• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan. Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.

    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid. Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard. De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven. Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten. Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn. Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten. Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water. Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier

    Personages

    Allie - 23 - zeemeermin [Alicia]
    Athiabbe Duskfury - 21- halfwolf [Alicia]
    Baiel - 23 - nereïde [Marjanne]
    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens [Marjanne]
    Cordelia Duskfury-Grecia - 22 - zeemeermin [Rosanne]
    Emily Grecia - 23 - zeemeermin [Marjanne]
    Enaid - 97 - ederos [Alicia]
    Erich Yaroslav – vampierachtige [Natas]
    Ferapyle - ? - sater [Natas]
    Glaie - ? - nereïde [Marjanne]
    Gyab Duskfury - 20 - halfwolf [Alicia]
    Haliae – 10 – geest [Marjanne]
    Javelin Ash - 21 - halfwolf [Marjanne]
    John ? - ? - mens [Marjanne]
    Kato Duskfury - 23 - halfwolf [Alicia]
    Leona - 27 - trol [Natas]
    Liae - 0 - halfwolf/meermin [Alicia/Rosanne]
    Limany Redfinder - 23 - halfwolf [Alicia]
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde [Marjanne]
    Masrl – 28 – Peregrinus [Marjanne]
    Meller Wartons - 14 - mensee [Marjanne]
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens [Natas]
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter [Alicia]
    Nykin Duskfury - 1 - halfwolf/meermin [Alicia/Rosanne]
    Oliver May - 24 - mendax [Marjanne]
    Pagelino Duskfury - 13 - halfwolf [Alicia]
    Patja Duskfury - 10 - halfwolf [Alicia]
    Peikka - 31/32/33 - follet [Alicia]
    Prahi - 29 - Syrene [Alicia]
    Qako Duskfury - 27 - halfwolf [Alicia]
    Russel Wartons - 22 - mensee [Marjanne]
    Rodey Diablo - 23 - bosduivel [Alicia]
    Satyr - 21 - sater [Natas]
    Stimpy - 1 - eekhoorn [Rosanne]
    Tari - 19 - elf [Marjanne]
    Venomis - 24 - dracaena [Natas]
    Weather - 20 - Treeture [Marjanne]
    Wyatt - 24 - waternimf [Alicia]
    Yati Stormghost - 23 - halfwolf [Alicia]
    Zipp - 4- bosduivel [Alicia]

    Overig Jill - 22 - mendax [Rosanne]


    Vorige schrijftopics: 1, 2, 3, 4

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 21:29 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Het spijt me, Kato. Ik bedoelde er niets verkeerds mee. Ik wilde niet onze date verpesten door over zo'n zwaar onderwerp te beginnen. Het is alleen.. ik vroeg het me gewoon ineens af.' Ze kuste zijn wang en probeerde zijn blik te vangen.

    --

    Winnie zette haar spullen in de kamer neer en besloot Emily en Wyatt even alleen te laten. Ze hadden duidelijk nog het een en ander te bespreken.
    'Ik ga me even wassen. Zou je nog niets tegen Cordelia willen zeggen, Emily? Dat ik hier ben? Ik wil haar graag verrassen. Wyatt vast ook.'

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 20:05 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Echt? Dat is geweldig!' Wyatt sloeg zijn armen om haarheen. 'Natuurlijk wil ik dat weten.'

    ~~

    Liae was klaar met drinken en keek hem aan met haar blauwe ogen. Kato kuste haar hoofdje en keek toen op naar Cordelia.
    'Goed. Zullen we gaan slapen?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Mooi.' Haar boze frons veranderde in een halve grijns, maar dat kon Wyatt niet zien. 'Ik laat je dus toch niet volledig koud.'

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 20:22 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Voor Cordelia's gevoel was het nog hartstikke vroeg. Ze wilde nog niet dat hun date ten einde kwam. Dit soort momenten hadden ze juist zo weinig. Het gebeurde niet iedere avond dat de kinderen zolang doorsliepen.
    'Oké,' zei ze zacht.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ze knikte kort naar Winnie, om te laten weten dat ze niets tegen haar zus zou zeggen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Wyatt stak een arm naar Winnie uit.
    'De handdoeken liggen daar.' Hij wees op het hoopje dat hij om had laten vallen toen hij er zelf een had willen pakken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Toen Winnie weg was, keek Emily Wyatt bedenkelijk aan. 'Is Winnie je nieuwe vlam?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ee,' zei hij verrast en hij keek in haar ogen. 'Hoezo?'

    ~~

    Kato kuste haar wang.
    'Ik moet op tijd op, lief.'
    Hij droeg liae naar haar wieg en ging nog even bij Nykin kijken.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 20:47 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ze haalde haar schouders op. 'Omdat je hier met haar bent. En met haar op een slaapkamer slaapt. Of heb je een tweepersoons kamer voor alleen haar geregeld?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordelia baalde en zei niets. Ze ging vast naar de slaapkamer en trok haar nachthemd aan. Het was juist zo'n fijne avond geweest. Het mocht nog niet voorbij zijn. Met een zucht ging ze in bed liggen en wachtte tot Kato kwam.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Niet later deed Kato de deur achter zich dicht. Cordelia was stil en hij fluisterde zacht haar naam in het donker, omdat hij wilde weten of ze al sliep.

    ~~

    'Het is goedkoper,' antwoordde Wyatt die zijn ogen ten hemel sloeg. 'Winnie heeft geen geld.'
    Hij vond het noet zo leuk dat ze direct van hem verwachtte dat hij weer een relatie had. Ij al die jaren dat ze elkaar kenden, was hij alleen samen geweest met Allie en had een par keer met Jill geslapen. Alleen Arhiabbe was serieus geweest, maar zij was degene die het had uitgemaakt.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 21:01 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Oh. Vandaar.' Emily knikte koeltjes. 'Waar ben je geweest? Behalve in Toscane?' Ze had geen flauw benul waar dat lag, maar dat maakte niets uit.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik ben wakker. Ik wil niet dat onze date voorbij is,' zei ze eerlijk, zonder hem aan te kijken.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Hij sloeg zijn armen om haar heen. 'Het is toch nog niet over?'
    Hij kuste haar lippen.

    ~~

    'Florida,' vertelde hij. 'In de Verenigde Staten.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Je wilde toch slapen?' zei Cordelia verward. Ze raakte zijn gezicht aan.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?