• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 17:43 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga niet naar het theater, maar ik ga vanavond wel nog leren en gezellig doen en stuff... Maar zal dadelijk na het eten reageren. En jullie krijgen de groeten van Manon


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Okay:)

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 18:03 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Dan Kunnen er alsnog jamien gemaakt worden


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    Dan Kunnen er alsnog jamien gemaakt worden

    Jups
    that's what I mean :)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    (...)
    Jups
    that's what I mean :)

    En OMG
    Jamien-> Jasmien ! LOLOLOLOLOL
    Ik lach me dood nu HAHAHAHA


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    James Flanagan
    "Ik denk dat je me wel kan vertrouwen, tenminste dat vind ik. Ik beloof dat ik niets zal vertellen, ik beloof het. We zijn toch maten? Die doen zo iets voor elkaar." zei ik tegen hem. Ik wist niet wat hem op het hart lag, maar ik zag wel dat het er dringend uit moest dus hield ik verder mijn mond en liet hem aan het woord zodat hij zijn verhaal zou kunnen doen zonder dat ik hem zou doorbreken.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    ( sorry dat het zo lang duurde)
    Damien Morrisson
    "I -Ik, uhm ja. uh laat ik bij het begin beginnen. Ik ging met wat vrienden naar een fuif, er werd gedronken en een paar mensen stelden voor om kiss in the closet te spelen, en ja ik moest de kast in met mijn beste vriend en ik was zo beneveld en zo dronken en..., " ik schoot weer even in paniek, " ik heb hem gekust en dat voelde goed en nu denk ik dat ik... Dat ik Jeremy heel misschien ook wel een beetje heel leuk vind. " mompelde ik.
    Alsjeblieft veroordeel me hier niet om


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    James Flanagan
    "So? Wat maakt dat uit? Ik ken genoeg mensen die bi zijn." zei ik geruststellend tegen hem. "En je was dronken, misschien dat je helemaal hetero bent, maar je zo stomdronken was dat je niet meer weet wat je deed enzovoort. Dat heb ik namelijk best vaak... Maar dan zou ik als ik jou was toch een keuze maken tussen Delilah of Jeremy, want ik denk dat zowel Delilah als Jeremy geen trio willen, neem ik aan." Ik probeerde hem een beetje gerust te stellen. Ik hoopte dat dat een beetje gelukt was. Ik was vrij gemakkelijk in deze kwesties zoals homo's, travestieten enz. Ze moesten gewoon zijn wie ze waren en zich niet laten gevangen nemen door de maatschappij of de regering of wie dan ook.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Damien Morrisson
    "Ik zit gewoon met die onzekerheid, weet je? En ik denk niet dat mn ouders het zouden accepteren, ze snappen me niet, maar misschien heb je gelijk en moet ik met Jeremy even gaan praten. " zei ik, en glimlachte.
    "Thanks James! " glimlachte ik, en ging op weg, knalde nog tegen de deurpost aan en liep op Jeremy af.
    ( kies maar of ze elkaar omverlopen of niet :) )


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    James Flanagan
    "Tuurlijk snap ik dat. Het gaat wel over als je een vriend of vriendin hebt ofzo. Maar wat je ouders betreft, als je echt van je houden accepteren ze je hoe je bent en niet zij willen dat je bent. Oehoe, dus je gaat voor Jeremy... Kom maar bij mij uithuilen als het niks wordt." zei ik hem nog na. Ik schudde glimlachend mijn hoofd, die Damien. Ik was blij dat ik hem had kunnen helpen. Ik legde me even op het bed met mijn armen achter mijn hoofd en staarde naar het plafond. Wat zou ik nu gaan doen?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Quizlet is zoo traag.. damn

    Jeremy
    Hey avond maal was al een tijdje gedaan en ik ben onderweg richting mijn kamer aangezien ik beneden ook geen van de jongens gezien had een zomaar een dame aanspreken dat was niet voor mij weg gelegt. Zodra ik de trap op loop hoe ik stemmen en weet dus dat et iemand binnen is maar nog voor k de deur open dan doen word hij opengedaan en zie ik damien tegen de deurpost aan knallen waardoor ik nog net op tijd en stap opzij kan doen voor hij me omver loopt waarna ik begin te lachen. Het was nooit eenmaal jongens eigen. " de volgende keer kun je proberen recht door het deur gat te lopen dat gat makkelijker" grinnik ik


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Damien Morrisson
    "Uhmmm ja misschien, maar ehm ik moet even iets tegen je zeggen. " mompelde ik tegen Jeremy, wat zou ik doen? Zou ik tegen hem praten of hem gewoon kussen?
    "Kunnen we bij het zwembad gaan zitten? " vroeg ik, en beet op mijn lip.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Jeremy Devone
    Damien lijkt zich niet helemaal op zijn gemak te voelen en ik haal mijn schouders op bij zijn vraag over het zwembad. "Als je iets privé wil bespreken kun je dat beter ergens anders doen. De meiden zijn aan het zwemmen" (melody en stuff geloof ik..) Ik denk even na. "Het bos in?" stel ik voor. een stukje wandelen, daar zouden we wel alleen zijn.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Damien Morrisson
    "Ow ja. " mompel ik.
    "Ja, fantastisch idee. " beaam ik dan.
    Het was echt geweldig dat hij zo vriendelijk was, nu maar hopen dat ie dat straks nog was,

    (sorry was film aant kijken, potc is op tv)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Pff kutje ik zal zo schrijven


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign