• Hii,

    Ik wil meer in contact komen met andere mensen op Q dus zoek ik leuke stories.
    Likes:
    One Direction bromance .
    Percy Jackson (H)
    The hunger games.
    Divergent.
    Demi Lovato.
    Onbekende personen
    Janoskians
    Al afgeronde verhalen.
    Foto stories.

    Dislike:
    Ariana Grande.
    The wanted
    Harry Potter (ik vind harry potter wel leuk maar de fanfics niet zo sorry)

    Als je een storie hebt dat ik dislike maar je vind het super goed mag je hem hier ook plaatsen xx

    Misschien willen jullie ook bij mijn story kieken? KLIK

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 14:42 ]

    Onbekende personen verhaal: Zes (Linkje enzo)



    28 februari 2198
    -
    Zes maanden. De datum op mijn telefoon staart me
    woedend aan. Woedend. Levenloze dingen hebben
    geen emotie. Hebben nooit een emotie gehad. Probeer
    ik mijzelf keer op keer te laten herinneren. Toch had
    het gevoeld, toen twee maanden geleden de laatste
    lantarenpaal uitging, alsof het licht bang was geweest
    en mij in de steek had gelaten. De datum was niet
    woedend. Het was ik die woedend was. Maar vertel
    dat aan iemand die al zes maanden in complete stilte
    langzaam gek word. Al was het niet de stilte dat het
    ergste was. Het waren niet de legen straten die me
    het meeste angst aanjaagden. Het waren de lichamen.
    De doden lichamen. De levenloze blik in hun ogen. En
    het aller ergste de stank, de stank die gepaard ging met
    dood. Lichamen in verschillende staten van ontbinding.
    Al zes maanden waren overal lichamen.
    Al zes maanden was iedereen dood. Voor zo ver ik weet
    iedereen die ooit leefde. Iedereen.

    Behalve ik.

    -
    I should go now quietly
    For my bones have found a place
    to lie down and sleep
    Where all my layers can become reeds
    All my limbs can become trees
    All my children can become me
    What at mess I leave
    To follow

    Soundtrack



    Sketches
    • Onbekende Personen
    • Sci-Fi/Toekomst
    • Voor Story of the Year
    [02-01-2014] - Nog Bezig.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''


    “I’m a criminal”


    “Yeah, I know.”
    “I’m in jail.”
    “Me too.”
    “You’re also a criminal?”
    “Yes, I am.”
    “Why are you here?”
    “Because of a stupid fault.”
    “Which fault?”
    “The same as yours.”
    “Huh?”
    “I am that other guy.”



    Louis Tomlinson is een beroepscrimineel. Hij heeft een goed stel hersens, plant alles goed vooruit en is daardoor nog nooit opgepakt. Harry Styles is nog maar een groentje in het vak. Bij zijn eerste misdaad gaat het meteen mis. Hij wordt opgepakt. Maar hij is niet de enige…


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    365.


    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


    Ik had die weddenschap nooit aan moeten nemen. Ik had moeten luisteren. Maar ik wil dit. Ik kan dit. En het gaat me lukken binnen deze 365 dagen, koste wat kost.




    1. Een vriendje krijgen.
    2. Een verhaal afschrijven.
    3. Een nieuwe gitaar kopen.


    Drie opdrachten, die op het eerste gezicht te doen lijken, maar toch lastig uit te voeren zijn. En wat als het niet lukt, voor het einde van het jaar?




    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~



    Emily(16 jaar) viert het nieuwe jaar voor het eerst in haar leven met haar vrienden. Deze eerste keer loopt echter meteen uit de hand. Emily gaat een weddenschap aan, die voor haar bijna onmogelijk is te winnen. Haar vrienden proberen haar over halen te stoppen aangezien deze weddenschap haar leven over lijkt te nemen en ze vergeet de reden van de weddenschap. Maar het gevolg, krijgt ze maar niet uit haar hoofd. Ze negeert het advies van haar vrienden en stopt niet met de weddenschap.
    En wat er zal gebeuren als ze verliest? Dat houdt ze liever voor iedereen geheim.


    - Tips en kritiek zijn altijd welkom zolang het niet neerbuigend wordt gebracht.
    - De bedoeling is dat ik elke dag één stukje activeer. Dit stukje zal waarschijnlijk niet meer dan 300 woorden bevatten.
    - Ik kan niet beloven dat elk hoofdstukje evenveel inhoud heeft. Het blijft een beschrijving van een 'gewoon' leven. Niet elke dag kan interessant zijn.



