• House of Horror



    Tien jongeren, één huis.

    Wakker worden in een koud, oud huis is niet iets wat je gauw zou verwachten wanneer je de avond ervoor normaal naar bed bent gegaan. Vooral niet in een die ook nog eens in het bezit lijkt te zijn van een ziekelijk, gestoord persoon. Eenmaal binnen is er geen weg meer naar buiten, tenminste… Niet zomaar..

    Gedesoriënteerd word een groepje jongeren wakker in precies dat oude huis waarin niemand het zou willen. De muren kraken en de wind lijkt op sommige momenten wel langs het huis te gillen. De kamers zijn stoffig, ruiken muf en er hangt niet altijd een prettige sfeer in, vooral niet wanneer je er te lang bij stil gaat staan.
    Zodra ze één voor één door hebben dat er iets niet klopt, want hoe zijn ze tenslotte daar gekomen en wat doen ze er in hemelsnaam, gaan ze op onderzoek uit en komen ze al snel tot de conclusie dat ze niet alleen zijn. Dat iemand de controle heeft over bijna elk ding in huis.
    Gehuld in alleen de kleren die ze de avond ervoor al aanhadden, hebben ze verder niks bij zich. Gereedschappen, of wapens, zullen ze zelf moeten zoeken, en ook dat is maar schaars. Het kleine beetje eten wat er is kan alleen maar aangevuld worden wanneer ze het verdienen. De uiteindelijke hoofdprijs, is hun vrijheid.
    Om de dag word er een bericht achtergelaten waarin de meest gruwelijke opdrachten kunnen staan, willen ze overleven dan hebben ze geen andere keus dan het uit te voeren. Tenslotte is er maar één manier om ooit nog buiten het huis te komen, en de vraag is nog maar; hoe ver zou jij gaan om dat doel te bereiken?



    Hier mag alles besproken worden omtrent de RPG zelf ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vandinha schreef:
    (...)

    Met andere woorden, we mogen zelfs niet één keer per dag posten?
    Ik ga niet vijf dagen wachten totdat er éíndelijk twee posts van andere binnen zijn (':

    Dat zeg ik niet, zo vat jij het op. Alles wat ik zeg, is dat het heus wel wat rustiger aan kan. Zo moeilijk is dat toch niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Dat zeg ik niet, zo vat jij het op. Alles wat ik zeg, is dat het heus wel wat rustiger aan kan. Zo moeilijk is dat toch niet?


    Ik schrijf op dit moment maar een post per dag/per twee dagen – dus dat vind ik naar mijn mening al vrij rustig. Als ik nu vijf posts per dag zou plaatsen – oké, dan zou ik mezelf er in kunnen vinden dat het veel te snel gaat.
    Inderdaad – als er andere personen in een RPG niet/een keer in de zo veel dagen reageren, dan is een post per dag "snel"; maar daar mag je Maia en mij niet op afrekenen.


    •

    Dit kan simpelweg heel gemakkelijk opgelost worden, namelijk: als iemand het niet fijn vindt hoe "snel" Mirte en ik posten, vermeldt je dat maar aan het topicmaakster. Ze heeft immers zelf gezegd dat we verder mochten schrijven, en pas als zij zegt dat het wat minder kan - oké. Anders is het gewoon pech gehad, want er wordt (behalve door Mirte en mij) weinig gereageerd.
    Nu ga ik mijn post van Camille neerzetten, klaar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vandinha schreef:
    (...)

    Ik schrijf op dit moment maar een post per dag/per twee dagen – dus dat vind ik naar mijn mening al vrij rustig. Als ik nu vijf posts per dag zou plaatsen – oké, dan zou ik mezelf er in kunnen vinden dat het veel te snel gaat.
    Inderdaad – als er andere personen in een RPG niet/een keer in de zo veel dagen reageren, dan is een post per dag "snel"; maar daar mag je Maia en mij niet op afrekenen.

