• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 17:43 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Appelboompje schreef:
    Jeremy weet nog niet dat hij homo is,
    en manon en ik waren van plan daar uit eindelijk een stelletje van te maken
    maar als jij op een fo andere manier iets weet om een Damien/jeremy avontuurtje voor elkaar te krijgen without liefderelatie, aangezien ik jer/james toch wel ahd afgesproken
    no problem


    Dit. Misschien met JamesF?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    we houden geen hetero's meer over xd

    volgende topic heet gay parade...

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 18:58 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    we houden geen hetero's meer over xd

    volgende topic heet gay parade...


    Inderdaad!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Okay deal
    Ik had Damien toch al gereserveerd voor onze Delilah :)
    Dus no problem


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    Okay deal
    Ik had Damien toch al gereserveerd voor onze Delilah :)
    Dus no problem


    Lol. Maar er kunnen ook break ups zijn. Dus dan daarna kunnen er andere dingen gebeuren. Toch? Eenmaal vast is niet standaard vast.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    haha true


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Lol yup maar ik denk niet dat Delilah een break up zou overleven xp


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Delilah hoeft ook niet te break uppen :3

    neem Jeremy,
    breakup

    Delilah/damien
    Jeremy/james B


    everybody happy

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 19:39 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Wutwutwut? Wat heb ik gemist?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Anna Sharp
    'Dat sta ik niet toe, Greg,' zei ik, terwijl ik op het aanrecht ging zitten. 'Jij kunt er niets aan doen.' Toen zuchtte ik. Ik wilde niet dat Gregor onnodig pijn kreeg door mij. Daarnaast, ik had erger meegemaakt. Grimassend dacht ik na aan de nacht dat ik bij mijn broer en zijn vriend had moeten liggen op de hotelkamer. Dat is een nacht om nóóóit meer te vergeten. Wat ik daar had meegemaakt, was iets wat ik niet meer wilde meemaken. Zelfs met mij in de kamer haalden zij hun pleziertjes uit, denkend dat ik in slaap was. En zelfs al was ik wakker geweest voor zover zij wisten, ugh. 'Nee, we slapen gewoon samen op de slaapkamer,' besloot ik uiteindelijk. Ooooh, Sharp, dat klonk zo verkeerd! 'Zo erg is het toch niet?' vroeg ik hem toen.

    Rose Black
    Toen Delilah en Lizzy eindelijk in het zwembad lagen, nam ik vanuit de deuropening een aanloop en dook in het water. Mijn topje ging iets omhoog, maar snel trok ik hem weer omlaag. 'Laurinda, kom je?' riep ik toen ik weer boven water was. Ik vond het nu al gezellig met hen. Ik had Melody en Sarah-Jane niet nodig. Dat was een pijnlijke gedachten. Ik had heel mijn leven al met die schatten doorgebracht en nu kon ik ze zomaar verbannen? Ik ging wel met het eten bij hen zitten.

    James Black
    Ik keek uit het raam en zag dat ook Rose erbij lag. Hu, Rose had toch nog vrienden kunnen vinden. En oh, Melody was er niet bij. Even leek het uit een droom, maar ze was er werkelijk niet bij. 'Wil je nog steeds gaan wandelen?' vroeg ik grijnzend. Ik had geen zin om nog verder te kijken erna. Rose had ik zovaak in een bikini gezien en de rest zag ik liever eerst wat meer in hun gewonen kleding.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laurinda Pearl
    Ik stap de douche uit in mijn bikini waarna ik mijn kleding en mijn handdoek op een stapeltje neerleg en eens om me heen kijk terwijl ik mijn blonde haren in een knot bind en lachend naar het raam verderop kijk. De jongens stonden vanuit hun kamer in onze richting te kijken. Smeerlappen. "Kunnen jullie het zien" lach ik waarna ik me omdraai en eht water induik.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    (Okido)
    Gregory McEwan
    neuriend stond ik te koken, toen ik opeens Anna "......Slapen....Samen...Slaapkamer....Zo erg is het toch niet?" hoorde zeggen.
    Wat? wilde ze nu toch samen op de slaapkamer?
    "Nee, natuurlijk niet, en vat dit niet verkeerd op, maar je hoeft echt niet bang te zijn dat ik je ga betasten, zo ben ik niet."glimlachte ik naar haar, waarna ik in de verleiding kwam om haar op het puntje van haar neus te kussen.
    God Gregory hou jezelf in bedwang! Blozend keerde ik me weer naar de pan met saus.
    "We kunnen bijna eten, over een kwartiertje denk ik zo." deelde ik toen mee.

    Delilah Gerson
    Laurinda riep iets, blijkbaar naar de jongens, die ons in het visier hadden, OMG!
    Hé wat, rookte Damien? Dat had ik nooit van hem verwacht.

    Damien
    Ik schoot in de lach toen de meiden ons doorhadden.
    "Okay guys, let's get outta here voor ze ons komen slaan in hun half nakie, hoewel... Nee, dat zou té hot zijn om te missen." zei ik lachend, waarna ik de kamer uitliep.
    "Komen jullie of komen jullie niet?" lachtte ik vrolijk.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Met die laatste opmerking sprong ik atletisch van het aanrecht en liep de keuken uit. 'Ik slaap overigens rechts, vanuit het bed links,' riep ik nog lachend na. Toen liep ik naar het zwembad, waar ik de meiden naar toe had zien lopen. 'Hee Dames, over een kwartiertje is het eten klaar, dan weten jullie dat,' deelde ik vrolijke mede en liep toen weer naar boven. Op een andere kamer zag ik de jongens allemaal staan en daar deelde ik ook hetzelfde mee, net zoals op de kamer waar de drie andere meiden zaten. Toen liep ik weer naar onderen en dekte de tafel.

    Rose Black
    Toen Anna langs kwam keek ik de rest even aan. 'Ik doe gewoon een badjas aan,' deelde ik mede. Ik had op het bed een stapeltje badlinnen zien liggen waaronder een badjas. 'Daarna kunnen we weer terug duiken.' Ik ging op de rand van het zwembad zitten. Het water liep langs mij heen omlaag in straaltjes en mijn haren waren alweer uitgezakt, maar het maakte me niets uit. Het was toch lekker warm en gezellig.

    James Black
    We wilden net de kamer uit lopen toen mevrouw Sharp langs kwam om te zeggen dat we nog maar een kwartier hadden, keek ik de rest even aan. 'Nog maar een kwartier, jongens, dat is niet veel,' contasteerde ik toen. 'We kunnen beter straks na het eten gaan lopen.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Delilah Gerson
    "Jah ik ook" steunde ik Rose.
    "Wat zouden we gaan eten?" vroeg ik me af, en mikte een golfje plagerig Laurinda's kant op.

    Damien Morrisson
    "Ook goed." zei ik schouderophalend, en plofte neer op 't bed.
    "Wat doen we in tussentijd, de chickkies verrassen met een bezoekje?" probeerde ik stoer te doen, nu maar hopen dat ze het niet doorhadden dat ik dit acteerde.

    Gregory Mcewan
    "Goed hoor!" lachtte ik haar toe, vrolijk danste ik een salsa-achtige dans achter mijn sauspan en begon te neurien.
    "Anna, als ik jou zie ben ik niet meer bij te sturen, Anna, die momenten mogen eehuwig BLIJJJJVEN DUREN!" zong ik lachend, en proefde lachend van de saus, nu maar hopen dat Anna dit niet had gehoord haha.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    ik reageer morgen weer

    xxx


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign