• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    iets wat begint als een onschuldig spel eindigt in een drama.


    Een groep jongeren, vrienden, onbekenden of misschien zelfs vijanden. Op vakantie na de nodige drankjes te hebben gedronken en de sfeer losser wordt komt één van hun met het idee een spel te spelen. Na elkaar wat uit te dagen en na nog wat meer drankjes stemt iedereen toe. Er wordt flesje gedraaid en zo worden er stelletjes gevormd, de regels zijn simpel: je gedraagt je als een stel Maar je mag niet verliefd worden. Het begint als een leuk spel maar wat gebeurd er als je echt verliefd wordt? of je 'partner' vreemd gaat en jij jaloers wordt? of wanneer er teveel harten worden gebroken? Iedereen lijkt zeker van zijn zaak en iedereen wil winnen, de inzet is hoog: €100 per persoon en misschien wel je hart. Degene die aan het eind van de vakantie écht niet verliefd is geworden wint het geld.

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 150- 200 woorden. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - bekende mensen zijn toegestaan (zoals 1D etc. maar ze zijn dan niet bekend)



    Meisjes: vol.
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    - Nike 'nikki' Tzavaras - Libera
    - Gabriela Valerie William - Rawiyah
    - Louisa Hayes undentified


    Jongens: vol
    - Jah Den 'Jay' Ian McScott - RAB
    - Campbell Sanders - Leora

    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Afkomst:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    Het huis:



    Duo verdeling:
    Louisa - Gabriella

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 11:20 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Jayden "Jay" Ian McScott

    'Dat lijkt me een verdomt goed plan. Ik heb persoonlijk geen zin om geroosterd te worden. Zonde van mijn haar, ik heb het net weer geverfd.' Ik grinnik. 'Daarom ja. We willen niet dat iemand gewond raakt,' zeg ik met een knipoog. 'Kunnen we er niet een draai aan geven?' Ze begint te lachen en ik vraag me af hoeveel alcohol ze al op heeft. 'Weetje omdat flesje DRAAIEN, hahaha omg. Nee maar dat bedoelde ik niet. Kunnen we het niet spannender maken?' Ik haal mijn schouders op en kijk naar de rest. 'Dat wordt de eerste die we vanavond naar bed zullen moeten brengen.' Ik kijk naar het meisje en grijns. 'Jou niet neem ik aan,' zeg ik tegen haar. 'ik weet misschien wel wat voor draai we eraan kunnen geven?' Ik kijk naar het meisje die net iets zei. 'Een vriendin van mij heeft ooit zo'n spel gespeeld toen zij op vakantie was, misschien dat wij dat ook wel kunnen doen..?' Ik wacht tot ze iets zegt. 'Het ging zo dat degene die je draait die moet je niet alleen zoenen, je moet de rest van de vakantie als een stelletje met diegene zijn, volgens mij was het zo dat je je compleet als een stelletje moest gedragen maar je mocht absoluut niet verliefd worden, er werd €100 per persoon ingelegd en degene die aan het eind van de vakantie echt niet verliefd was won het geld, is dat misschien een idee?' Ik knik. Mij lijkt het op zich wel leuk en deze vakantie kostte best wel wat. 'Mij best. Ik word toch niet verliefd,' zeg ik onverschillig. Ik sta op en pak mijn stoeltje om een nieuwe kring te beginnen. 'Kijk hierzo kunnen we het wel doen,' zeg ik en ik gooi een leeg bierflesje naar het midden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Mij best. Ik word toch niet verliefd.’ Zei Jayden onverschillig. Van hem uit deze hele groep had ik het meest contact gehad- waarschijnlijk dat onze kamers vlak bij elkaar waren en hij een jongen was. Jongens hadden al gauw een soort omgangscode waardoor ze meteen met elkaar konden opschieten. Hij stond op en pakte zijn stoel om een nieuwe kring te beginnen.
    ‘Kijk hierzo kunnen we het wel doen.’ Zei hij waarna hij een leeg bierflesje in het midden gooide.
    Ik grinnik. Waarna ik naast hem ging zitten. ‘Denk je echt dat je van mij kunt winnen?’ ik stak mijn tong uitdagend naar hem uit terwijl ik naar de meisjes keek; met wie zou ik ingedeeld worden en hoe kon ik ze het best bespelen?
    Ik keek naar Jayden; ik denk dat ik met hem wel mijn vakantie kan overleven; als ik eens last had van het meisje waarmee ik gekoppeld zou zijn dan kon ik tenminste met hem ouwehoeren.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett

    Geamuseerd heb ik naar de uitleg van Louisa geluisterd, het spel trok me wel, ik was toch nog nooit verliefd geweest en zou dat vast nu ook niet worden. 100 euro had ik wel over voor het spel, als ik het slim speel win ik het toch wel en dan heb ik zo de kosten van de hele vakantie eruit. Stiekem hoop ik wel op een leuke jongen, dat maakt het tenminste nog wat interessant. Enthousiast spring ik omhoog, helemaal vergeten dat ik al aardig wat alcohol naar binnen heb gewerkt waardoor ik mezelf net omhoog weet te houden. Een zachte giechel ontsnapt uit mijn mond waarna ik me gauw aansluit in de kring. Ik besluit tegenover Jayden en Campbell te gaan zitten. Als ik eenmaal zit neem ik een slok uit het flesje bier wat daar al stond, het kan me niet schelen van wie het is, ik heb dorst. Grijnzend kijk ik de groep rond en kan het dan toch niet laten een opmerking te maken 'be prepared to lose' zeg ik met een grijns op mijn gezicht 'ik ga dit absoluut winnen'.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Gabriella Valerie Williams

    Als we in de kring zitten vraag ik mijn vragen die ik had. "Hoe moet dat dan met die 100 euro? Als je verliest geef je het, en als je wint, krijg je het van iedereen? Of maar één keer 100 eurie, ik snap het niet." Ik zucht, terwijl ik mijn vakantie genoten aankijk. "En hoe de fuck check je nou of je verliefd bent?" Ik vind het best raar dat ik het moet vragen, terwijl ik toch wel het dronkenste lijk. "ja toch?" Ik lach zachtjes. Ik pak mijn haar en begin er wat mee te spelen. Ik maak er oortjes mee, en een snor, en probeer de mensen een beetje aan het lachen te maken. En iemand van die mensen, daar kreeg ik waarschijnlijk een 'relatie' mee, als dit spel door ging. Langzaam beginnen mijn ogen zwaar te worden, maar ik neem een slok bier van een flesje dat naast me staat, ik weet niet van wie die is. "Ik moet nu echt stoppen met drinken. Ik ga even naar binnen." Zeg ik, en ik sta op. Ik loop de tuin door tot ik bij de deur kom, die ik open maak. Snel loop ik naar de keuken, en hang met mijn hoofd naar voren in de wasbak, en draai de kraan open. Geen goed plan. De plotselinge beweging van mijn lichaam, en het vooroverbuigen heeft mijn maag boos gemaakt. Ik geef over in de wasbak. "Oh geesh, why" Ik spoel mijn mond, pak een glas en vul het met water, en ga op een stoel zitten.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Nike Tzavaras
    Ik ga naast Jayden zitten, omdat hij de enige was die de moeite deed naar me te luisteren en een soort van lachte naar me. Langzaamaan stroomt de kring vol en Gabriella stelt een aantal vragen. Ik kijk de kring rond, op zoek naar het meisje dat het spel voorgesteld had. Of was dat Gabriella nou? Ik schud even met mijn hoofd, waarna het lijkt alsof het flesje op de grond al draait. Dit klopt niet, dat weet ik, dus kijk ik snel weg. De wereld tolt. Man, dit wordt nog wat. Ik moet scherp blijven, iemand moet de verstandige spelen. Geen bier meer voor mij.
    'Ik moet nu echt stoppen met drinken,' merkt Gabriella op met een dubbele tong. Ik kijk haar wantrouwend aan. Ze ziet er niet zo fris meer uit. 'Ik ga even naar binnen,' zegt ze terwijl ze opstaat.
    'Wacht, ik kom met je mee,' mompel ik. Eenmaal binnen geeft Gabriella over in de wasbak. Ik hou haar haren uit haar gezicht en probeer niet te veel door mijn neus te ademen voor de stank van maagzuur en alcohol. Dan pak ik een glas uit de kast en drink snel een paar slokken water.
    'Oh geesh, why.' Gabriella spoelt haar mond en gaat op een stoel zitten.
    'Gaat het weer een beetje? We willen het spel niet missen natuurlijk.' Ik lach schamper.


    :)

    Gabriella Valerie Williams

    "Gaat het weer een beetje? We willen het spel niet missen natuurlijk" Zegt Nike opeens. "Ik had je helemaal niet gezien joh! Je liet me schrikken!" Het was waar, ik was echt geschrokken toen ze opeens voor me stond. Ik voelde me zo slecht dat ik niet meer op mijn omgeving had gelet. "maar we moeten inderdaad terug." Ik gooi mijn glas leeg, en spoel een bierflesje om, dat ik blijkbaar in mijn hand had, en doe er water in. "ik ben er klaar voor." Zeg ik glimlachend, ook al voel ik me niet zo. We lopen terug en gaan weer op onze plaats zitten. "okee, wie gaat draaien?"

    [sorry dat het zo kort is, maar anders dan bepaal ik alles en dat wil ik niet, dat laat ik aan jullie over. Hierna zal ik een langere post schrijven.]

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 20:52 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Louisa Hayes

    Ineens voel ik me heel onzeker, dit spel is echt niks voor mij, ik snap ook niet dat ik zo stom heb kunnen zijn het voor te stellen. 'Heeft je zus het spel gewonnen? ' Vraagt 1 van de jongens. Ik schud mijn hoofd 'nee, mijn vriendin verloor.. Ze is nu nog steeds samen met die jongen..' met een zucht duw ik mezelf omhoog en sluit ik.aan bij de kring. Ik hoop dat ik een leuke partner krijg, in ieder geval iemand die ik mag. Ik kijk de kring rond, eigenlijk weet ik nu al dat het geen succes wordt als ik ingedeeld wordt met een jongen. Ik onderdruk een tweede zucht en neem een slok van mijn wijn. 'Dus, wie begint?'


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Jayden "Jay" Ian McScott

    Al snel komen er mensen bij zitten. Campbell zit aan de ene kant van mij en aan de andere kant zit Nikky. Als iedereen zit sta ik op en pak ik het flesje vast. 'Ik begin wel,' zeg ik en ik leg het flesje op de grond om er een harde draai aan te geven. Ik ga weer zitten en kijk naar het flesje dat langzaam tot stilte komt. Eindelijk is hij gestopt en ik kijk naar wie het flesje wijst. Nikky. Ik grijns en loop naar haar toe. Ik frons even. 'Wat is de bedoeling nu eigenlijk?' vraag ik. Misschien heb ik niet helemaal goed opgelet. Ik werp een blik in de lucht. Niet dat ik in een god geloof of zoiets, maar het is gewoon iets wat ik doe als ik aan haar moet denken. Nog steeds gaat er geen dag voorbij zonder dat de gedachte weer terugkomt en mij plaagt. In het begin kon ik er niet goed tegen, maar ik heb geleerd hoe je het niet kan laten merken. Na een tijdje nemen mensen aan dat je er aan gewend bent en houden ze er geen rekening meer mee.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas --> RAB


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scarlett

    Met een grijns op mijn gezicht kijk ik toe hoe het flesje draait. Een zachte giechel ontsnapt uit mijn mond als ik merk dat ik duizelig word van het volgen van het flesje. Eigenlijk heb ik een hekel aan giechelen maar ik kan er niks aan doen, het gebeurt soms gewoon zomaar, vooral nu ik wat alcohol gehad heb. Grijnzend kijk ik naar Nike als het flesje bij haar stopt. Ik kijk op naar Jayden als hij opstaat en naar haar toe loopt. 'Wat is nu eigenlijk de bedoeling?' Vraagt Jayden waarop ik begin te grijzen. 'Nu moet je haar zoenen en dan zijn jullie een stelletje' beantwoord ik zijn vraag me een licht plagende toon. 'Alleen jullie mogen niet verliefd worden' vervolg ik daarna nadenkend. Eigenlijk is het best verwarrend maar ik vind het leuk.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell

    We zitten eindelijk in de kring rond een flesje bier die leeg is. ‘Dus, wie begint?’ hoorde ik Louisa vragen en voordat iemand kon reageren stond Jayden al op. ‘Ik begin wel.’ Het flesje tolde rond waarna hij stopte bij Nikky. Hij liep naar haar toe en daarna stopte hij. ‘Wat is de bedoeling nu eigenlijk?’
    ‘Nu moet je haar zoenen en dan zijn jullie een stelletje' Ik lachte, dat het tegenwoordig zo makkelijk was. ‘Zoenen Jay. Laat haar een onvergetelijke avond beleven.’ Zei ik waarna ik naar hem knipoogde.
    ‘Alleen jullie mogen niet verliefd worden.’ Ik grijnsde.
    ‘Juist wel dan is er meer kans voor ons om te winnen.’ Ik keek even de kring rond en ik was benieuwd bij wie ik zou belanden. Ik pakte een pil uit mijn zak; wat overigens niet meer zo’n groot effect op me had door de tijd heen en pakte het bier flesje wat nog voor de helft gevuld was op de grond waarmee ik de pil slikte.
    Jayden zou het nu toch niet meer nodig hebben; hij kreeg al speeksel van Nikky.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nike Tzavaras
    'Ik had je helemaal niet gezien joh! Je liet me schrikken!' roept Gabriella. Ik grinnik. 'Maar we moeten inderdaad terug. Ik ben er klaar voor.' Ik glimlach bemoedigend naar haar, pak snel een pepermuntje uit de kast en samen lopen we naar buiten. Ik ga weer op mijn plak naast Jayden zitten, die opstaat om als eerste aan de fles te draaien. Ik ben benieuwd met wij hij een stelletje moet zijn deze vakantie en of iedereen zich deze avond nog helder kan herrinneren morgen. Het flesje draait langzamer en ik houd mijn adem in. Het wijst naar mij. Ik kijk verschrikt naar het flesje. Oh hel. Wat nu? Moet ik hem nu zoenen? Ik bekijk hem nog vlug even. Hij is zeker niet lelijk, best knap eigenlijk. Maar dit zal allemaal helemaal niets betekenen. Niet dat ik dat erg vind, ik voel niets voor hem. Maar heb ik wel zin om mijn vakantie te 'verdoen' aan hem? Ik sta zuchtend op. Dit is het spel en het duurt maar een vakantie. Ik moet niet zo zeuren.
    Jayden is ook opgestaan en staat voor mijn neus.
    'Wat is de bedoeling nu eigenlijk?' vraagt hij fronzend. Ik haal mijn schouders op, maar Scarlett antwoordt al.
    'Nu moet je haar zoenen en dan zijn jullie een stelletje,' lacht ze plagend. 'Alleen jullie mogen niet verliefd worden.' Ik kijk Jayden twijfelend maar ook uitdagend aan terwijl ik kauw op mijn pepermuntje.
    'Dus,' mompel ik.


    :)

    Scarlett

    Nadat Nike al zuchtend opgestaan is zie ik dat ze Jayden twijfelend maar ook uitdagend aan kijkt terwijl ze op haar pepermuntje kauw 'dus' hoor ik haar mompelen. 'toe nou' zeg ik op een zeurderige toon. 'we hebben niet de hele dag de tijd' vlak nadat ik dat heb gezegd ontsnapt er een zachte lach uit mijn mond waarna ik mijn hand voor mijn mond sla 'of eigenlijk hebben we dat dus wel maar toch moeten jullie opschieten'. Ik heb het idee dat ik veel te druk ben, soms lijkt het echt net alsof ik adhd heb. Zoals nu dus, het voelt net alsof mijn hersenen met elkaar aan het pingpongen zijn of zijn veranderd zijn in stuiterballen.
    Zodra ik dit beeld voor me zie moet ik heel hard mijn best doen niet heel erg de slappe lach te krijgen, daarom besluit ik om hard op de binnenkant van mijn wang te bijten, mijn gezicht zo goed mogelijk in de plooi te houden.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Jayden "Jay" Ian McScott

    'Nu moet je haar zoenen en dan zijn jullie een stelletje.' Ik luister eigenlijk al niet meer en kijk naar Nikky. ‘Zoenen Jay. Laat haar een onvergetelijke avond beleven.’ Ik draai me om en grijns naar Campbell. Op de een of andere manier voel ik me hier helemaal niet op mijn gemak. Nikky kijkt me aan met een blik die ik niet helemaal kan oncijferen. Ze kijkt me met een uitdagende blik aan, maar er zit ook wel iets terughoudends in. 'Dus,' zegt ze. Ik grinnik. Achter me hoor ik een van de andere meiden zeggen dat we op moeten schieten. Ik grijns en kijk Nikky lachend aan.
    'Volgens mij moeten we opschieten,' zeg ik en voor ik er zelf bij stilsta heb ik mijn lippen al op de hare gedrukt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jason Hamelton

    grinnikend kijk ik naar Scarlett 'ongeduldig meisje ben jij zeg' zeg ik plagend terwijl ik haar zacht een duw geef. zodra Jayden zijn lippen op die van Nike plant begin in te huigen 'yeah! dat was de eerste'. half grijnzend kijk ik rond naar de mensen die er nog zitten, ik vraag me af met wie ik zal eindigen. ik begin het spel wel leuk te vinden ondertussen, het is een keer iets anders dan normaal en er valt veel geld mee te verdienen. Half grijzend kjjk ik opzij naar scarlett die er nogal ongeduldig uitziet. Ik neem nog een slok van mijn bier en vervolgens stook ik scarlett zacht aan 'Nou ongeduldje, wat denk je er van? jouw beurt? dan kun je daarna weer rustig zijn'.


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire