• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 22:45 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik maak mezelf echt kapot met mijn anorexia
    Ik sluit iedereen buiten terwijl dat niet is wat ik wil


    It's good to go with your gut instincts in life. You just should. Even if it doesn't work out,something good will come

    Mijn hoofd doet pijn. Je waardeert geen zak, terwijl ik wel mijn hele schoolplanning voor je heb omgegooid en dan zeiken over een sjaal die op de grond ligt? Get a life.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik vond het niet heel leuk om dat te doen. Waarom vraag je dat aan mij, waarom niet aan iemand anders? Want ik heb altijd zo'n vreselijke angst voor dat mensen mij niet meer mogen als ik mijn mening geef en zeg waar het op staat. Ik weet dat het goed is dat ik dat nu gewoon wel heb gedaan, maar die angst is nog steeds enorm sterk. Ik ben toch zo'n lafaard. Ik zou er niets om moeten geven, maar ik doe het wel.
    Eerlijkheid duurt het langst zeggen ze, maar het doet wel pijn, ook bij degene die eerlijk moet zijn.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    En daar zijn de aanvallen weer.


    Laat me snel in slaap vallen aub. Bedankt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik heb nou al zin om terug te reageren bij sommige RPG's hehehe. Maar ik moet eerst wachten :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb echt de beste vrienden ooit. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil een laptop zodat ik 's avonds ook makkelijk op Q kan :\

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 23:33 ]

    Waarom kan één man mij helemaal van streek maken, zonder dat hij daar bewust verantwoordelijk voor is. Waarom werkt het menselijke brein zo vreemd. En waarom moesten er vandaag nou verschillende dingen gebeuren, waardoor de emmer bij mij net overliep. Ik weet het niet, maar ik wordt er gek van.
    Ik denk dat ik behoefte heb aan liefde van en jongen, want wat ik nu in gedachten zoek is gewoon niet goed. Onder andere door dit besef voel ik me nu gewoon zwaar kut...


    Stenenlikker

    I feel so smart ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Plotseling ben ik weer helemaal bij je leven betrokken, dat voelt fijn. :3 Net alsof die twee jaar helemaal niet gebeurd is.


    Your make-up is terrible

    Hongerrrrr. TT_____TT


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ein-de-lijk de boeken besteld :D


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    GODVERDOMME whatthefuck bro. Internet, U better do it tomorrow.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh god. I love this song so much. Instant loop.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I hope you're doing ok.


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·