• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Usha
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Lissandra
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Horizons
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Martens
    Jolanda - Sigil
    Céline - AbbySciuto
    Annick - PUKKELxdING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Novoselic
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 11:29 ]


    Your make-up is terrible

    Volgens mij is Q echt uitgestorven de laatste tijd D:
    meh, ik ben aan het denken of ik mijn profielfoto ga veranderen of niet.


    I dress to kill, but tastefully

    Nee, het is echt rustig.


    Your make-up is terrible

    Ugh, wou ik net een relaxerend bad nemen na zo'n drukke week, is er geen warm water. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Ugh, wou ik net een relaxerend bad nemen na zo'n drukke week, is er geen warm water. --'
    Dat zuigt best hard. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Beeeeh. Antibioticakuren zijn niet leuk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ga zo alweer beginnen aan hoofdstuk 8 van mijn boek. 8D Het schiet echt lekker op, ik ben er blij mee. Voor het vorige hoofdstuk had ik wat in mijn hoofd waardoor het ineens heel snel ging en meer werd dan ik verwacht. Ik heb enkel nog proeflezers nodig ervoor, maar die zijn lastig te vinden...


    Your make-up is terrible

    Waarover gaat je boek?
    Als je nog proeflezers zoekt , mag je het mij altijd eens mailen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Het is een science fiction, over dimensionaal reizen. Veel ingewikkelder dan dat, maar dat is even kort. 8D
    Bedankt, ik hou het even in mijn achterhoofd! Ik waardeer het wel dat je je aanbied. :3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Het is een science fiction, over dimensionaal reizen. Veel ingewikkelder dan dat, maar dat is even kort. 8D
    Bedankt, ik hou het even in mijn achterhoofd! Ik waardeer het wel dat je je aanbied. :3


    Zeg je het wanneer je boek ooit op de markt zal brengen? Ik ben dol op science fiction :9~


    26 - 02 - '16

    Lissandra schreef:
    (...)

    Zeg je het wanneer je boek ooit op de markt zal brengen? Ik ben dol op science fiction :9~


    Ghehe ja natuurlijk. 8D Wat leuk dat iedereen zo enthousiast is!


    Your make-up is terrible

    Hanaemi > Usha

    Gisteren gingen we naar Swan Lake on ice. Was echt mooi, nu klinkt het door het hele huis :p
    @Assassin, klinkt leuk! Vertel maar wanneer het op de markt komt c:


    Tijd voor koffie.

    Ik kan er echt niet tegen als mensen na 10 seconden al beslissen of ze iets leuk vinden of niet, zonder dat ze moeite doen om ernaar te kijken/luisteren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Het is een science fiction, over dimensionaal reizen. Veel ingewikkelder dan dat, maar dat is even kort. 8D
    Bedankt, ik hou het even in mijn achterhoofd! Ik waardeer het wel dat je je aanbied. :3


    Hm, nu ben ik wel benieuwd naar je aanpak, omdat het heel moeilijk is om te schrijven, vind ik zelf, zonder de wetenschappelijke achtergrond.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik heb net kik messenger en telegram gedownload. Snap er nog niet veel van en heb niemand in men lijst haha.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]