• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 17:43 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jeremy Devone
    Hij stemt in met mijn voorstel het bos in de gaan waarna ik me omdraai en de trap afloop naar beneden Eenmaal daar wacht ik tot hij ook beneden is en loop naar buiten richting het bos. Ik zou vast wel redelijk onthouden waar we heen gingen, en zo niet, als je al maar rechtdoor loopt kom je vanzelf ergens uit


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Damien Morrisson
    Samen lopen we richting het bos, als we al een eindje in het bos zijn komen we bij het meertje, ik haal adem, besluit dat dit een goed moment is en wat ik ga doen, ik neem zijn hand en draai hem om, waarna ik mijn lippen op de zijne plant.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Oh boy!!! Dit gaat leuk worden. *Popcorn*


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Jeremy Devone
    We lopen beide het bos in, in stilte. Een stilte die ik eigenlijk enkel ongemakkelijk vind. Boom naar boom lopen we voorbij tot we bij een meer aankomen een stukje het bos in. Daar pakt Damien mijn hand en kust me. Heel even ben ik té geschrokken om erop te reageren maar daarna druk ik hem weg en kijk hem aan. Boos was ik niet, niet boos, wel geschrokken, en verward, heel verward. Ik kende hem amper 1 dag, en hij kuste me. Daarbij had ik uberhaupt nog nooit gekust, ik had altijd gewacht op het Meisje. Niet jongen...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Damien Morrisson
    Hij duwde me weg en keek me aan, hij stond daar gewoon stil... En keek me aan, was hij kwaad? Vond hij me nu een freak? Ik beet onzeker op mijn lip.
    Jeremy leek al wel zeker geschrokken te zijn. Ah man, als dit de sfeer maar niet verpestte, want dan zou ik zo de kloot zijn!
    "Zeg iets? " probeerde ik zachtjes.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Jeremy Devone
    Ik schud voorzichtig onbegrijpend mijn hoofd. "wat wil je dat ik zeg, ik ken je nog geen dag, en ik heb nog nooit iemand gekust, verliefd geweest of wat dan ook. Ik heb niet eens de tijd genomen om uit te vinden waar mijn seksualiteit ligt. en dan kom jij en kust me. Wat wil je dat ik zeg?" Ik was nog altijd niet over mijn schrik heen en mijn verwarring werd eigenlijk enkel groter.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Damien Morrisson
    "Wat? Omg! Het spijt me zo, een eerste kus moet mooi en romantisch zijn. En nu heb ik je dat zomaar afgepakt, omg dit spijt me zo! Echt Jeremy, het spijt me. "
    Mijn god dit was echt erg, ik had zijn eerste kus gepikt, gewoon van hem afgenomen, een eerste kus was iets heel speciaal, maar ja, je zou verwachten dat een jongen als hij zijn eerste kus al wel gekregen zou hebben.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Jeremy Devone
    "is dat alles wat je gehoord hebt? Die eerste kus is het wel laatste waar ik me nu druk om maak" vertel ik hem. Het feit dat een, voor mij eigenlijk nog compleet onbekende jongen me kust dat was waar ik me druk om maakte. Ik wist niet eens of ik homoseksueel was, hetero of bi... Ik had geen idee.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Damien Morrisson
    "Uhm dat klonk voor mij best belangrijk, plus het feit dat je nog nooit verliefd bent geweest en ik weet dat ik je nog maar een dag ken, misschien had ik dit niet moeten doen, want je zit er zo te zien wel mee " ratelde ik, ik begon zenuwachtig te worden, en ik voelde een grote paniekaanval opkomen, ik had een sigaretje nodig.
    "H-Heb je toevallig een s-sigaretje?" piepte ik.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Jeremy Devone
    Ik wist niks meer te zeggen, gewoon niks meer en loop richting de eerste beste boom waarna ik er met mijn rug tegenaan ga staan, gewoon om te leunen. Uit mijn broekzak haal ik een pakje sigaretten en ik gooi een sigaret en een aansteker richting Damien waarna ik het pakje terug in mijn broekzak stop. Ik wist echt niet meer wat ik hier moest doen. Ik kon moeilijk weglopen en hem achterlaten hier.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Damien Morrisson
    Met trillende handen steek ik de sigaret aan en ik inhaaleer diep.
    De kalmerende uitwerking begint vrijwel meteen en ik sloot mijn ogen even.
    "Thanks man, ik stond op het randje van een paniekaanval. "bekende ik, ik zag dat hij tegen een boom was gaan leunen.
    Zelf zakte ik ook neer tegen een stam en keek hem onderzoekend aan.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Awwww... Wat zielig...
    Btw Jasmien wil je a.u.b reageren op het andere forum?

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 11:43 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ja is goed


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Nathalie, ik denk niet dat jij al op deze gereageerd hebt, en anders, sorry, dan heb ik ze niet gezien.

    Rose Black
    Zonder echt na te denken stap ik ook op het bed en spring een beetje met haar mee, haar verbaasd aan het kijkend. 'Wat ben je vrolijk,' vroeg ik haar verbaasd. Het voelde best wel grappig, dat springen en ik barstte in lachen uit.

    Sarah-Jane Black
    Ik zuchtte even en ging plat op het bed liggen en vouwde mijn handen op mijn buik. 'Abigail,' begon ik. 'Je moet mij toch een ding uitleggen. Je komt hier op vakantie, maar je wilt eigenijk niet met iemand te maken hebben.' Waar was Rose, die kon mensen zo goed doorgronden en zou haar precies kunnen zeggen wat mis was met haar. Waar was James, die mensen zo goed gerust kon stellen. Ugh, op dat punt leek ik meer op Melody. Alleen maar mensen controleren en besturen, niet geruststellen.

    Gregory McEwan
    Ik hielp Anna een beetje .
    "Ze lustten het wel hé? " zei ik vrolijk
    "En met zo 'n mooi gezelschap als jij altijd! " zei ik vervolgens, terwijl ik haar vrolijk aankeek.


    Anna Sharp
    'Aahw, dank je,' glimlachte ik lief. Ik had het idee dat ik ook begon te blozen, maar bij mij was dat altijd moeilijk te zien. Wel voelde ik mijn ogen glinsteren. 'Dan ga ik mijn wandelschoenen halen op onze kamer. Moet je ook nog iets hebben van boven?' vroeg ik hem.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 12:36 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    "Aaahw, dank je." glimlachte Anna lief, en bloosde ze nou? Door mij? Ik grijnsde, en zag haar ogen glinsteren.
    "Dan ga ik mijn wandelschoenen halen op onze kamer, moet je ook nog iets hebben van boven?" vroeg ze, een geweldig antwoord vormde zich in mijn hoofd.
    "Ja, zeg maar tegen god dat ie me jou toestuurt!" riep ik lachend, als dat niet overduidelijk was wist ik het ook niet meer, maar hé, 't was wel geniaal , niet? :3


    Damien Morrisson
    "Ik, eh, ik ga denk ik maar, het spijt me als je je slecht voelt door mij, dat was niet de bedoeling." ik loop nog verder het bos in en ga ergens zitten, verscholen, niemand zou me moeten vinden, na even met mijn haar frullen en huilen, zak ik weg in een slaap.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 12:43 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing