• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 17:43 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Abigail pierce
    "Ja... ik hoef jou niks uit te leggen" vertel ik haar terwijl ze op haar rug op het bed ligt. Wie dacht ze dat ze was een psycholoog? "Ik heb die kutvakantie niet zelf geboekt"


    Lurinda Pearl
    Rose stapt bij me op het bed en begint uitbundig met me mee te springen en de lachen. "Ik ben" spring "altijd" spring "vrolijk!" lach ikt ussen het springen door en ik kijk lizzy aan "spring gewoon mee, het is Rose haar bed maar, daar kunnen we wel doorheen springen"

    Jeremy Devoné
    Damien loopt bij me weg verder het bos in en ik blijf nog even staan. Hem achterna gaan ging ik zeker niet doen, en terug het huis in, tsja daar had ik nou ook niet echt behoefte aan al die drukte.. En de dichtsbijzijnde stad of dorp was een heel eind verderop. Na even twijfelen besluit ik richting het dichtsbijzijnde busstation te lopen. Ik had onderweg een bushalte gezien niet heel ver hier vandaan daarmee zou ik toch in ieder geval bij een dorpje kunnen komen om mijn gedachten opzij te zetten.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    OEHHHHHHHHHHHH Dit word leeeuuukk
    WIJ ZIJN SADISTJES MET EEN KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATEEEEEEEEEEEEEEEER
    WIJ HOUDEN ALCOHOL EN DRAMA NIET VOOR LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATEEEEEEEEEEEEER
    :3

    *proud*


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    James Flanagan
    Ik begon me langzamerhand zorgen te maken. Damien was nog steeds niet terug. Ik besloot nog een kwartiertje te wachten en dan zou ik hem gaan zoeken.
    Een kwartiertje later was hij nog steeds niet terug. Ik stond op en begon overal te zoeken. In het zwembad, in alle kamers. Toen ik het hele huis had gehad en Damien nog steeds niet had gevonden liep ik naar buiten richting het bos. Hij zou toch niet verdwaald zijn? Ik liep het bos in en riep hard: "DAMIEN, DAMIEN. WAAR BEN JE??? DAMIEN, DAMIEN!" Ik bleef even stil staan om te horen of iemand antwoordde.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Damien Morrisson
    Ik sliep, en droomde dat Jeremy en Delilah voor me stonden,ik moest kiezen, ik twijfelde , maar toen zei droom-Jeremy dat hij van me hield.
    "W-Wat? " zei ik verbaasd.
    Ik werd wakker van geroep, iemand riep mijn naam.
    "Ja?? " riep ik slaperig terug,toen ik James stem herkende.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Sarah-Jane Black
    'Waarom lig je dan op mijn kamer?' vroeg ik haar, vrij bot. Ik kon er niet tegen als mensen onaardig tegen me deden. Ugh. Dan had ik de neiging hen terug te pakken. Ik zou Rose straks wel om een plannetje vragen. 'En dan nog. Zolang je hier bent, kun je er maar het beste van maken. Niet waar?' Dit klonk al een beetje aardiger, maar ik kon er nog steeds niet tegen dat ze onaardig deed.

    Rose Black
    Ik lachte even tussen het springen door. 'Hé!' riep ik verantwaardigd tegen Laurinda en bokste haar speels tegen haar arm. 'Grapje,' zei ik toen. 'Er zijn genoeg kamer voor meer dan vier personen. Die kunnen we wel nemen als mijn bed kapot gaat.' Maar dan nog vond ik niet dat het kapot moest gaan dus sprong ik er af en ging naar Laurinda's bed. 'Viola, Lizzy, je mag hier ook mee komen springen!'

    Anna Sharp
    Ik deed even alsof ik nadacht en toen keek ik hem weer bedenkelijk aan. 'Hmm, dus je wilt dat ik mezelf naar jou toe stuur,' vroeg ik retorisch. 'Grapje,' lachte ik toen. 'Ik zal snel onder zijn.' Snel rende ik naar boven. Een wandeling, diep in het bos, met mijn crush? Dat zou nog wat geven. Zou er vandaag iets gebeuren. Naaaah, natuurlijk niet. Hij was niet op mij verliefd. Alhoewel.. Soms kreeg ik wel eens zo'n idee.. Maar het was vast wishful thinking.

    James Black > met James, mag da?
    Andere James was ongerust dat Damien nog niet terug was en ik besloot met hem mee te gaan zoeken. Hij riep Damien's naam en werd toen stil om te luisteren. Toen hoorde ik heel zachtjes 'Ja' ergens vandaan komen. 'Daar,' zei ik en greep James' arm toen ik hem ergens op de grond zag liggen in de verte en ik sprintte er naar toe.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    James Flanagan
    Opeens verscheen andere James, die wees op Damien en hij sprintte er naar toe. Ik sprintte er ook naar toe en was er eerder dan andere James. "Och, Damien. Hoe zie jij eruit? Sta op, jongen en kom mee terug en dan vertel je me alles." Het laatste was eigenlijk een bevel, want ik wist dat hij zijn hart zou moeten luchten en ik zou voor hem klaar staan. Ik keek naar James en zei: "Misschien is het beter als jij even Jeremy gaat zoeken die is ook in het bos." Ik sloeg mijn arm om Damien's schouders en leidde hem terug naar het huis.

    Elisabeth 'Lizzy' Franklin
    Ik liet me dat geen twee zeggen begon meteen met springen. Na een paar keer springen viel ik van het bed af en viel ik op de grond. Na een paar tellen stilte barstte ik in lachen uit. "Ik denk dat het veiliger is als we iets anders gaan doen... Voordat iemand nog zijn nek ofzo breekt, of voordat het bed z'n ruggengraat breekt." zei ik gierend van het lachen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Jeremy nee joh ;3 die gaat zich lekker bezatten :3

    Jeremy Devone
    Ik was p de eerst beste bus gestapt richting het dichtsbijzijnde dorp en dat beviel me prima. Het dorpje kwam wat tot leven nu het wat later werd in de avond. Ik gokte op een uur of half 9.. ik had geen horloge bij me dusja. In ieder geval had ik een klein cafeetje gevonden niet ver van de bushalte af en ik had me daar aan de bar geplaatst en het eerste biertje al achterover geslagen. ik had nood aan wat gezelligheid geen gezeur.


    Abigail Pierce
    "Het beste voor mij is gewoon uit de aandacht blijven en lekker ver van de rest vandaan, dat heb ik altijd gedaan en dat beviel me prima. Elke keer als ik met anderen om ga bedenken ze wel weer iets om me de grond in te duwen. Ik heb daar geen zin meer in, dit werkt het beste voor mij" Vertel ik haar waarna ik zelf op mijn eigen bed ga liggen.

    Laurinda Pearl
    Ik zie Rose naar mijn bed lopen en stop met springen terwijl ik haar met grote ogen aankijk. "MIJN BED" en ik spring van Rose haar bed af waarna ik boven op haar duik. "Niemand springt op mijn bed" lach ik .


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Elisabeth 'Lizzy' Franklin
    Ik stond op en keek naar haar Rose en Laurinda. Ik ging ook op Laurinda's bed staan en begon er op te springen. "Mwahahaha." gilde ik tussen het springen door. "Lekker puh!!! Ik jou bed lekker doorspringen, zodat je nergens kunt slapen." En ik begon nog harder te springen. "Mwahahahaha, ik ben evil!!! Ik ga je ruïneren." zei ik gierend van het lachen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Gregory McEwan
    "Als je hét zo bekijkt ja, en het was eerlijk gezegd ook zo bedoeld. " glimlach ik.
    "Ik zal snel weer onder zijn." glimlacht ze, en gaat naar boven.
    "Oh God Anna je weet niet wat je met me doet. " fluister ik als ze het niet meer kan horen, maar ja ze zou me toch niet zien zitten.

    Damien Morisson
    "Hij vind me nu vast een freak. " mompel ik tegen James, hem kon ik vertrouwen.
    "Ik heb zn eerst kus van m afgepakt, z 'n eerste kus verdomme!" vloek ik. Mijn haar zal er nu vast niet uitzien en ik zit waarschijnlijk onder het zand.

    Delilah Gerson
    "Listen girls, als we niet meer gaan zwemmen ga ik douchen en omkleden, ik heb het niet graag als mensen mijn lichaam zien. " roep ik boven de bende spelende tieners uit, ik berekende dat ik niemand zou kunnen verwonden als ik hoog genoeg mikte en dus gooide ik om hun aandacht te trekken een mes een goede twee drie centimeter boven hun hoofden en trok afwachtend mijn wenkbrauw op.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Elisabeth 'Lizzy' Franklin
    "Scheiße!" Riep ik hard uit, terugvallend op mijn duits, toen er een mes langs mijn hoofd kwam vliegen. "Oeps, sorry, doe dass nicht mehr, Del." zei ik half Engels, half Duits. "Eigenlijk is dat een best goed idee." zei ik, mijn Engels weer helemaal onder controle. "Ik ga met je mee." Ik sprong van het bed af naast Delilah.

    James Flanagan
    "Ach, geef hem wat tijd om te denken, misschien vindt hij je wel leuk. Jij had ook tijd nodig om te denken, weet je nog?" zei ik geruststellend tegen hem. "Hij vindt je vast en zeker leuk, ook al weet hij dat nog niet. En die eerste kus, nou ja, misschien is de volgende kus wel veel romantischer. Dan heb je een tweede eerste kus gehad." zei ik en ik moest er een beetje om lachen toen ik hoorde hoe verkeerd het klonk.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 17:23 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Delilah Gerson
    "Nou nou Liz, niet zo schrikken, ik laat jullie heus niet gewond raken. " zei ik ietwat beledigd, en gooide een mes naar mijn roos, raak, recht in het midden.
    "En zouden jullie zo vriendelijk willen zijn mijn mes terug te willen geven? " vroeg ik.

    Damien Moesson
    "Nee, een tweede kus komt er vast niet. " zei ik, en keek bars voor me uit.
    "Was hij al thuis? "vroeg ik hem toen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    James Flanagan
    "Je weet maar nooit. Je kunt de toekomst niet voorspellen. Kom op, het komt wel goed, joh." zei ik tegen hem. "Nee, tenminste dat denk ik niet, ik heb hem niet gezien. Ik ben meteen op zoek gegaan naar jou toen ik me ongerust begon te voelen." Ik probeerde hem zo veel mogelijk op z'n gemak te stellen, wat volgens mij niet zo goed lukte. Toen we in het huis waren leidde ik hem meteen naar onze kamer en zette hem op het bed. "Nou, vertel nou maar eens precies wat er is gebeurd." zei ik tegen hem, terwijl ik hem op de badkamer een glas water voor hem haalde en aan hem gaf.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Anna Sharp
    Snel rende ik naar boven, deed mijn wandelschoenen aan, pakte mijn standaardwandeltas met de nodige spullen zoals een flesje water, kompas, EHBO-set en zo voort. Ik deed mijn haren vast en ging toen naar onderen. Zou Gregor menen wat hij zei? Ik ging het hem straks vragen tijdens het wandelen. 'Klaar ervoor?' vroeg ik toen ik naar het toilet was geweest en bij Gregor aan kwam.

    Rose Black
    Ik keek Laurinda grinnikend aan. 'Ik vind het wel grappig zo, in mijn bikini,' hopend dat zei dat ook vond. Het zou echt grappig zijn als we de jongens op een of andere manier ermee konden pakken. 'Maar jullie mogen je best omkleden. En Delilah, you go girl, met je messen.'

    Sarah-Jane Black
    'Oh, en wie zegt dat iedereen dat doet? Ik laat mijn vrienden nooit zitten. En mensen die aardig tegen mij toen, zijn mijn vrienden,' zei ik met een opstandige toon. Ik wist helemaal wat ze bedoelde, maar ik snapte nog steeds niet dat ze niemand vertrouwde.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Damien Morisson
    "Nou dus we waren in het bos en ik vond een goed moment en kuste hem. Hij duwde me weg en vertelde dat ie nog nooit verliefd was geweest en zo en dat ie nog niet gekust had en dat ie me niet goed kende enzo. " zei ik
    "En ik heb bijna een paniekaanval gehad. " mompelde ik toen.

    Gregory McEwan
    " jep! " zei ik vrolijk en graaide nog een extra flesje water mee.
    "gezellig zo 'n avondwandeling,vind je niet? " grijnsde ik, en hield de deur open voor Anna.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    James Flanagan
    "Misschien was je iets te vroeg geweest met het zoenen en had je eerst gewoon zijn handen moeten pakken of moeten zeggen wat je voor hem voelt. Het komt voor hem natuurlijk ook voor hem als een klap aan. Gaat het nu een beetje?" zei ik hem, zoals ik er over dacht. "Het is natuurlijk ook ontzettend rot voor omdat Jeremy bij ons op de kamer slaapt, maar als je wilt kunnen wij met z'n tweetjes wel ergens anders gaan slapen, dit huis is toch groot genoeg, lijkt mij."


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||