    Chill your bones. Ik reken jullie daar helemaal niet op af. Ik zeg er alleen wat van, dan hoef je niet meteen in de aanval te schieten.
    Ik vind het nogal een beetje egoistisch dat jullie doorgaan, terwijl er klaarblijkelijk wel anderen zijn die hier ook last van hebben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Chill your bones. Ik reken jullie daar helemaal niet op af. Ik zeg er alleen wat van, dan hoef je niet meteen in de aanval te schieten.
    Ik vind het nogal een beetje egoistisch dat jullie doorgaan, terwijl er klaarblijkelijk wel anderen zijn die hier ook last van hebben.


    Als die andere personen er nog last van hebben gaan ze maar naar Jennifer, of moeten ze maar vaker posten zodat hun "last" nog enigszins onderbouwd is.
    Verder sluit ik compleet aan bij Maia.


    •

    Het is niet egoistisch, zeker in de eerste week waren wij de enige die het levend hielden. Ik begrijp niet waarom er telkens over ons gezeurd wordt als we alles al hebben uitgelegd - wanneer er evenveel gereageerd wordt door de anderen is het niet eens te merken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vandinha schreef:
    (...)

    Als die andere personen er nog last van hebben gaan ze maar naar Jennifer, of moeten ze maar vaker posten zodat hun "last" nog enigszins onderbouwd is.
    Verder sluit ik compleet aan bij Maia.

    Haha, yeah, I thought so.
    Mensen kunnen niet altijd zo snel/direct posten net als jullie. Daarbij vond ik het wel wat beleefder om het hier aan jullie te vragen in plaats van direct naar Jennifer te gaan en het niet van mijzelf te 'horen.'
    Er staat trouwens dat je ook minimaal twee posts moet wachten, voor je zelf post.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Op wie moeten we wachten dan? Weet je hoe lang dat kan duren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    De regel twee posten wachten voordat iemand reageert wordt een beetje lastig als er maar weinig zijn die reageren. Dit werkt beter als ook alle 12 rollen actief zijn, wat nu niet echt het geval is.
    Ikzelf heb geen last van de posten van Vandinha en Genest, en heb verder ook nog geen klachten gehad dat iemand er last van zou hebben. Als iemand dat wel heeft, zou ik dat nu graag willen horen.
    Het is gewoon jammer dat er zo weinig wordt gereageerd, en niet alleen door mijzelf. Het topic heeft al een paar keer in de spotlights gestaan en mensen die stil vallen zijn uiteindelijk zelfs verwijdert. Op dit moment weet ik zelf ook even niet wat ik nu nog kan doen om er meer energie in te gooien.

    Genest, ja er zijn gewoon badkamers. Als je wil kan ik wel opzoek gaan naar een foto daarvoor?

    LyraPhoenix, mijn post komt er vanavond aan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Laat het maar. Ik schrijf me wel uit.
    Ik heb geen zin om een drama over niks te maken. Ik vroeg het netjes - ik had niet verwacht dat ik een hele verdedigingsactie zou aantreffen en jullie er zo in zaten. Daarbij gaan de anderen heus niet sneller reageren als jullie het 'vol spammen'.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Eavan: Ja graag, dan heb ik er een beeld bij. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Medousa, ik vind het jammer dat je je nu uitschrijft..

    Genest, Ik heb even gezocht, en kwam op deze foto; klik.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 19:27 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik had al zoiets verwacht, maar nu ik het zie .. Camille gaat daar echt niet durven te douchen haha, laat staan binnenkomen. Doet het water het überhaupt wel? Er zijn zeker geen (schone) handdoeken?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha, sorreh ;p Het water doet het wel, is ook gewoon schoon, maar het warme water wil er nog weleens mee ophouden. Er ligt een beperkt aantal aan schone handdoeken, zeg één per persoon. De rest valt te krijgen bij het eventueel winnen van een van de opdrachten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    En er is gewoon een boven- en benedenverdieping?


    Quiet the mind, and the soul will speak.