• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Usha
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Lissandra
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Horizons
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Martens
    Jolanda - Sigil
    Céline - AbbySciuto
    Annick - PUKKELxdING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Novoselic
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 11:29 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb ook kik, maar ik doe er niks mee x)


    26 - 02 - '16

    Ik had kik... totdat iemand mijn username/nummer of whatever ergens op had gezet en ik alleen nog maar desperate jongens in mijn chats kreeg. Echt wtf, wie doet zoiets.

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Hm, nu ben ik wel benieuwd naar je aanpak, omdat het heel moeilijk is om te schrijven, vind ik zelf, zonder de wetenschappelijke achtergrond.


    Het is ook lastig, maar degene die reist en poorten maakt weet er zelf ook niet het fijne van omdat ze enkel betaald wordt om het te doen. Daarom is het voor mij ook makkelijker te schrijven.


    Your make-up is terrible

    Dankzij trage docenten heb ik nu een negatief studieadvies, terwijl ik alle punten gewoon heb gehaald. Thanks.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Whut? Maar als je alle punten hebt gehaald, is er toch geen probleem?


    I dress to kill, but tastefully

    Wat hou ik toch van de technologische vooruitgang.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Whahaha ja x).


    I am an idiot, I move.

    Witchking schreef:
    Ik had kik... totdat iemand mijn username/nummer of whatever ergens op had gezet en ik alleen nog maar desperate jongens in mijn chats kreeg. Echt wtf, wie doet zoiets.


    Die kreeg ik net ook, maar mijn Kik heeft bijna niemand. Ik denk dat het gewoon random is of zo?


    Your make-up is terrible

    Hmmmm thee. (heart2)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    (...)

    Die kreeg ik net ook, maar mijn Kik heeft bijna niemand. Ik denk dat het gewoon random is of zo?

    Meh nee, bij mij niet want ik kreeg er echt een stuk of zeven. Maar ik heb mijn hele kik gewoon verwijderd en gebruik wel gewoon whatsapp verder.

    Witchking schreef:
    (...)
    Meh nee, bij mij niet want ik kreeg er echt een stuk of zeven. Maar ik heb mijn hele kik gewoon verwijderd en gebruik wel gewoon whatsapp verder.


    Ik kreeg er net vier.
    Maar ja, ik gebruik nu vooral Telegram, Kik vind ik ook een beetje vreemd.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik kreeg er net vier.
    Maar ja, ik gebruik nu vooral Telegram, Kik vind ik ook een beetje vreemd.

    Weird. Nouja, die mannen/jongens zijn best wel triest. :')
    En ik hoor iedereen opeens over Telegram praten. Is dat nu beter dan whatsapp?

    Witchking schreef:
    (...)
    Weird. Nouja, die mannen/jongens zijn best wel triest. :')
    En ik hoor iedereen opeens over Telegram praten. Is dat nu beter dan whatsapp?

    Nogal, haha.
    Ja, want het is encrypted (en niet van fb). Je berichten worden zo verstuurd dat een derde het niet kan lezen, terwijl dat bij Whatsapp wel gewoon kan. Daar komen nu trouwens steeds meer privacy fouten naar voren voor zover ik ergens gelezen had. Verder lijken ze wel heel erg veel op elkaar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    Nogal, haha.
    Ja, want het is encrypted (en niet van fb). Je berichten worden zo verstuurd dat een derde het niet kan lezen, terwijl dat bij Whatsapp wel gewoon kan. Daar komen nu trouwens steeds meer privacy fouten naar voren voor zover ik ergens gelezen had. Verder lijken ze wel heel erg veel op elkaar.

    Oh oké... Jezus wat verprutst facebook het weer lekker.
    Nouja dan stap ik misschien ook wel over binnenkort.

    Horizons schreef:
    Hmmmm thee. (heart2)
    I'd like some too please <3


    Life is hard and then we die