat is best jammer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    LyraPhoenix, wil jij nog posten?

    We zijn nu met vijf spelers nog, als ik het goed heb. Als iedereen het er mee eens is, wil ik dan evt de eerste opdracht wel posten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aight, al denk ik niet dat er door allemaal hier toestemming wordt gegeven - want wie zijn het? Jij, Vandinha, Nephele en LyraPhoenix?

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 10:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja klopt, meer posten heb ik niet gezien.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dan wacht ik nog even geduldig af. :]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zeg, kom maar op met die opdracht.


    Gezien niet veel mensen meer posten weet ik niet of er überhaupt nog iemand is waar ik een van mijn twee mensen heen kan sturen s;


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Het is verder nogal uitgestorven...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zit te wachten op een post van LyraPhoenix, anders mag je je personage wel naar mij sturen?
    Vind het jammer dat het zo stil loopt want dat maakt mijn eigen zin om te schrijven erg laag.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Ik zit te wachten op een post van LyraPhoenix, anders mag je je personage wel naar mij sturen?
    Vind het jammer dat het zo stil loopt want dat maakt mijn eigen zin om te schrijven erg laag.


    Ja inderdaad.
    Anders opnieuw promoten?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Eavan schreef:
    Ik zit te wachten op een post van LyraPhoenix, anders mag je je personage wel naar mij sturen?
    Vind het jammer dat het zo stil loopt want dat maakt mijn eigen zin om te schrijven erg laag.


    Oeps, zal even terug lezen, had het misschien over het hoofd gezien.

    Edit: Pagina 7 eerste stukj, ik zag dat ik al gereageerd had.

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 21:33 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik weet niet of opnieuw promoten zin heeft, gezien het al enkele keren in de spotlight heeft gestaan en niemand daadwerkelijk gereageerd heeft.
    Het is gewoon jammer, want het heeft een "leuk" plot voor een RP.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik kan, als dat mag (?), een nieuw rollentopic openen, en daarbij jullie rollen gewoon vermelden, in de hoop op nog nieuwe aanmeldingen. Dan gooi ik hem meteen ook nog een keer in de spotlight.
    Als het dan nog niet wil lopen weet ik het niet meer. Het is mijn eerste eigen RPG dus weet niet of er misschien nog wat mist en dat dat het probleem is?

    LyraPhoenix, oh sorry, dat is dan mijn fout geweest. Heb ik er overheen gelezen.

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 22:33 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'