• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Usha
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Lissandra
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Horizons
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Martens
    Jolanda - Sigil
    Céline - AbbySciuto
    Annick - PUKKELxdING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Novoselic
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 11:29 ]


    Your make-up is terrible

    Kaa schreef:
    (...)

    Persoonlijk denk ik toch wel (hoewel ik dat natuurlijk nog niet kan zeggen zo na mijn 1e les pas) dat ik het fijner zal vinden in een normale auto dan in een les auto. Ik ben veelste bang de lesauto te beschadigen, omdat het niet iets is dat van mij is, haha. :p

    Hehe ik ben net terug van rijden. :Y)
    Ik heb dat juist niet. De rijinstructeur/rijinstructrice zorgt er heus wel voor dat je niet ergens tegen aan schuurt of rijdt. ^^

    Witchking schreef:
    (...)
    Hehe ik ben net terug van rijden. :Y)
    Ik heb dat juist niet. De rijinstructeur/rijinstructrice zorgt er heus wel voor dat je niet ergens tegen aan schuurt of rijdt. ^^


    Haha hoe was het? Hoe ver ben je inmiddels met rijden? ^^

    Hmm mijn rij instructeur wordt helemaal pissed off wanneer ik het gas net wat te laat los laat wanneer ik moet schakelen. Dus ik ben direct bang dat ik de hele auto mol. :'D Maarja, dat zal wel liggen aan het nog moeten wennen, ga ik vanuit. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga lekker niet rijden. 8D

    Ik voel me echt raar, alsof mijn hele lichaam steeds heen en weer beweegt terwijl dat helemaal niet gebeurd. Net een beetje alsof je dronken bent.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ga lekker niet rijden. 8D

    Ik voel me echt raar, alsof mijn hele lichaam steeds heen en weer beweegt terwijl dat helemaal niet gebeurd. Net een beetje alsof je dronken bent.


    Hmm, wel genoeg geslapen? Of ben je stiekem aan de drank? :p haha nee, maar dat is vet vervelend. Eventjes rustig aan doen misschien? I dunno, haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Haha hoe was het? Hoe ver ben je inmiddels met rijden? ^^

    Hmm mijn rij instructeur wordt helemaal pissed off wanneer ik het gas net wat te laat los laat wanneer ik moet schakelen. Dus ik ben direct bang dat ik de hele auto mol. :'D Maarja, dat zal wel liggen aan het nog moeten wennen, ga ik vanuit. :p

    Oh wel leuk. (: En eh, hoe ver ben ik... tja, ik zou niet weten hoe ik dat moet uitleggen. I mean, ik heb zo'n beetje alle opdrachten al wel gedaan die je in het examen kan verwachten (denk aan steken, inparkeren etc).

    Ah damn, dus je hebt een beetje zo'n chagrijnige kerel? Dat is ook niet echt leuk. ><

    Witchking schreef:
    (...)
    Oh wel leuk. (: En eh, hoe ver ben ik... tja, ik zou niet weten hoe ik dat moet uitleggen. I mean, ik heb zo'n beetje alle opdrachten al wel gedaan die je in het examen kan verwachten (denk aan steken, inparkeren etc).

    Ah damn, dus je hebt een beetje zo'n chagrijnige kerel? Dat is ook niet echt leuk. ><


    Haha oke dan, nice (:


    Jup, hoewel hij opzich ook wel weer complimenten geeft wanneer je iets goed doet. Dus hij is niet helemaal een ouwe zeur, hahaha.
    Mjah, het moet maar, de anderen zijn veelste duur en we hebben nu toch al betaald. En het gaat erom dat ik mijn papiertje haal, niet of ik de rij instructeur aardig vind. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Haha oke dan, nice (:


    Jup, hoewel hij opzich ook wel weer complimenten geeft wanneer je iets goed doet. Dus hij is niet helemaal een ouwe zeur, hahaha.
    Mjah, het moet maar, de anderen zijn veelste duur en we hebben nu toch al betaald. En het gaat erom dat ik mijn papiertje haal, niet of ik de rij instructeur aardig vind. :p

    Ja, dat is waar. Maarja je zit toch wel flink wat uren met die persoon samen in een auto dus als het nog een beetje gezellig is dan is het natuurlijk wel wat fijner.

    Kaa schreef:
    (...)

    Hmm, wel genoeg geslapen? Of ben je stiekem aan de drank? :p haha nee, maar dat is vet vervelend. Eventjes rustig aan doen misschien? I dunno, haha


    Ja, dat wel haha. Gewoon heel raar en als het te lang duurt vervelend.


    Your make-up is terrible

    VAKANTIE! [sorry, dit moest er even uit (: ]
    Aleen moet ik morgen wel om 7 uur opstaan :/


    I dress to kill, but tastefully

    Balen zeg!
    Ik ben wel blij met de vakantie ja, mijn lichaam begon het alweer op te geven haha.


    Your make-up is terrible

    OMGGGGG VAKANTIEEEEE!!!!!!!!! (Uitingen van blijdschap :})


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik moet nog een week en dan heb ik pas vakantie en dan kan ik niet uitrusten, want dan gaan we eindelijk skiën (:


    Take risks and conquer your fears.

    *huppelt rond met een big smile*
    @Assasin beterschap! [zie je wel, school/werk is niet goed voor je (: ]


    I dress to kill, but tastefully

    Dankjewel!
    Het is inderdaad niet goed voor je, hahaha.


    Your make-up is terrible

    Wauw, zelfs voor een vrijdagavond is het wel rustig op Q, of stel ik me nu aan?
    Ik ga straks in ieder geval maar eens iets schrijven... ookal heb ik alweer twee weken een writersblock.