• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Usha
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Lissandra
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Horizons
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Martens
    Jolanda - Sigil
    Céline - AbbySciuto
    Annick - PUKKELxdING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Novoselic
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 11:29 ]


    Your make-up is terrible

    Jezus. Ik hoest me echt kapot. Heb het gevoel alsof al mijn organen los komen en er door mijn mond uit gehoest willen worden. :Y) Hoe voelen jullie je vandaag?

    ^ Dat was dus mijn laatste post.

    Uuuhm, ik ben het er trouwens mee eens. Ik vind best dat je hier je hart mag luchten, maar doe het dan wel zo dat iedereen het snapt en men hier er ook echt wat aan kan doen / over kan zeggen. Anders is het zo, raar. Dunno.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben nu Let it go in het Zweeds aan het luisteren. Welja, ik eg het gewoon nog een keer
    Ik begin steeds meet van Zweeds te houden (:

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 21:21 ]


    I dress to kill, but tastefully

    Elwood schreef:
    Jeej, ik heb de eerste post :Y)
    Nope :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee, de tweede :Y)

    Ik ben ook helemaal klaar met ziek zijn. Was net drie dagen helemaal ziek-zijn vrij en nu begint het weer.
    Waarom moet ik toch altijd ziek worden van stress. Pfff


    I am an idiot, I move.

    DarkSavior schreef:
    (...)Nope :Y)

    Haha, ik had het snel aangepast, faal van mij


    I dress to kill, but tastefully

    Ik ben/was ook ziek ja. Heb ik altijd voordat het vakantie wordt omdat het gewoon teveel is. D:


    Your make-up is terrible

    Ik heb een verrassend goede klik met een collega van stage die uit purmerend komt :). Ze heeft ook veel vrienden in heemskerk, ze zei vandaag zelfs dat ze het wel leuk zou vinden als we na mijn stage periode nog contact zouden houden. Ik werd er helemaal verlegen van haha.
    Mijn stage sowieso is erg leuk.. mijn begeleider is er erg op gefocust om me te leren over het vak en mijn opdrachten en ik mag veel dingen doen die hij normaal zou moeten doen. :3. T is wel enorm vermoeiend maar wel heel leuk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Vond het gewoon niet LJH waardig en ik post het voor mezelf liever hier, oki, ik begrijp het.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Vond het gewoon niet LJH waardig en ik post het voor mezelf liever hier, oki, ik begrijp het.
    Anders zeg je gewoon 'Ik voel me zo kut :(' en dan kun je gewoon je hele verhaal kwijt :)


    Life is hard and then we die

    Ik heb gezellig gewerkt. Het is zo zuur, ik had ongeveer een jaar nodig om een goede band te krijgen met mijn collega's. En nu is het eindelijk gezellig, moet ik binnenkort weg. ):

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 21:39 ]


    You are beautiful, you are love.

    Elwood schreef:
    Ik ben nu Let it go in het Zweeds aan het luisteren. Welja, ik eg het gewoon nog een keer
    Ik begin steeds meet van Zweeds te houden (:

    Jätte bra! Svenska är kul! :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gwaihir schreef:
    Ik heb gezellig gewerkt. Het is zo zuur, ik had ongeveer een jaar nodig om een goede band te krijgen met mijn collega's. En nu is het eindelijk gezellig, moet ik binnenkort weg. ):

    Ja, dat had ik ook, alleen heb ik zelf ontslag genomen destijds. Daar ben ik mezelf nog steeds dankbaar voor, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik kreeg net nog een mailtje van een docent om het werkcollege van morgen af te zeggen... Ben benieuwd wat er aan de hand is en een beetje bezorgd eigenlijk ;x


    I am an idiot, I move.

    Ik raak verslaafd aan "Let It Go" van Frozen. This is bad ;x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vacilando -> Martens. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.