• Hii,

    Ik wil meer in contact komen met andere mensen op Q dus zoek ik leuke stories.
    Likes:
    One Direction bromance .
    Percy Jackson (H)
    The hunger games.
    Divergent.
    Demi Lovato.
    Onbekende personen
    Janoskians
    Al afgeronde verhalen.
    Foto stories.

    Dislike:
    Ariana Grande.
    The wanted
    Harry Potter (ik vind harry potter wel leuk maar de fanfics niet zo sorry)

    Als je een storie hebt dat ik dislike maar je vind het super goed mag je hem hier ook plaatsen xx

    Misschien willen jullie ook bij mijn story kieken? KLIK

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 14:42 ]

    Ik hoop dat je mijn story een kans geeft!
    Veel leesplezier!
    x Nina


    The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle



    "Bijna had ik het hem verteld. Bíjna."

    Judy Maeson is zeventien jaar oud en is na het overlijden van haar zus nooit meer het vrolijke, spontane meisje dat ze eerder was, geworden.
    Haar moeder probeert haar terug open te doen bloeien door haar er zo vaak mogelijk op uit te sturen met haar zusje van vier, tot grote ergernis van Judy, die liever niet meer buiten komt. Dan ontmoet ze echter Zac, een jongen die haar voor het eerst in tijden aan het lachen maakt.
    De vraag is alleen of ze zelf wel open wil staan voor een nieuw begin... En kan ze hem ooit vertellen wat er met Anna gebeurd is?


    The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle is een romantische dramachicklit over liefde en verlies in de stijl van The Fault in Our Stars en Mijn Reis met Jake.


    "Echt super mooi geschreven! - TheBestDay
    "It's like a drug to me!" - xLenox
    "Je kan echt wel schrijven!" - Odyne
    "Ik word echt vrolijk als ik dit lees!" - Lovelyreads
    "Ik voel me helemaal gelukkig als ik jouw verhaal lees.. is dat normaal?!" - xLenox
    "Ik vind je verhaal heel mooi en leuk. De details die je beschrijft en de uitleg die je erbij geeft, vind ik geweldig." - Tuk

    "Je verhaal is echt prachtig!!" - xLenox

    • Geschreven door Niniwa1
    • In ontwikkeling
    • Onbekende personen || Romantiek || Drama
    • Copyright 2014 ©
    • Klik hier voor de trailer!
    • Trailer gemaakt door Illwill
    • Mijn lezers zijn fantastisch! x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell


    'I never liked the activity that is smoking till I saw you wrap your lips around the cigs tip, inhaling the toxic like oxygen, smiling at me as if you weren't ruining your lungs.'


    "Does it hurt?" she asked quietly, while she just continued to stare down at my arm, her eyes observing every inch of every tattoo as her finger slid across one of my tattoos.

    "Does what hurt? Tattoos?" she nodded, still observing my arm.

    I shrugged, "At first it does, but now I'm used to it."

    "Does that hurt?" I asked, and that made her stop with moving her hand, and her eyes rose from the ground to meet mine. They were filled to the brim with sadness yet hopefulness, creating a deep, vibrant blue. I could read her like a book through those eyes while the rest couldn't see the beautiful destruction behind them. She told everyone that she was okay, but I knew she wasn't. I didn't even realise that I was staring until she broke eye contact.

    She looked down at her arm and pulled her sleeve down.

    "At first, but now I'm used to it."

    -

    'I see your sadness eating you up inside and it is slowly killing me because I can't do anything, except tell you that I love you and I hope that'll be enough. For now.'


    -

    Nederlands geschreven,
    in het Engels gesproken.
    Dit is de soundtrack



    Harry Styles: And you're ready to die for me?
    Demi O'connor: It's the job.
    Harry Styles: And you'd do it? Why?
    Demi O'connor: I can't sing.


    “Smile, even if it's a sad smile, because sadder than a sad smile is the sadness of not knowing how to smile.”

    Heyhey,
    Ik ben na drie jaar weer begonnen met het verder gaan van mijn story over Jacob Black.
    Het gaat over een geadopteerd meisje die meer over haar verleden te weten komt.
    Het is een fantasy fan fiction.

    http://www.quizlet.nl/stories/12396/behind-the-green-eyes-jacobblack/

    Laat me weten wat je er van vindt! ^^

    Liefs!


    Whisper words of wisdom, Let It Be

    " They don't believe us Marshall ! What are we gonna do?"
    " How the fuck i'm supposed to know?"
    " Help me ! 'Cause you're my guardian angel !"





    "I know this girl her name is Sira.

    And it's past her bed T-I-M-E.

    She goes to sleep.

    And she can just dream.

    And not have to be in a stinky building with me.

    So when i feel blue.

    I know what to do.

    I look at you and i just go...."





    " Promise you'll stay with me forever."
    " I promise"
    " Pinky Swear"




    ~ Touched by an Angel ~

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 15:32 ]


    writing is not my hobby, its my passion

    Veelzeggend als je zwijgt



    Veelzeggend als je zwijgt
    Goed als je praat
    Mooi als je lacht
    Verdrietig als je gaat
    Maar als de dag voorbij is
    Weet ik dat je op me wacht
    Meestal


    ~

    Het verstrijken van de jaren betekent niet altijd vooruitgang.

    ***


    Het belangrijkste genre is dystopische science-fiction en het is volledig nederlands.


    For those I love, I will sacrifice

    Ik heb misschien wel iets voor je, granted dat je van fantasy en/of steampunk houdt.
    Het is iets waarvan ik graag wil weten wat mensen ervan denken.

    Here you go: http://www.quizlet.nl/stories/137320/polaris--teaser/


    Open your heart, I'll never misuse it.

    De sneeuwengel

    Het geluid van bommen die op de grond vielen deed mij ineen krimpen. 'Pappa schiet op!' Gilde ik. Het luik klapperde door de wind. Met grote ogen keken mijn moeder en ik ernaar. 'Noort, maak je geen zorgen ik heb haar.' Riep pappa. Op het zelfde moment klonk er een oorverdovende knal. Stukken grond vlogen omhoog en belanden in de schuilkelder. Ik dook in elkaar en rilde. Nee, dit kon niet...
    'Leonard!' Gilde mijn moeder. Ze sprong op en verdween naar buiten. Ik gilde. 'Mam!' Ik sprong ook op en wilde haar achterna rennen. Een bom die de grond raakte liet de aarde onder mij trillen. Ik viel om en beschermde mezelf met mijn arm voor de rondvliegende stenen. Een groot stuk hout viel over het gat van de schuilkelder en liet het duister over mij heen vallen. Ik kroop in elkaar en rilde, snikte en snotterde. De tijd tikte eindeloos voorbij. Het geluid van bommen, het geschreeuw van mensen en kinderen. Ik legde mijn handen op mijn oren en begon te schreeuwen. Dit kon niet waar zijn. Dit kon niet de werkelijkheid zijn.


    Een bijzonder verhaal over het leven van een meisje dat kapot hoort te zijn, maar tot leven komt en vecht voor het leven van andere mensen, ondanks alles


    http://www.quizlet.nl/stories/139518/de-sneeuwengel/


    ~My Mind Is Free~

    Wow, man, iedereen zet hier zo keiveel uitleg en ik zeg gewoon: 'Neem aub een kijkje bij mijn story "The New Change" of een van de andere. Het zijn wel allemaal OP-verhalen.'


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb net een nieuw verhaal geactiveerd
    Summer Forever - Louis Tomlinson


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    “This thing about you that you think is your flaw - it's the reason I'm falling in love with you.” Colleen Hover, Slammed

    Dit is het verhaal van Roald en Mare, twee jongeren op de middelbare school. Als Roald na de zomer in de vijfde klas komt, zit er een nieuw meisje in zijn klas, Mare. In het begin valt ze hem niet op, maar al snel bemerkt hij dat Mare anders is. Ze voegt zich niet in het bestaande groepensysteem en beweegt zich overal vliegensvlug tussendoor. Voordat Roald het door heeft wordt Mare steeds belangrijker in zijn leven.

    http://www.quizlet.nl/stories/139591/onvolkomen/


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.










    Drie vuren strijden om het hoogst.
    Een zwarte flits bedwelmt
    Een kille warmte bestrijdt
    De wind verdrijft door twee.


    || Geschreven door Unsullied en Faelain.
    || Cara wordt geschreven door Unsullied
    || Kayda wordt geschreven door Faelain
    ||Quiz


    So comes snow after fire, and even dragons have their endings.
    -J.R.R. Tolkien, The Hobbit











    http://www.quizlet.nl/stories/138204/snow-comes-after-fire--the-hobbit/


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    http://www.quizlet.nl/stories/139055/gebroken-vleugels/



    I fell because of love and lost my wings.

    I won't make the same mistake...


    Mhm?

    http://www.quizlet.nl/stories/141224/from-fairytale-to-hell-and-back--harry-edward-styles/


    To perform on stage is fun.

    That's what most people think.

    It's true.

    But if you can't handle the pressure anymore

    and you go the wrong way,

    you may make mistakes.

    Huge mistakes.

    And they can change your whole life...





    * One Direction fanfiction
    * One Direction bestaat
    * Written and spoken in Dutch
    * By Directionx and Ashtonnator
    * 12+










    Life is nothing but a competition to be the criminal rather than the victim.


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.