• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    iets wat begint als een onschuldig spel eindigt in een drama.


    Een groep jongeren, vrienden, onbekenden of misschien zelfs vijanden. Op vakantie na de nodige drankjes te hebben gedronken en de sfeer losser wordt komt één van hun met het idee een spel te spelen. Na elkaar wat uit te dagen en na nog wat meer drankjes stemt iedereen toe. Er wordt flesje gedraaid en zo worden er stelletjes gevormd, de regels zijn simpel: je gedraagt je als een stel Maar je mag niet verliefd worden. Het begint als een leuk spel maar wat gebeurd er als je echt verliefd wordt? of je 'partner' vreemd gaat en jij jaloers wordt? of wanneer er teveel harten worden gebroken? Iedereen lijkt zeker van zijn zaak en iedereen wil winnen, de inzet is hoog: €100 per persoon en misschien wel je hart. Degene die aan het eind van de vakantie écht niet verliefd is geworden wint het geld.

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 150- 200 woorden. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - bekende mensen zijn toegestaan (zoals 1D etc. maar ze zijn dan niet bekend)



    Meisjes: vol.
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    - Nike 'nikki' Tzavaras - Libera
    - Gabriela Valerie William - Rawiyah
    - Louisa Hayes undentified


    Jongens: vol
    - Jah Den 'Jay' Ian McScott - RAB
    - Campbell Sanders - Leora

    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Afkomst:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    Het huis:



    Duo verdeling:
    Louisa - Gabriella

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 11:20 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    [hoe moeten we beginnen?
    En wonen ze allemaal in dat huis?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [Je kan overal beginnen, aankomst of dat ze er al zijn, dat ze bij het kampvuur zitten. Ik bedacht dat het wel leuk was als ze allemaal een eigen kamer met badkamer hebben in dat huis en dat dat huis hoort bij een vakantie park, dat dat iets is speciaal voor jongeren die alleen op vakantie gaan.]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    [Je kan overal beginnen, aankomst of dat ze er al zijn, dat ze bij het kampvuur zitten. Ik bedacht dat het wel leuk was als ze allemaal een eigen kamer met badkamer hebben in dat huis en dat dat huis hoort bij een vakantie park, dat dat iets is speciaal voor jongeren die alleen op vakantie gaan.]


    [Dus het begint bij dat ze het spel bedenken?
    Anders post jij als eerst, dan weten wij ongeveer hoe en wat.]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (Mijn topics)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scarlett.

    Genietend laat ik me bij het warme vuur neer zakken, eindelijk een beetje opwarmen want ja ik ben een echte kou kleum. Langzaam bekijk ik alle mensen die ik vandaag heb leren kennen, waarmee ik het vakantiehuis deel. Verveeld speel ik met het lege flesje bier wat ik in mijn hand heb. Met mijn rug leun ik tegen één van de stoelen achter mij aan. Zoals wel vaker zit ik op de grond, het liefst zit ik altijd op de grond maar helaas is dat niet altijd mogelijk. Nog altijd verveeld speel ik met het lege flesje. 'kunnen we niet een spel spelen ofzo? om elkaar beter te leren kennen?' besluit ik dan maar te vragen.

    [sorry beetje slecht begin, kmoet eten].

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 17:27 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    [Mijn topics.]


    :)

    Jayden Ian McScott

    Ik neem een grote slok bier en kijk de krijg rond. 'Kunnen we niet een spel spelen ofzo? Om elkaar beter te leren kennen?' Ik zucht. Ik haat dat soort spellen. Wat is het nut van elkaar beter leren kennen als je de dingen die het belangrijkst zijn voor je houdt. 'Toch niet zo'n kleuterspel ofzo?' vraag ik met een zucht. Ik drink het laatste beetje uit mijn flesje bier en leg het weg. Ik staar in het vuur en zeg niet echt meer iets. Vuur heeft een kalmerende werking op me. De drukke jongen met ADHD is weg en de rustige Jay McScott die nota bene vwo deed komt terug. Maar nu kan ik dat niet meer. Ik doe niks meer voor school en ben dan nu er ook klaar mee. Ik werk in een kroeg waar niet veel beschaafd volk komt. Misschien ben ik ergens anders beter af, maar zo is mijn leven nu eenmaal en je moet het leven nemen zoals je het krijgt.




    Spoiler alert: you will save yourself

    Gabriella Valerie Henderson

    Il zat naast Stewie, een jongen waar ik deze dag een beetje mee op had getrokken. "waarom is deze wijn niet de zelfde kleur als mijn haar? Nu past het niet bij elkaar." Klaag ik. Als ik dronk kon ik nog wel eens zeurderig worden, maar hoe meer alcohol ik naar binnen kreeg, hoe minder dat werd. Ik dronk wat er in mijn glas zat in een keer leeg, en zette het achter me neer. "weetje, ik pak de fles wel, dan hoef ik het niet te zien" mijn tong deed al een beetje raar door de alcohol. "kunnen we niet een spel spelen ofzo? Om elkaar beter te leren kennen?" Vroeg een meisje. "als jij voor mij na ik deze fles leeg heb een fles advocaat pakt, en zo'n fancy glad en l-lepeltje, dan doe ik mee!" Advocaat is zo veel lekerder dan wijn. Toch niet zo'n kleuter spel ofzo?" "nee geen kleuter spel! We zijn volwassen!" Ik begin te grinniken. Alcohol doet echt rare dingen met me. Ik zie dat sommige me geirriteerd aankijken en ik mompel "sorry, t komt door de drank"


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Nike Tzavaras
    Het was vreemd om als vrienden rond een kampvuur te zitten, terwijl de meeste mensen elkaar pas sinds vandaag kenden. Ik vond het moeilijk me helemaal op mijn gemak te voelen tussen mijn onbekende leeftijdsgenoten die langzaamaan dronken werden bij het kampvuur, maar ik deed gezellig mee met drinken. Morgen zou ik waarschijnlijk spijt krijgen, maar op het moment beviel de drank me wel.
    'Kunnen we niet een spel spelen ofzo? Om elkaar beter te leren kennen?' vroeg iemand aan de andere kant van het kamvuur. Ik dacht dat ze Scarlett heette, maar wist het niet zeker. Ik haalde mijn schouders op en besloot me bij dit voorstel op de achtergrond te houden. Ik koos voor wat de meerderheid koos.


    :)

    Jason Hamelton

    Ik laat me net naast Scarlett op de grond zakken als ik Gabriella om de Advocaat hoor vragen. Ik trek mijn tas die een stukje verderop ligt naar me toe en haal de fles advocaat eruit. 'kijk schoonheid, je advocaat' zeg ik terwijl ik de fles over de grond naar haar toe rol 'voor een glas moet je hier maar heen komen'. Voor mezelf haal ik er nog een flesje bier uit die ik handig open maak met een stukje touw.
    Na een slok te hebben genomen van mijn bier richt ik mijn aandacht weer op Scarlett 'wat voor spel had je in gedachten?' vraag ik haar terwijl ik een stuk onderuit zak. Ik voel me ondertussen al helemaal thuis tussen deze mensen, eigenlijk voel ik me altijd al erg snel thuis, een goede eigenschap vind ik zelf.


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Scarlett

    Diep in gedachten staar ik naar het vuur, wat voor spel konden we doen. Doen durf of de waarheid is ook zo'n cliché spel maar verder wist ik niet echt iets eigenlijk. Ik schrik op uit mijn gedachten als Jason naast me komt zitten. Ik volg de fles advocaat met mijn ogen als Jason hem naar Gabriella toe rolt 'kijk schoonheid, je advocaat'. Een rare tinteling trekt door mijn been en al gauw merk ik dat die tinteling wordt veroorzaakt doordat ik verkeerd zit. Ik besluit om in kleermakerszit te gaan zitten. Zodra ik anders zit begin in gedachteloos met mijn lege flesje te spelen, als hij voor de zoveelste keer een rondje draait op de grond krijg ik een idee. Met een grijns kijk ik op 'ik heb misschien wel een idee. Wat dachten jullie van flesje draaien?' eigenlijk leer je elkaar niet echt beter kennen van flesje draaien maar goed het is wel een leuk spel, vind ik tenminste.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Jayden Ian McScott

    Blijkbaar is de meerderheid voor dus doe ik ook gewoon mee. 'Ik heb misschien wel een idee. Wat dachten jullie van flesje draaien.' Ik schud grijnzend mijn hoofd maar zeg niks. Ik kijk naar het meisje dat zich als Nikky voor heeft gesteld en glimlach. 'Oké dan. Ik zou eerder voor iets anders kiezen maarja.' Ik zucht en leun nog wat meer achterover. Een paar lege bierflesjes staan naast me. De alcohol begint zijn werk al een beetje te doen merk ik. De eerste avond en nu al dronken. Dit gaat niet zo goed komen neem ik aan. 'Misschien handiger om te verplaatsen aangezien het vuur nu tussen ons in zit,' zeg ik met een grijns. Ik open een nieuw bierflesje en neem een grote slok. Hopelijk is de kater morgenochtend ier al te erg. Anders lig ik de hele dag in bed en dat is zonde van mijn vakantie.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Ik schrijf me uit. Ik wilde het proberen maar het gaat me 1 te snel en 2 ik vind het allemaal best kort. Excuus. Veel plezier ieder!)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Laat anders Stewie weg gaan ofzo, niet dat hij opeens verdwijnt. Dat hij een belletje krijgt dat hij naar huis moet ofzo.
    Jou keus (; ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ender schreef:
    (Ik schrijf me uit. Ik wilde het proberen maar het gaat me 1 te snel en 2 ik vind het allemaal best kort. Excuus. Veel plezier ieder!)


    Wel jammer dat je stopt ): nu moeten we opzoek naar iemand anders


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.