    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~




    - Start 01'01'2014.
    - Eindigt 31'12'2014.
    - Kan grof taalgebruik bevatten.
    - Wel geïnspireerd door maar niet gebaseerd op de werkelijkheid.
    - Link.
    - ©Gilbertson.


    :)

    Not everything is what it seems
    Vier vriendinnen gaan op vakantie naar Amerika, maar komen terecht in het verkeerde vliegtuig. Ze belanden in een land met een taal waar ze niets van begrijpen. Als alles toch weer een beetje goed lijkt te komen, verdwijnen ze 1 voor 1...

    http://www.quizlet.nl/stories/134232/not-everything-is-what-it-seems/


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman



    Zeven halfgoden zullen deze queeste doorstaan
    Door storm of vuur zal de wereld vergaan
    Een belofte te houden tot in ademnood
    En vijanden gewapend aan de deuren van de dood

    Een nieuwe grote profetie, een nieuw verhaal van helden.
    Dit verhaal zal doorgaan waar de Laatste Olympiër afgesloten is.
    Helden van Olympus is nooit gebeurd, dus er zijn zeven anderen halfgoden die de queeste moeten doorstaan.
    Wil je weten wie dat zijn? Je kunt het hier lezen.


    15 jaar na de Laatste Olympiër
    Percy en de rest komen erin voor
    Volledig Nederlands geschreven

    KLIK


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wanneer mensen dingen niet weten,
    en ze zoeken naar de verlichting,
    Wanneer mensen niet weten waarom hun geliefde verdwijnen,
    en ze zoeken naar een manier om te wreken,
    Wanneer mensen niet weten of alles weer hetzelfde zal zijn,
    en ze zoeken naar hun antwoorden,
    wil iedereen het licht weer zien.





    In this dance of the dead,
    We're all looking for enlightenment.
    In this dance of the dead,
    Where the rebellions are the choreography,
    Where the insurgents are the dancers,
    And the death is the slayer,
    Waiting for his next victim.



    † Kan gewelddadige scènes bevatten
    † Gwendolyn Olivia Martch
    † Aiden Christopher Ravor
    † Speelt zich af in het voormalige West-Europa
    † Sci-Fi, Drama, Actie, Avontuur, Onbekende personen
    † Geschreven en bedacht door mij


    Wanneer tweeduizend kilometer ten zuiden van Erènte, het voormalige West-Europa, een virus uitbreekt, houdt de regering het stil voor het volk. Meteen beginnen ze met onderzoeken naar een medicijn en omdat ze de burgers erbuiten willen houden, gebruiken ze gevangenen als proefpersonen.
    Gwendolyn Olivia Martch werkt in het onderzoekscentrum als stagiaire en doet van alles. Van inentingen tot gesprekken met de proefpersonen om te kijken, hoe ze er mentaal aan toe zijn. Al meerdere keren heeft ze op het punt gestaan om mensen te vertellen wat er aan de hand is, dat ze moeten vluchten voor het virus, maar ze durft het niet door de Argusogen van de directeur.
    Aiden Christopher Ravor is één van de gevangenen. Met zijn 19 jaar heeft hij de laatste 3 jaar van zijn leven in een cel doorgebracht, voor moord. Wanneer hij hoort dat hij weg kan uit de gevangenis, weet hij niet wat hij moet denken. 25 jaar minder celstraf, maar wat staat er tegenover?
    Intussen komen er steeds kleine opstanden van mensen, die op één of andere manier achter het enorme geheim van de regering zijn gekomen. Wie zit er achter dit informatielek? En wat speelt er zich écht af in het geïsoleerde Zuiden?


    DEEL 1 UIT DE 'DANCE OF THE DEAD' SERIE


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ruler Of Katan



    Er heersen duistere tijden over Katan, het rijk in de wolken, het paleis in de wolken. Nadat Koning Eric is gedreven door hebzucht, gaat er maar een ding door Lucy heen; Hem verslaan. Ze moet haar hele rijk bij elkaar trommelen om het tegen hem op te nemen, maar of dat nou zo makkelijk is. Want vijanden sluiten bondgenootschappen, en vrienden worden vijanden. Trekkend met een leger gaat ze op weg naar de andere machtige koning van de wereld; Menno. Haar beste vriend. Zal er ooit nog vrede komen in de wereld? En zal ze degene van wie ze houd kunnen redden?

    Dit is een Fantasy verhaal, er komen veel Fantasie wezens in voor, en elk rijk heeft er een die echt bij hun rijk behoort. Er zijn ongeveer drie rijken in de wereld, die of kleiner of groter worden, want er is veel oorlog. Eric was vroeger een vriend van Lucy en Menno. Nog beter gezegd: Beste vriend. Maar dat was nog in hun kindertijd.


    Lucy



    -Een Fantasy Story
    -Zelfbedachte rijken etc, onbekende personen
    -Alle rechten behoren toe aan mij.
    -Nederlands geschreven en gesproken, maar soms andere talen erin, die ik heb verzonnen.


    "Please Listen Eric, Just Listen! You're Going To Destroy The World!"

    "Then I Think I Must Destroy You To..."

    "You Stay Away From Her!"


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Finnick || THG

    F I N N I C K


    “Nothing in the world is more flexible and yielding than water.
    Yet when it attacks, none can withstand it, because they have no way to change it.
    So the flexible overcome the immovable, the yielding overcome the powerful.”

    - Lao Tzu


    || The Hunger Games fanfiction
    || 16+
    || Graphic violence
    || Waarschuwing: spoilers voor Catching Fire en Mockingjay
    || Nederlands geschreven
    || © CosmicPurple


    oh pleasure, for the wicked & loved.

    Pregnant from a famous...~Zayn Javadd Malik



    I wish he knew that i have his child.
    I wish he could hold him for once.
    I wish he had knew that his name is Javadd.
    I wish he knew that our baby is just a half year old..
    His smile is the same smile as his father has.
    His nose is the same nose as his father has.
    His cuteness is the same cuteness as his father has.
    The spark in his eyes are the same spark.
    I wonder if he will ever know about him,
    I don't know how to reach him,
    I don't know how to tell him...


    -Later in het verhaal 16+ soms
    -Nederlands Geschreven
    -Engels gesproken
    -Schrijven wanneer ik wil
    -Link: [url] http://www.quizlet.nl/stories/134712/pregnant-from-a-famouszayn-javadd-malik/ [/url]


    Maybe my look changed, but my heart didn't


    [url="http://www.quizlet.nl/stories/133836/fire--op-16/"]Fire[/url]



    2014 AD -- Pompei
    Tatjana is taking part in a historical dig near the old city of Pompeii. They are trying to preserve a part of the old city that is covered in ash of the Vesuvius eruption of 79AD. When the team starts excavat-ing a previously unknown building, things starts to begin to take a strange turn. For the better or the worse is still uncertain, but the team soon realize they uncovered more then a piece of the city history.

    78 AD -- Pompeii
    Tityana is leading a relativly normal life. She got all the luxury a Roman noble woman can want and life is good, when her sister is not acting like an idiot. She enjoys her life as the leading lady of the city. Her days are filled with balancing in the political maze that is the city and the higlife of Rome, while keeping her secret safe. Nothing seems to be going wrong and nothing is pointing towards much trouble in the near future. Untill the games for her birthday and a decision that could turn the whole city against her.


    Soundtrack: http://youtu.be/F90Cw4l-8NY



    Geschreven in Nederlands *
    Is niet 100% historisch correct *
    Geschreven vanuit 2 standpunten *
    Heeft NIKS te maken met de film, eerste versie van dit verhaal bestaat al een paar jaar *
    Geschreven door DarkAng3l *
    Ik wil hier niets van terug zien in een ander verhaal *
    Gestart: *
    Gestopt: ??? *


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Misschien is dit wat voor je? The Lucky one ~ Larry


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.



    'Het is tijd voor de boete.
    Ik strijk de stof van mijn jurk glad als ik zie dat er een donkere vlek op valt. Ik boen de tranen uit mijn ogen en haal diep adem. Het is nu niet de tijd om te huilen.'


    ...



    For the severely emotionally injured the world is just not a safe place.
    There is always another injury lurking just around the corner.
    I know that a lot of these people go inside of their minds and disassociate from everything and everyone around them.
    That way the world, for them, becomes a little bit safer.
    And we call them insane and mentally ill, and crazy, and unpredictable, and scary.
    But somewhere deep inside, we all envy then.
    After all, we all just want one thing.
    To be strong and safe.



    Divergent Fanfiction. Klik


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Wil je misschien kijken? Ik zoek nog lezers en kan mijn verhaal niet in de spotlight zetten, i.v.m. ouders die het niet goed vinden dat ik voor een site betaal...


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow