• Hii,

    Ik wil meer in contact komen met andere mensen op Q dus zoek ik leuke stories.
    Likes:
    One Direction bromance .
    Percy Jackson (H)
    The hunger games.
    Divergent.
    Demi Lovato.
    Onbekende personen
    Janoskians
    Al afgeronde verhalen.
    Foto stories.

    Dislike:
    Ariana Grande.
    The wanted
    Harry Potter (ik vind harry potter wel leuk maar de fanfics niet zo sorry)

    Als je een storie hebt dat ik dislike maar je vind het super goed mag je hem hier ook plaatsen xx

    Misschien willen jullie ook bij mijn story kieken? KLIK

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 14:42 ]

    Who run the world?!... Girls!
    OP
    Wanneer het donker wordt in de straten komt een nieuwe wereld tevoorschijn. Jongens die opgeleid worden tot vechters, sommige schoppen het ver, andere overleven het niet. In de ring gaan ze tot de dood.
    Indra een meisje van 20 jaar oud staat niet alleen aan het hoofd van de beste groep ooit, ze is ook nog eens wereldkampioene. In deze mannenwereld vol geweld, succes, passie en vriendschap regeert er maar één persoon, een jonge vrouw.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Hoge hakken, Stinkende sokken.


    Jane is een jong creatief, maar klunzig meisje die naar een speciale Engelse school wil, genaamd College Jean-Pierre du Lock. Deze school is voor artistieke leerlingen die verder willen met hun passie.
    Er is echter één probleem om van Jane's droom werkelijkheid te maken. Er is geen plek meer op het meisjesinternaat. Jane ziet nog maar één oplossing en dat is om zich als jongen in te schrijven met gevolg dat ze als meisje tussen de jongens moet slapen. Met haar rode haar, sproeten, uitstekende oren en veel te kleine lengte past ze totaal niet tussen de grote stoere jongens van school. Jane waagt wanhopige pogingen om vrienden te maken, maar haar kwaliteiten zoals chanteren, beledigen en haar eeuwige sarcasme worden niet altijd in dank afgenomen. Dit bezorgt haar vaak meer problemen dan gewenst.
    Uiteindelijk ontmoet ze Yoran en Kyle, een tweeling die haar met tegenzin, in hun midden neemt. Maar hoe kan ze voor haar beste vrienden haar geheim nog langer bewaren? En hoe moet de klunzige Jane zich uit de problemen houden als ze niets anders kan dan ze veroorzaken?






    Bevat:
    -transseksuele verkleedpartijen.
    -scheldwoorden.
    -beledigingen.
    -12+ stukken.
    © Croyance

    'Eén en één is drie..
    Ik heb nooit goed kunnen rekenen,
    Maar ik wist pas dat ik geen ongelijk had toen ik hen ontmoette..'





    Titel is link naar story.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Haar ouders zijn inmiddels twee jaar geleden overleden door een auto-ongeluk, haar vriend is een alcoholist die regelmatig zijn handjes niet kan thuishouden en haar studie loopt ook al helemaal mis. Sarah weet niet meer hoe ze verder moet, maar haar docent meneer Robertsen biedt haar een laatste kans om toch haar diploma te behalen. Hiervoor zal ze wel een geweldige prestatie moeten leveren: een interessant, vernieuwend onderzoek dat indruk maakt. Sarah heeft geen idee wat ze hiermee moet, maar haar behulpzame docent brengt haar in contact met James.
    Al snel beseft Sarah waarom meneer Robertson uitgerekend James heeft gekozen. Hij is niet alleen interessant, maar laat haar de mooie dingen van het leven zien.




    Drama, romantiek
    12+
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken


    http://www.quizlet.nl/stories/135375/liefde-maakt-blind/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Haleema is de eerste koningin van het Arabische rijk. Jarenlang weet ze de vrede te bewaren en leeft het volk in eenheid en welvaart, totdat de oogst mislukt en de honger uitbreekt. Het contrast tussen arm en rijk wordt groter en groter. De woede laait op en keert zich tegen de machtigste persoon in hun bestaan, Haleema. Ze eisen dat ze aftreedt en haar gigantische paleis verlaat. De leider van de opstand Azhar, een wraakzuchtig en bloeddorstig man, neemt daar geen genoegen mee. Hij eist Haleema met geweld op en maakt van een koningin zijn persoonlijke slavin.




    Drama, historisch, romantiek
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken
    Over het algemeen 16+


    http://www.quizlet.nl/stories/133962/van-macht-tot-onmacht-1/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik ben net begonnen met een story Marvel/avengers/x-men gerelateerd. Als dat in je interesse ligt wil ik je wel aanraden daar even een kijkje te nemen haha

    http://www.quizlet.nl/stories/137900/the-arrow-of-the-silver-dragon--the-avengers/


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Heb net mijn eerste Storie op quizlet gezet. Tis een fantasie verhaal/fanfic over de Percy Jackson/Heroes of Olympus boeken. :)
    Het is net begonnen.

    The Child of the Night



    Melanie's leven is altijd gewoon geweest. Ze ging gewoon naar school, had gewoon vriendinnen en klaagde gewoon over haar huiswerk. Helaas was niet alles gewoon bij haar thuis. Haar moeder was verdwenen vlak naar haar geboorte. Haar vader doet erg zijn best om voor haar te zorgen, maar ze hebben het niet altijd breed. Toch is Melanie gewoon gelukkig. Tot ze op reis gaat naar New York, en er iets gebeurd waardoor ze haar vader achter moet laten. Ze komt terecht in Kamp Halfbloed en het blijkt dat de relatie met haar moeder iets ingewikkelder is dan ze gedacht had.

    ,,Melanie, luister, je bent niet gewoon. Je bent half sterveling, en half god. Je moeder is geen verdwenen sterveling, ze is onsterfelijk. Je moeder is een Godin.''


    Melanie neemt haar intrek in het Hemesgebouw, in afwachting tot ze geclaimd wordt. Ze maakt ook kennis met de opvolger van legende Percy Jackson, Xena. Alleen als haar moeder zich uiteindelijk bekend maakt, wordt Melanies leven nog ingewikkelder dan dat het al was.. Met een zelfmoordqueeste als gevolg.

    Gebaseerd op de boeken van Rick Riordan, Percy Jackson-Helden van Olympus. Deze boeken zijn gewoon geweldig.


    Nine, now eight, are the rest of you there?



    ''Welcome to the Hunger Games and may the odds be ever in you favor!''



    ''You never know how strong you are until being strong is the only choice you have.'' She told me.
    The only thing I could do was nod and hope she was right.




    Bravery -HungerGames/ Celebrities


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home






    Food, the only thing to worry about



















    Yes, I do feel worthless







    Trigger warning




    Bones • Stylinson


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Control • Divergent

    I am an angry rush of tears and fingernails dug into palms and black bits of memory you can't quite see straight I don't think I exist anymore but I am d e f i n i t e l y h e r e



    Flaming fires, lost years that are to come
    Dark days, of knowing that we did wrong
    Wake up there's a whole world left to see
    One chance to rewrite history

    We're not gonna make it, if we just forsake it
    What is there to loose
    Now my mind is spinning, this is just a beginning
    Love is what I choose


    In het leven van de zestien jarige Elysia is niets zeker. Van ongewapend over straat lopen is geen sprake en daarbij is het zelfs in je eigen huis niet helemaal veilig. De oorlog die tijden geleden woedde, heeft zijn littekens achtergelaten.
    In tegenstelling tot Elysia en iedereen die ze kent, zijn er ook groepen mensen die een geweldig leven lijken te leiden - de mensen in het factiesysteem. Niemand weet veel van hoe het eraan toegaat, maar ze weten wel dat het daar een stuk fijner is dan buiten de projecten.
    Elysia's buitengewoon leergierige karakter brengt haar in gevaarlijke, maar ook levens veranderende situaties. Na een lange tijd weet ze één ding zeker: haar keuze zal alles veranderen.


    Soundtrack: Adrian Lux - Damaged

    Warning: spoilers (van vooral Allegiant - het originele verhaal zal niet terugkomen in deze story).

    Naar het idee van WOEBEGONE

    KLIK!



    Als blijkt dat jou waarheid niet de waarheid is, wat doe je dan?
    Als blijkt dat jou gedachten niet jou gedachten zijn, wat doe je dan?
    Als je erachter komt dat alles waar je ooit in geloofde een leugen is, wat doe je dan?
    Zoek je naar een kans om te doen wat juist is?
    Of zoek je naar de waarheid zonder na te denken over de consequenties?


    "And I took you by the hand
    and we stood tall,
    and remembered our own land,
    what we lived for." ~Mumford & Sons


    Het is het jaar 5837, al ruim drie eeuwen is de aarde in oorlog met het het buitenaardse ras 'de anderen'. Maar wanneer de anderen een nieuwe leider krijgen stopt deze oorlog plotseling.
    De mensheid gelooft dat deze abrupte stop van gevechten enkel de stilte voor de storm is en zoeken wanhopig naar een wapen om terug te kunnen vechten.
    Ivis en Jackson Mantra, de leiders van project 294; 'de anderen', zijn bezig met het creëren van een portaal dat ze rechtstreeks naar de anderen hun planeet kan brengen. Dit portaal is een zekere manier om die wereld, ook wel 'Buddhana' genoemd, permanent te vernietigen.
    Tijdens het testen van dit wapen gaat er echter iets mis.
    Ivis en Jackson verliezen hun twee maanden oude dochter Jayla in een enorme explosie.
    Tenminste, dat denken ze.
    In werkelijkheid word het kleine meisje net op tijd gered door Pandrettos, de leider van de anderen. Wat zal Pandrettos doen als ze er achter komt dat de explosie die het meisje haar biologische ouders heeft laten denken dat ze dood is, haar DNA eigenlijk in tweeën heeft gesplitst en haar heeft veranderd in een mix tussen 'de anderen' en een mens?


    x Geschikt voor 15 jaar en ouder.
    x Drama, Romantiek, Fantasie, Science Fiction, Avontuur, Onbekende Personen.
    x Inspiratie; mijn hoofd en heel veel sci-fi films.
    x Nederlands
    x Start; snel



    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.





    For the severely emotionally injured the world is just not a safe place.
    There is always another injury lurking just around the corner.
    I know that a lot of these people go inside of their minds and disassociate from everything and everyone around them.
    That way the world, for them, becomes a little bit safer.
    And we call them insane and mentally ill, and crazy, and unpredictable, and scary.
    But somewhere deep inside, we all envy then.
    After all, we all just want one thing.
    To be strong and safe.



    'daring to defy but too weak to overcome'



    Een verhaal over hoe liefde je dwingt om keuzes te maken die je hele leven veranderen.
    Hoe liefde je kan dwingen dingen te doen tot je uiteindelijk niet eens meer weet waarvoor je vecht, of wie je zelf bent.



    -Divergent Fanfiction
    -Start op 8/05/14
    -Dit verhaal is opbouwend, maar zal later 16+ bevatten.
    -Het verhaal uit de boeken/films is niet/ nog niet gebeurd
    -Ik houd van ondersteunende tips/reacties
    -De originele personages behoren toe aan Veronica Roth, alle andere aan mij
    - cover van DreamerN


    Dancing on the edge


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Hey!

    Ik heb 3 stories die aan je eisen voldoen, momenteel schrijf ik het meeste aan de 2e, heb er nu heel veel inspiratie voor.
    Ik zou het super vinden als je een kijkje zou nemen!




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al gestart, tijdelijk even geen updates
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden), nu al 20 hoofdstukken
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - hoofdstukken van 500-1000 woorden
    - pas 5 hoofdstukken, maar aan deze story schrijf ik nu veel
    - de link: http://www.quizlet.nl/stories/109851/guardian-angel/
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Ik heb enkele Twilight fics waar ik opnieuw mee ben begonnen, ik weet niet of je ze leuk vind. Meeste gaan ook eerder los van heel het Bella/Edward gedoe, buiten eentje. Je klikt maar aan wat je leuk vind ;)


    Jet Black Hair, Bloody, Red Eyes and the desire to rule the World
    Achter ieder groot volk staat er een grote leider, die zowel gevreesd als geliefd is. Wetten worden door hem bedacht en toegepast, maar wat als er grootheidswaanzin komt? Lees hier het verhaal achter een leider, die zijn volk beschermt, en voor altijd heeft veranderd... Het verhaal van Aro

    Deze gaat over de Volturi en heel de backstory, en Cullens komen er denk ik maar een keer in voor, later (deel dat nog lang niet gepost is ^^)


    Chapters Between the Love Story
    Bella wordt 18, maar bij haar feestje loopt het mis. Edward komt tot het besef dat ze beter af is zonder hem, en besluit weg te gaan. Natuurlijk weten we allemaal wat er met Bella gebeurde, maar hoe zat het met Edward? Hij had toch ook een avontuur, enkele hoofdstukken tussen het liefdesverhaal...?

    Dat is dus die over Edward.


    Little Things in Life makes Living Worthwile
    Samira is nooit gewoon geweest, door al de dingen die ze bij zich draagt. Vriendinnen kende ze niet, en om de 10 maanden verhuisde ze wel. Als op een dag ze in Seattle is, slaat het noodlot echter toe...

    Romantiek en weeral nauwelijks Cullens. Vooral over het vampier worden/zijn.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 15:52 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.



    Lieve is een meisje met een heftig verleden. Ze is erg teruggetrokken, dromerig en het liefste is ze alleen aan het tekenen of aan het lezen op haar kamer. Veel sociale contacten heeft ze niet. De greep van de eenzaamheid houdt haar vast.
    Tot ze Louise ontmoet. Een meisje dat nieuw is in haar klas, ze is grappig maar erg warrig. In het begin wantrouwt Lieve haar, maar als de tijd verstrijkt ontstaat er een hechte vriendschap dat meer is dan alleen dat.

    •Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
    •Bevat gewelddadige scènes. (huiselijk geweld)
    •Kan triggerend zijn. (zelfmoord en automutilatie)
    •Drama, onbekende personen.
    •Geschreven en bedacht door mij.





    Hægt, Kemur Ljósið

    Blauw doordringt in ijzige winterogen,
    Bevroor mijn lippen tegen elkaar, sneeuw vormt zich al daar,
    Nagedacht over wat ik zou zeggen, of je jezelf erbij neer zou leggen,
    Beven mijn woorden door de lucht als ik probeer te spreken...

    Blauwkristallen ogen glijden langs de restjes papier
    Door de kamer verspreidt, zijn de woorden die ik mijd
    Snippers geteld, het getal dat ik je meld,
    Vormen de trillingen door de lucht iets wat je misschien verstaat...

    Flitsen je helderblauwe ogen
    Door de wintersneeuw, hoor je mijn gil?
    Kleurt de sneeuw rood, volgt de dood
    Zo dichtbij...



    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso


    Mijn nieuwe verhaal is geen gewone story, waarbij ik alles schrijf en bedenk en mijn abonnees het mogen lezen. Dit is een story waarbij de lezer beslist hoe het verder loopt. Ik schrijf wat jullie van me willen.

    Ieder nieuw hoofdstuk eindig ik met twee of drie opties en jullie mogen beslissen met welke optie ik verder schrijf. Ik zal hieronder even een voorbeeld zetten, om verduidelijking te geven. Het moet wel duidelijk zijn dat dit voorbeeld natuurlijk bagger slecht is en wat de inhoud betreft niet vergelijkbaar is met het verhaal ;).

    'Hoe gaat het?' vraagt Piet.

    Optie 1: Je zegt dat het goed gaat en vraagt hoe het met hem gaat
    Optie 2: Je zegt dat het niet zo goed gaat en wacht tot hij vraagt waarom niet
    Optie 3: Je zegt dat het niet goed gaat en begint te vertellen waarom niet


    Het spijt me voor dit verschrikkelijke voorbeeld, maar dit is een klein beetje het idee ;). Vanzelfsprekend zijn de stukken langer en de opties wat ingrijpender. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

    Het enige wat ik bedenk, is een beginsituatie en de personages. Het verhaal bedenken jullie!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain