• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 17:43 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anna Sharp
    Ik stelde mezelf kort voor en wees toen de groep meiden Gregor. Toen liep ik naar hem toe. 'Hey, ik ga de auto's al regelen. Kom je ook zo die richting uit als je iedereen hebt?' vroeg ik hem. Toen Gregor toestemde, liep ik naar de autoverhuur. Nog geen kwartier later had ik twee auto's geregeld. Er was een auto voor zes personen en een auto voor zeven personen. Ik besloot de auto voor zes personen te nemen, die was iets kleiner. 'Wie wil er bij mij in de auto?' riep ik toen de groep aan kwam. 'Ik heb nog vijf plaatsen over!' Toen wendde ik me tot Gregor. 'Neem jij die andere auto maar, dan kun je achter mij aanrijden. Als er iets is, bellen we, goed?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    "Oké, is goed. Wees voorzichtig." wees voorzichtig? Whatthefuck Greg, kan het nog duidelijker?!
    "Okay folks, wie rijd er met mij mee?" gooide ik in de groep.
    De jongeren leken even te overleggen, groepjes waren zich al aan het vormen, ik was benieuwd hoe deze vakantie zou verlopen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Melody Black
    Ik sloeg Rose op haar hand toen ze een chipje uit mijn zakje nam en zei: "Bestel je eigen chips."
    We kwamen aan op het vliegveld en er waren al mensen. Ms. Sharp en Mr. McEwan vroegen aan ons bij wie we in de auto wilde.
    Ik keek Rose even aan en vroeg aan haar: "Bij wie zullen we in de auto gaan?"

    Elisabeth 'Lizzy' Franklin
    Voor ik het doorhad was de rest van de groep bij ons. Het waren lekker veel mensen. Hier kon ik lekker mee babbelen. "Zullen we in de grote auto gaan? Dan kunnen we lekker babbelen met elkaar." Ik liep zonder te wachten op het antwoord naar de man toe en stelde me voor: "Haaaaii, ik ben Elisabeth, maar iedereen zegt Lizzy, dus jij mag dat ook. Hoe heet jij? Ben je al bezet? Heb je iets met haar?" Terwijl ik met mijn hoofd knikte naar de vrouwelijke begeleidster.

    James Flanagan
    Ik bokste hem terug. Hij leek mij wel een coole gast. De rest van de groep, tenminste wat er op leek, kwam erbij en we konden vertrekken.
    De leiders vroegen aan ons bij wie we in de auto wilden. Ik trok mijn schouders op en keek vragend naar Damien. Het boeide me echt geen reet waar ik zat, zolang ik maar een beetje muziek kon luisteren en chillen. De rest boeide mij niet zo.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    ( Hiya peeps, sorry maar ik ben nu eff niet in de mood om een gezellige post te schrijven, bedank mijn kutklas maar, misschien post ik later op de avond nog wel iets)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Laurinda Pearl
    Ik kijk Delilah aan en pak haar bij haar arm waarna ik haar meetrek naar de auto zonder de vrouw. (de auto van gregor dus) "Wij gaan in de auto bij de knappe begeleider." fluister ik grinnikend waarna ik haar de auto in duw en terugloop naar Lizzy die al druk met de, voor mij nog onbekende, begeleider aan het babbelen is. Ook haar pak ik bij haar pols waarna ik haar meesleep richting de grote auto en haar erin duw om er vervolgens zelf bij te gaan zitten. "Knappe begeleiders zijn altijd goed" grinnik ik. "Dus Ellie, heb jij al een vriendje?" vraag ik haar terwijl ik haar iets aanstoot.

    '

    abs en jer komen straks wel een kjeer :3 eerst hondje waf uitlaten

    MANOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON ;D hoi ;3

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 18:18 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Rose Black
    Ik bleef een eindje op afstand staan en observeerde alles zo'n beetje. Er waren twee auto's, een met vijf plaatsen en een met zes. Het leek erop dat alle meer luidruchtige mensen naar de grotere auto neigde. 'Die grote is de pretauto, de andere is de meer stillere auto,' zei ik. 'Anna is de meer serieuzere en Gregor de vrolijke, dus daar zal het feest ook zijn, kijk maar wat jullie willen.' James keek even naar Sarah-Jane en liep toen naar de auto van Sharp. Sarah-Jane zei ons grijnzend goeddag en liep achter James aan.

    Anna Sharp
    Ik had het kofferbak al geopend en gooide mijn spullen er in. 'Mag ik met u mee rijden?' hoorde ik plotseling James naast mij vragen. 'Natuurlijk,' zei ik met een glimlach. Ik vond hem wel aardig en verantwoordelijk. Uit mijn handtas haalde ik de papieren. Iemand moest gaan navigeren. 'James,' begon ik. 'Kun je goed navigeren?' James keek een beetje moeilijk. 'Als u het niet erg vindt, doe ik dat liever niet.' Hij liet een korte pauze vallen. 'Maar ik kan wel rijden,' opperde hij. 'Dat is mooi,' antwoordde ik met een glimlach. 'Rijden is niet mijn favoriet ding.' Toen keek ik eens rond. Niemand had nog echt een auto gekozen. 'Over tien minuten ga ik!' riep ik als grap.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Abigail Pierce
    Ik had de gesprekken nog altijd op een afstand gevolgd en was erachter gekomen dat we ons in 2 auto's zouden moeten gaan opsplitsen. Een auto met de vrouw, en een auto met de man, dat was de grootste auto. In die auto zag ik ook al 3 meiden zitten het leek me druk.. Dus ik besloot, nog altijd slim zwijgend richting de kleinere auto te lopen en met een zucht en een slim de vrouw aan te spreken. "Zou ik hier nog mee kunnen rijden?" Ik hoopte van wel, giegelende meiden waren nooit goed... Jongens ook niet trouwens... Eigenlijk had altijd iedereen de pik wel op me gehad, vrouw of man, jong of oud. Ik was altijd de pineut.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    ( hahaha lekker populair is Greggy zeg :P)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    lees mijn laurinda reactie nog even goed door :) dat maar abby weer helemaal goed

    en jer moet ik nog ergens neergooien xd

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 18:39 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Delilah Gerson
    Voor ik het wist zat ik tussen Lizzy en Laurinda in de auto van MCEwan.
    Dit ging een hele tocht kletsen worden, dat wist ik nu al.

    Damien Morrisson
    "En waar gaan wij zitten dude? " vroeg ik aan Jeremy, ik gluurde naar de twee auto's.
    "Wil jij bij de meiden zittem of liever bij de oh so happy family? " vroeg ik toen, doelend op de Blacks.

    Gregory McEwan
    "Okay folks, we gaan over vijf minuten! Ik wil dat jullie NU in de auto gaan zitten! " riep ik nog snel, waarna ik lachend keek naar de drie meiden op mijn achterbank.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Autoindeling tot nu toe; (even voor mij duidelijkheid.)

    Anna
    1. James Black
    2. Sarah-Jane Black
    3. Abigail Pierce
    4.
    5.

    Gregor
    1. Lizzy Franklin
    2. Laurinda Pearl
    3. Delilah Gerson
    4.
    5.
    6.

    Nog niet
    Rose, Melody, James, Damien en Jeremy.


    Anna Sharp
    'Zou ik hier nog mee kunnen rijden?' vroeg een meisje. Ik keek haar glimlachend aan. 'Waarom niet, lieverd? Gooi je spullen in het kofferbak en klim achterin.' Toen wendde ik me weer tot James. Ik was blij dat ik hem al een beetje kende. Weliswaar kende ik hem pas sinds vandaag, maar we hadden wel een hele vlucht naast elkaar gezeten. Hij kroop al achter het stuur en ik kroop in de bijrijdersstoel. Uit mijn tas haalde ik de routebeschrijving en uit een ander vakje in de auto haalde ik een kaart en samen bogen we ons over de route. 'Greg, rijd jij achter ons aan?!' riep ik, mijn oog nog steeds gericht op de kaart.

    Sarah-Jane Black
    Toen mevrouw Sharp de auto in kroop met James, kwam ik naar buiten, ik had me al in de auto gezet. 'Hey,' zei ik tegen het meisje. 'Ik ben Sarah-Jane Black.' Ik stak mijn hand uit om haar hand te schudden. Het was leuk om buiten James, Rose en Melody ook eens nieuwe mensen te ontmoeten. 'Mijn broer zit achter het stuur en mijn zusjes zijn met elkaar bezig, dus ik heb nog geen reisgenoot. Het blijkt dat deze reis lang duurt. Heb je zin om naast mij te komen zitten?' vroeg ik haar terwijl ik haar tas over nam om haar te helpen.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 19:31 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    "Is goed Anna. " riep ik haar toe, ik was zo benieuwd naar alles wat we zouden gaan beleven!
    "kom op! we hebben niet eeuwig!" riep ik toen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    (Sorry, ik heb momenteel nul komma niks inspiratie dus ik reageer straks in de reclame)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    James Flanagan
    Ik keek even om mij heen en zag dat de kletswijven in de ene auto gingen, dan ging ik wel in die andere. "Hé, Guys." zei ik. "Laten we bij die lekkere vrouw gaan." Ik pakte mijn koffer en liep naar haar toe. "Wij rijden met u mee." zei ik knipogend naar haar. Ik legde mijn auto in het kofferbak en stapte in.
    Blijkbaar ging zij zelf niet rijden, maar een jongen. "Hé, ik hoorde net dat ze jou ook James noemde. Ik ben ook James." zei ik tegen de jongen achter het stuur.

    Elisabeth 'Lizzy' Franklin
    "Ooooh! Jongens! Dit wordt een gezellig ritje. Wie zou er nog meer bij ons komen?" Ik stak mijn hoofd uit de auto en keek rond. "Awh, wat jammer nou, de lekkere dingen komen niet bij ons in de auto. Dat wordt helaas niet smullen deze rit. Ach ja, we hebben nog een hele vakantie om hen op te eten."
    Ik schaterde het uit en keek lachend naar de beide meisjes.

    Melody Black
    Ik keek even naar beide auto's. Ik zag dat Sarah-Jane en James in de auto van Sharp gingen. Ik bedacht me even en keek naar de andere auto. Daar zaten een paar kletsende meisjes. "Hé, zullen we daar bij gaan?" zei ik terwijl ik wees naar de meisjes en naar de mannelijke begeleider. "Dat ziet er wel cosy uit, vind je ook niet?" Zoals gewoonlijk wachtte ik haar antwoord niet af en liep naar de auto toe. "Hé girls, ik ben vanaf nu jullie reisgenoot. Noem me maar Melody, als je wil." zei ik tegen hen terwijl ik instapte.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Hee guys, bij Sharp zijn nog maar twee plaatsen beschikbaar en het zijn toch drie jongens?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt