• Hoi, ik heb een cover nodig voor mijn story Love Is Wonderful, Right?
    Ik wil graag dit en dit plaatje er in. Als je nog ergens een super schattig plaatje hebt van twee meisjes die een beetje op die twee van het plaatje lijken, die knuffelen, dan zou ik die er ook graag in willen hebben. Verder wil ik ook graag dat mijn username, Rawiyah, ook ergens klein in een hoek staat.
    Wat krijg ik als mijn cover de uiteindelijke cover word? je maakt mij blij, en ik zal er bij zetten dat jij de cover hebt gemaakt.
    Als je vragen hebt, stel ze maar gewoon (:
    Alvast bedankt :3


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    De rechterkant van de eerste en de linkerkant van de 2e


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.



    foto is aanklikbaar X zoiets dan?


    I just caught the wave in your eyes

    DisneyMinds schreef:



    foto is aanklikbaar X zoiets dan?


    Ja
    Dankje :3


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Als ik al deze prachtige covers zie is de mijne echt bagger x'D


    I just caught the wave in your eyes


    Hier is de cover waarom je vroeg in m'n topic, ik ga 'm daar ook nog eens posten (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik probeer later misschien nog eens, maar dit is 'm voor nu, als ben ik er niet zo heel tevreden mee.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:


    Hier is de cover waarom je vroeg in m'n topic, ik ga 'm daar ook nog eens posten (:


    Oeh die is leuk! Ik heb toch liever dat het meisje links, wat minder geplet word tegen de zijkant :P


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Oeh die is leuk! Ik heb toch liever dat het meisje links, wat minder geplet word tegen de zijkant :P


    Ik wil het later eens proberen, maar heb je die foto eigenlijk al eens goed bekeken? Ik is bovenaan, onderaan, links en rechts afgesneden (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik moet toegevendat de meisjes zelf heel moeilijk zijn om te verwerken...


    I just caught the wave in your eyes

    Elvenking schreef:
    (...)
    Okido, mijne is af. :'D



    Nee, die is echt... Dit is echt een van de prachtigste covers van dit topic. Zo mooi en zo leuk :3 Je bent zo fantastisch getalenteerd c:

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 18:16 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Maestum schreef:
    (...)

    Nee, die is echt... Dit is echt een van de prachtigste covers van dit topic. Zo mooi en zo leuk :3 Je bent zo fantastisch getalenteerd c:


    Ja idd, Elvenking je bent echt heel goed!


    I just caught the wave in your eyes

    Aw dankjewel allebei, dat is lief. ^^

    Als je nog een cover wilt maken (of aanpassen) moet je dat nu doen, want morgen ga ik kiezen ^-^


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ja hoor, ik ben er eindelijk uit, het is die van ElvenKing geworden (:
    De rest was ook heel mooi, en het was ook moeilijk te kiezen, maar gelukkig hielpen een paar mensen me :3
    Allemaal bedankt voor de inzendingen (:


    (flower)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Je hebt een goede keus gemaakt (:


    Some people are art and do art at the same time