• Hii,

    Ik wil meer in contact komen met andere mensen op Q dus zoek ik leuke stories.
    Likes:
    One Direction bromance .
    Percy Jackson (H)
    The hunger games.
    Divergent.
    Demi Lovato.
    Onbekende personen
    Janoskians
    Al afgeronde verhalen.
    Foto stories.

    Dislike:
    Ariana Grande.
    The wanted
    Harry Potter (ik vind harry potter wel leuk maar de fanfics niet zo sorry)

    Als je een storie hebt dat ik dislike maar je vind het super goed mag je hem hier ook plaatsen xx

    Misschien willen jullie ook bij mijn story kieken? KLIK

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 14:42 ]





    Een man wordt wakker in het bos. Hij is alleen en heeft veel naars meegemaakt. In het bos probeert hij een nieuw leven te beginnen en daar komt hij de levenslustige Meline tegen. Hij besluit om zich over haar te ontfermen, maar hij weet dat hij een gevaar voor haar vormt. Ook omdat zijn vijand het op hem voorzien heeft. Meline blijkt voor hem een prima chantage middel te zijn, omdat Falquan om haar is gaan geven.


    “There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment.”
    - Sarah Dessen

    “Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage.”
    - Lao Tzu


    ~ Op, Romantiek, Fantasy
    ~ Kort verhaal van 11 hoofdstukken.
    ~ Één hoofdstuk is 16+, maar het is (zeer) beschaafd gehouden


    Stenenlikker

    Ik heb er drie die je wel leuk zou vinden. Zijn alle drie onbekende personen.

    -sci fi story
    http://www.quizlet.nl/stories/121965/scifi-story/
    -Nymoon
    [url]http://www.quizlet.nl/stories/127147/nymoon/
    [/url]En
    - de kern

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/130844/de-kern-story-of-the-year/
    [/url]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 14:51 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik heb twee OP's (:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen


    Every villain is a hero in his own mind.

    hoi
    ik heb meerdere one direction verhalen(ziallX2)
    misschien zit er wat voor je bij
    kijk op mijn profiel

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 21:37 ]




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 500 en 2000 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    Bianca is vijftien als ze Benjamin tegen het lijf loopt. Ze is op slag verliefd, maar één ding zit haar in de weg om haar liefde te verklaren. Benjamin is een drugdealer en alles aan hem is allesbehalve betrouwbaar. Misschien opwindend, maar aan het eind van de dag is zijn wereld vooral onveilig. Als Benjamin op een dag zichzelf in de nesten heeft gewerkt en zijn schulden maar blijven opstapelen, vraagt hij iets van Bianca dat geen man van een vrouw hoort te eisen. Hij wil dat ze haar maagdelijkheid verliest aan Carlos, de leider van Benjamins gang, zodat hij van zijn schulden is verlost. Bianca bevindt zich nu in een strijd met zichzelf. Aan de ene kant wil ze haar maagdelijkheid niet kwijt, maar aan de andere kant zal het Benjamins eeuwige liefde en dankbaarheid kunnen betekenen.


    Het was een regenachtige maandag en normaal zou ik rond tienen nog steeds in mijn bed te vinden zijn, maar al om zeven uur maakte de wekker me wakker en begon ik met tegenzin aan mijn dag. De douche was lekker warm door de verwarming die we in huis hadden, maar buiten vroor ik bijna dood. De weg was zoals al te verwachten was nat en vooral slipperig. Met mijn regenjas aan begon ik tegen de wind in te fietsen richting het oosten. Nog altijd was het genadeloos aan het regenen en niet eens een kwart kilometer verder was ik al doorweekt, ondanks alle verpakking waarin ik me gewurgd had. Mijn zicht was wazig en al gauw gebeurde er wat iedereen kon voorspellen. Ik botste tegen hem op en mijn leven was nooit meer hetzelfde.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 5:15 ]


    -


    Where would we walk, where would we run? If we could stay all day in the sun. Just you and me, and I could be part of your world.


    Light as the wind


    The sea is my home
    Return to dust
    Reduced to foam

    Castle waters
    Binding me below
    My heart, not yet
    I’m just for show

    The spell stalked on
    Hanging over my head
    Voices from my past
    Said he should be dead

    No goodbye
    From my present or past
    My heart
    Stopped beating at last


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Misschien is dit iets voor je? :)
    Summer Camp || ft Justin Bieber

    A girl who doesn't believes in love,
    because things happen.
    One camp can change you're life.
    Forever.



    Ik hoop dat je een kijkje wilt nemen! Er stond niet bij of je hier wel of niet geintresseert in was ;/


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    See with a heart – One Direction



    Walking in the snow, step for step where am I going now? Slowly fading away, without knowing who will stay. I am standing here, watching them one by one disappear. Trying to hold them back, but they won’t turn around. All alone in the dark, watching over a little spark. Will it grow or will it fanish, will you take the change or walk away. No one knows what to say, there is nothing they can do to make it go away. It is a burden you must carry, without it you can’t go on. Learning to let go, accepting what once was. Never losing hope, and remember the past is the past.


    #One Direction bestaat.
    #Gesproken/geschreven Nederlands
    #Emma Blue Carter
    #Started 00-00-0000
    #End 00-00-000




    ‘What do you do if you feel sad Emma?’ He ask.
    ‘I dance and the pain will go away.’ I said with a smile on my face.


    Just love and dream.


    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 17:54 ]

    Give me more than this -Ziam, 171 hoofdstukken, afgelopen.

    Na een brand in het hotel waarin de beroemde boy-band One Direction in verblijft, wordt het Zayn opeens duidelijk; Hij is verliefd op zijn beste vriend Liam, die hier niets van af weet, natuurlijk, want als Zayn hem dit verteld is hij hem kwijt, voor altijd. Maar wat denkt Liam hier over? Is Zayn niet gewoon een grote Dramaqueen, as usual?


    The one that got away - Ziam, de vervolgstory van 'GMMTT', Nu nog 50 hoofdstukken, maar we zijn nog volop bezig met nieuwe hoofdstukken te schrijven.

    Vijf jaar nadat Zayn Liam ten huwelijk gevraagd had, leek er niets meer tussen de twee tortelduifjes in te kunnen staan. Verkeerd gedacht. Het stel krijgt steeds meer problemen; met elkaar en met zichzelf. Als Zayn het niet meer trekt, verlaat hij Liam om nooit meer terug te keren. Hij lijkt van de aardbodem verdwenen. Liam weet niet wat hij met de situatie aan moet en lijkt Zayn op te geven. Totdat er een heel bijzonder persoon op de stoep staat...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    I will change your mind | Harry Styles [16+]



    Harry Styles





    Hayley Williams


    Zij vind seks saai, niet de moeite waard om je dagen mee te vullen.
    Hij hoort haar geklaag aan, en ziet haar als een uitdaging. Challenge accepted, darling.
    Hij zal haar krijgen, koste wat het kost. And he will change her mind.

    - Harry Styles van One direction en Hayley Williams van Paramore
    - One direction en Paramore bestaan, maar zijn niet van toepassing in de basis van het verhaal
    - 16+ verhaal
    - Start op 8 maart


    Fine. maybe I pretend right now, but I swear to god, I'm gonna change the world.

    De Ontdekking
    http://www.quizlet.nl/stories/122076/de-ontdekking/



    De dieren die hier staan bestaan echt, maar het verhaal is door mij verzonnen.
    nou niet helemaal dan....
    Boe - Grijs bruine poes met zwarte stippels een echte jachtkat
    Bubbels - Zwarte poes met heel klein beetje wit bij haar keel heel vaag geen jachtkat
    Bontje - Zwart wit konijn met zwarte oortjes is heel slim
    Silvester - Zwart rode poes met vlekken in haar ogen en is heel mank

    Katten die dood zijn tot nu toe:
    Billie - Mabled bengaal was een magere kat
    Boe1 - Spottent bengaal was het zusje van Billie
    Bloeme - mooie Abbessijn met rare gele stip op haar rug.

    Boe is een lieve poes, ze is sterk en heeft een leuk karakter.
    Ze is een van haar stiefzussen verloren, Billie was haar naam.
    Op een doodnormale dag gebeuren er rare dingen.
    Ze ziet Billie met meerdere katten, ook vorige katten met de naam Bloeme en het echte zusje van Billie die Boe (1) heet.
    Billie verteld dat Boe naar het einde van het bos moet naar een boerderij, daar woont een kater met een misvormde kaak die Boe meer kon vertellen.
    Ineens springt Bubbels, ook een stiefzus van Boe. Boe vraagt of Bubbels misschien mee wilt. zou ze durven? of moet Boe alleen?

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 11:41 ]


    You dare to gaze upon me?

    Ik ben net nieuw en heb een story gestart :)
    Het proloog staat er al zin om te lezen?
    Wall of memories (als je dit gewoon zoekt is de enige die je vind, die van mij lekker origineel haha)


    People can take everything away from you, but they can never take away your truth...
    But the question is; can you handle mine?


    _______________________________

    WANDERLUST
    _______________________________



    Shae is een jonge vrouw die de hele wereld aan haar voeten heeft ligt. Ze heeft na een gecompliceerd verleden besloten om niet op één plek te blijven, maar om te gaan waar de wind haar brengt. Ze gelooft niet in toeval en heeft er een handje van om ongevraagd in de problemen te komen. Het verhaal voert haar naar Mystic Falls (the vampire diaries), waar heel het stadje in rep en roer is van haar plotse aanwezigheid. De inwoners hebben vreemde trekjes en lijken haar niet met rust te kunnen laten voordat ze weten waarom Shae in Mystic Falls is gestopt. Maar wat als ze dit zelf ook niet weet? Haar aanwezigheid maakt haar leven veel gecompliceerder dan wat ze ooit had durven dromen. Ze maakt kennis met enkele mysterieuze schepsels en vraagt zichzelf af of ze in het stadje moet blijven, óf het juist moet verlaten. Als geen ander voelt ze de onrust aan die op de loer ligt en alles krijgt een andere wending als de inwoners erachter komen wat Shae werkelijk is. Zullen ze haar accepteren voor wie ze werkelijk is? Kunnen ze haar misschien een thuis geven waar ze (stiekem) al zo lang naar opzoek is? Zal haar kijk op liefde hersteld kunnen worden, of zal ze in het monster veranderen wat ze altijd al zo heeft verafschuwd?


    I'll lick the poison from right off your kiss