• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 17:43 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rose Black
    Laurinda sleepte me na het diner mee naar boven en verklaarde me veel te hyper dat ze zich verveelde. Ik deed langzaam het centuur van mijn badkamerjas open en gooide hem ineens open. 'We kunnen verder zwemmen!' stelde ik hyper voor, waarna ik haar met grote blije ogen aan keek. Ik had wel zin om te gaan zwemmen. Het was net zo gezellig.

    Sarah-Jane Black
    Na het eten zag ik Abigail stilletjes naar boven gaan. 'Ga maar even zwemmen met de meiden of iets anders doen, ik moet zaken handelen,' zei ik zacht tegen Melody. Ze wist dat dat betekende dat ze me niet moest storen. Toen liep ik naar boven en zag dat onze slaapkamerdeur dicht was. Ik klopte er zachtjes op en ging toen naar binnen. Abigail zat op haar bed in de kleermakerszit. Ik ging op het bed ertegenover zitten. 'Is alles goed?' vroeg ik bezorgd. 'Ik heb gemerkt dat je nogal stil bent.'

    Anna Sharp
    Iedereen stond op van tafel toen ze klaar waren en ik stond ook op om de borden af te ruimen, af te spoelen en ze in de vaatwasser te zetten. 'Heb je zin om nog een korte avondwandeling te maken?' vroeg ik aan Gregor toen de hele tafel afgeruimd en schoon was.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laurinda pearl
    "Maar.. maar.. we hebben al gezwommen" protesteer ik terwijl ik druk door ga met het bespringen van haar bed. "TRAMPOLINEEEEEEEEEEEEEEEE BOEM" en ik laat me vanuit de lucht op mijn kont op haar bed vallen waarna ik opsta en gewoon vrolijk door ga met springen. "DENA SPRNG MEEEEEEEE'

    Abigail Pierce
    Ik zucht een keer zodra ik de deur open hoor gaan. drie keer raden wie, juist ja Sarah... Waarom liet ze me niet met rust? "Doe niet alsof het je interesseert. Laat me gewoon met rust. Ik geen last van jou, jij geen last van mij klaar" Ja ik was bot, maar ik was liever bot dan dat ik straks door de hele groep uitgelachen zou worden, vernedert worden. zoals elke dag.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Rose Black
    Zonder echt na te denken stap ik ook op het bed en spring een beetje met haar mee, haar verbaasd aan het kijkend. 'Wat ben je vrolijk,' vroeg ik haar verbaasd. Het voelde best wel grappig, dat springen en ik barstte in lachen uit.

    Sarah-Jane Black
    Ik zuchtte even en ging plat op het bed liggen en vouwde mijn handen op mijn buik. 'Abigail,' begon ik. 'Je moet mij toch een ding uitleggen. Je komt hier op vakantie, maar je wilt eigenijk niet met iemand te maken hebben.' Waar was Rose, die kon mensen zo goed doorgronden en zou haar precies kunnen zeggen wat mis was met haar. Waar was James, die mensen zo goed gerust kon stellen. Ugh, op dat punt leek ik meer op Melody. Alleen maar mensen controleren en besturen, niet geruststellen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Melody Black
    Ik knikte naar Sarah-Jane en ik liep naar de kamer van Rose enz. Ik klopte aan en stak mijn hoofd om de deur en zei: "Hé, ladies. Mijn zus en een meisje moesten wat zaken met elkaar bespreken, dus zit ik met jullie nu met mij opgescheept denk ik zo. Wat gaan jullie doen?" Kijkend naar hoe ze stonden. Ik haalde even mijn hand door mijn haar en keek nog eens om mij heen de kamer zag er wel gezellig uit.

    Elisabeth 'Lizzy' Franklin
    "IK WEET WAT WE ZOUDEN KUNNEN DOEN!!!!!!!" schreeuwde ik over het gebrul van de andere twee meisjes. "We kunnen naar buiten gaan." zei ik daarna rustiger. Ik keek de rest vragend aan.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Gregory McEwan
    Ik hielp Anna een beetje .
    "Ze lustten het wel hé? " zei ik vrolijk
    "En met zo 'n mooi gezelschap als jij altijd! " zei ik vervolgens, terwijl ik haar vrolijk aankeek.

    Delilah Gerson
    "Dus wat gaan we doen, naar buiten of verder zwemmen? " vroeg ik aan de rest, terwijl ik mijn badjas wat dichter om me heen trok,
    Ik lag op mijn bed naar het plafond te staren, benieuwd of iemand het gehoord had, ik had een half bordje spaghetti op, Damien had oprecht bezorgd geleken.
    Hij was zo knap!

    Damien Morrisson
    "Hey dudes, gingen we nog wandelen? " vroeg ik.
    "En hebben jullie gezien hoe weinig Delilah gegeten heeft? " ging ik bezorgd verder, ze was al zo mager!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Elisabeth 'Lizzy' Franklin
    "Misschien kunnen we het allebei doen. Dat we eerst even naar buiten gaan voordat het donker is en daarna gaan zwemmen?" vroeg ik, antwoordend op de vraag van Delilah. Eigenlijk hadden we er ook verder niets aan want ik beantwoordde haar vraag met een vraag. Dat had ik wel vaker, het ging gewoon vanzelf. "Maar dan moeten we ons wel weer omkleden, tenzij jullie zo naar buiten willen." zei ik er lachend achteraan.

    James Flanagan
    "Ja, die meid moet echt meer gaan eten. Ze is al vel over bot, en als ze dan nog zo weinig eet... Volgens mij heeft die anorexia ofzo. En mij maakt het niet uit of we nog gaan, bedoel ik." zei ik er achteraan. Ik maakte me ook wel een beetje zorgen over Delilah, maar volgens mij niet zo veel als Damien. "Je vindt haar leuk, hè?" vroeg ik aan Damien.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Delilah
    Ik zuchtte, gelukkig reageerde er toch iemand. Zij het dan met een vraag, ik pakte mijn koffertje en hing mijn roos op, en richtte mijn mes.
    Recht in de roos!

    Damien
    "Uhm nou ja ehm.. Misschien een beetje.. " zei ik blozend..
    Vond ik haar leuk? Geen idee, ik zag haar wel als iemand waar ik om gaf, maar met mijn 'twijfels' van de laatste tijd, kon ik nog wel op mijn gevoel vertrouwen?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    James Flanagan
    Ik gaf Damien een klap voor z'n schouders en zei tegen: "Dan ga ervoor. Ze zal heus niet bijten en volgens mij vindt zij jou ook leuk. Jullie passen vast en zeker heel goed bij elkaar. Mijn zegen heb je." zei ik er lachend achter aan. Daar mocht hij blij mee zijn, mijn zegen. Ik had soms mijn twijfels over sommige koppels en meestal had ik ook gelijk.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Damien Morrisson
    James gaf me zijn zegen, hij zei dat Delilah en ik goed bij elkaar pasten en gaf me een klap op m'n schouders, ik glimlachte stroef.
    "Thanks mate." zei ik toen,
    Zou ik hem in vertrouwen kunnen nemen? Zou ik het kunnen en uberhaupt wel DURVEN vertellen?
    Wie niet waagt niet wint toch?
    "Er staat echter wel iets in de weg." zuchtte ik, en keek hem aan.
    "Beloof je me dat ik je kan vertrouwen als ik het je vertel? Je moet wel beloven het aan niemand door te vertellen, ok?" ze ik toen, blozend an opwinding.
    Ik stond op het punt iemand mijn grootste geheim te vertellen.

    (Zijn de andere James en Jeremy de kamer uit?)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Geachte Manon, Céline en Nathalie
    COME BACK ONLINE YOU BITCHES, IK HEB MAAR EEN KWARTIER PAUZE HOOR!
    xD


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    manon is de hele dag weg
    en vnv theater
    en ik ga er vanuit dat celine ook vnv theater heeft en dat die enkel even thuis waren tussendoor...


    dus we zijn met zijn 2
    en ik krijg wss visite vnv dus ben je alleen :3 want ik heb...

    ehm

    abi bij manon
    laurinda bij manon

    enkel jeremy over ;3
    en die hangt ... nergens uit

    dus tenzij jij een heel leuk iets weet, ga ik beneden zitten.. Mocht je echt iets weten, dan kom ik gezellig met mijn lappie bij de visite zitten en ga rpgén met jou in de tussentijd :)



    xxx

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 17:34 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    manon is de hele dag weg
    en vnv theater
    en ik ga er vanuit dat celine ook vnv theater heeft en dat die enkel even thuis waren tussendoor...


    dus we zijn met zijn 2
    en ik krijg wss visite vnv dus ben je alleen :3 want ik heb...

    ehm

    abi bij manon
    laurinda bij manon

    enkel jeremy over ;3
    en die hangt ... nergens uit

    dus tenzij jij een heel leuk iets weet, ga ik beneden zitten.. Mocht je echt iets weten, dan kom ik gezellig met mijn lappie bij de visite zitten en ga rpgén met jou in de tussentijd :)


    xxx




    Nope , Céline moest nu reageren met James zodat Damien met Jeremy kan krijgen :)
    Dus we kunnen niks, hele-helemaal niets volgens mij


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    of je wimpelt celine even af net als celine zelf altijd doet zodra iemand er niet is xD

    hoor een kip pokken buiten ofzo en ren er met volle spoed heen :3


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    of je wimpelt celine even af net als celine zelf altijd doet zodra iemand er niet is xD

    hoor een kip pokken buiten ofzo en ren er met volle spoed heen :3

    LOL
    Hmm dit is toch wel net iets te belangrijk denk ik, tenzij Damien een paniekaanval krijt en Jer hem moet kalmeren ;p


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Dat kan


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign