• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    iets wat begint als een onschuldig spel eindigt in een drama.


    Een groep jongeren, vrienden, onbekenden of misschien zelfs vijanden. Op vakantie na de nodige drankjes te hebben gedronken en de sfeer losser wordt komt één van hun met het idee een spel te spelen. Na elkaar wat uit te dagen en na nog wat meer drankjes stemt iedereen toe. Er wordt flesje gedraaid en zo worden er stelletjes gevormd, de regels zijn simpel: je gedraagt je als een stel Maar je mag niet verliefd worden. Het begint als een leuk spel maar wat gebeurd er als je echt verliefd wordt? of je 'partner' vreemd gaat en jij jaloers wordt? of wanneer er teveel harten worden gebroken? Iedereen lijkt zeker van zijn zaak en iedereen wil winnen, de inzet is hoog: €100 per persoon en misschien wel je hart. Degene die aan het eind van de vakantie écht niet verliefd is geworden wint het geld.

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 150- 200 woorden. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - bekende mensen zijn toegestaan (zoals 1D etc. maar ze zijn dan niet bekend)



    Meisjes: vol.
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    - Nike 'nikki' Tzavaras - Libera
    - Gabriela Valerie William - Rawiyah
    - Louisa Hayes undentified


    Jongens: vol
    - Jah Den 'Jay' Ian McScott - RAB
    - Campbell Sanders - Leora

    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Afkomst:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    Het huis:



    Duo verdeling:
    Louisa - Gabriella

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 11:20 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Gabriella Valerie Williams

    "Kijk schoonheid, je advocaat." Zegt een jongen met blondig haar die volgens mij Jason heet. Hij rolt de fles naar me toe. Ik geef hem een dikke vette overdreven knipoog. "voor een glas moet je hier meer heen komen." Ik giechel, en kruip op handen en voeten naar hem toe. "Dude bedankt. Vergeleken met advocaat is wijn echt niet te vreten. Of drinken eigenlijk." Ik geef hem een kus op zijn wang. "Wat had je in gedachten?' vraagt hij aan het meisje dat had voorgesteld om een spel te doen. "Ik heb misschien wel een idee. Wat dachten jullie van flesje draaien?" "Oké dan. Ik zou eerder voor iets anders kiezen maar ja." Zegt een jongen met ook al zulk blondig haar, ik kan niet precies zien of het blond is of donkerblond. Dat kan aan mijn ogen liggen, maar ik heb waarschijnlijk al te veel gedronken. "Misschien handiger om te verplaatsen aangezien het vuur nu tussen ons in zit" "Dat lijkt me een verdomt goed plan. Ik heb persoonlijk geen zin om geroosterd te worden. Zonde van mijn haar, ik heb het net weer geverfd." Ik weet dat ik echt onzin uitkraam, maar ik kan er niets aan doen. "Kunnen we er niet een draai aan geven?" Ik begin te lachen. "Weetje omdat flesje DRAAIEN, hahaha omg. Nee maar dat bedoelde ik niet. Kunnen we het niet spannender maken?"

    [Gabriella is veelste dronken...]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [Hee ik. Zat te denken he omdat Scarlett nu niemand heeft kunnen we ook een stelletje met 3 doen?]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    [@lilangel: Ehm, hoe zie je dat voor je?]

    Nike Tzavaras
    Oh god. Zodra de woorden 'flesje' en 'draaien' worden genoemd kijk ik op van het vuur en probeer niet al te geschrokken te kijken. Flesje draaien? Met deze mensen? Stiekem wil ik dat absoluut niet. Ik volg de discussie met een benauwd gezicht en neem vlug een extra slok bier om de aandacht niet op mij te laten vestigen.
    'Misschien handiger om te verplaatsen aangezien het vuur nu tussen ons in zit,' merkt een van de jongens op. Hij is me nog niet erg goed opgevallen vandaag en dus bekijk ik zijn gezicht ongegeneerd. Het licht van het vuur flakkert over zijn gezicht. Ik vind het jammer dat ik zijn naam niet meer kan herinneren.
    'Dat lijkt me een verdomd goed plan. Ik heb persoonlijk geen zin om geroosterd te worden. Zonde van mijn haar, ik heb het net weer geverfd,' ratelt Gabriella. 'Kunnen we er niet een draai aan geven?' stelt ze nu voor. Ik wend mijn gezicht af van de jongen die daarnet sprak en kijk geërgerd naar Gabriella, die in een deuk ligt om haar eigen grap, waarna ze uitlegt dat ze bedoelt dat het spannender moet worden.
    'Dat wordt de eerste die we vanavond naar bed zullen moeten brengen,' mompel ik, meer tegen mezelf dan tegen de groep. Gabriella ziet er al erg dronken uit en ik heb zo'n idee dat zij niet meer helder genoeg zal zijn straks om zelf naar haar kamer te lopen.
    Ik ga verzitten en drink mijn flesje bier leeg. Werd ik maar wat sneller dronken.


    :)

    lilangel schreef:
    [Hee ik. Zat te denken he omdat Scarlett nu niemand heeft kunnen we ook een stelletje met 3 doen?]


    Ik denk eigenlijk niet dat dat handig is. Ik denk dat je beter nog wat mensen kan vragen....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Ik denk eigenlijk niet dat dat handig is. Ik denk dat je beter nog wat mensen kan vragen....


    Hmm ja ik zal even opzoek naar iemand, geen idee waar te zoeken trouwens maargoed D:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    [Ik kan ook nog wel even rondvragen. En misschien is het handig om een praattopic te hebben voor dit soort issues? :a]


    :)

    Gilbertson schreef:
    [Ik kan ook nog wel even rondvragen. En misschien is het handig om een praattopic te hebben voor dit soort issues? :a]


    [ Ghehe vraag maar rond en misschien wel.een goed idee ja, of het rollentopic eerst, Kheb niet echt tijd één te openen nu]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    [ Ghehe vraag maar rond en misschien wel.een goed idee ja, of het rollentopic eerst, Kheb niet echt tijd één te openen nu]


    Ik zou er wel een voor je willen openen...


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Ik zou er wel een voor je willen openen...


    Dat mag ook wel (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Dat mag ook wel (:


    Moet ik het dan "[RPG]Let's Play a Game 2. Praattopic" noemen? Of anders?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Moet ik het dan "[RPG]Let's Play a Game 2. Praattopic" noemen? Of anders?


    Nee dat klinkt goed hoor (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Het praattopic

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 20:55 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Louisa Hayes

    Na een tijdje in stilte toe te hebben gekeken en mee te hebben geluisterd besluit ik me in het gesprek te mengen. 'ik weet misschien wel wat voor draai we eraan kunnen geven?' opper ik stilletjes. 'een vriendin van mij heeft ooit zo'n spel gespeeld toen zij op vakantie was, misschien dat wij dat ook wel kunnen doen..?' Ik weet niet waarom ik dit idee in mijn hoofd heb gehaald, het zal vast door de alcohol komen, toen Sarah me erover vertelde vond ik het een vreselijk idee. 'het ging zo dat degene die je draait die moet je niet alleen zoenen, je moet de rest van de vakantie als een stelletje met diegene zijn, volgens mij was het zo dat je je compleet als een stelletje moest gedragen maar je mocht absoluut niet verliefd worden, er werd €100 per persoon ingelegd en degene die aan het eind van de vakantie echt niet verliefd was won het geld, is dat misschien een idee?' ergens heb ik nu de neiging mijn tong af te bijten, ik had hier eigenlijk zelf helemaal geen zin in, wat alcohol al niet met je doet.


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Nike Tzavaras
    Ik zet mijn bierflesje weer aan mijn mond en merk al snel dat er niets meer in zit.
    'Is er meer bier?' vraag ik dan ook meteen. Ik kijk de kring rond en zoek tussen de verschillende mensen, maar vind niet zo snel wat. Dus, een draai aan een spelletje geven. Flesje draaien nog wel. Mensen zoenen die je niet kent. Ik kijk snel de kring rond. Ach ja, er zitten niet echt lelijke mensen tussen dus het zal in ieder geval geen ramp worden.
    'Ik weet misschien wel wat voor draai we eraan kunnen geven?' oppert Louisa plotseling. Een vriendin van mij heeft ooit zo'n spel gespeeld toen zij op vakantie was, misschien dat wij dat ook wel kunnen doen?' stelt ze voor. Ik rol ongeduldig met mijn ogen.
    'Welk spel dan?' vraag ik terwijl ik mijn bierflesje van hand naar hand gooi.
    'Het ging zo dat degene die je draait die moet je niet alleen zoenen, je moet de rest van de vakantie als een stelletje met diegene zijn, volgens mij was het zo dat je je compleet als een stelletje moest gedragen maar je mocht absoluut niet verliefd worden,' mijn mond valt open. Nee, serieus, ik vind dit echt een belachelijk spel. No way dat ik dit leuk ga vinden. Louisa vervolgt ondertussen haar uitleg. 'Er werd honderd euro per persoon ingelegd en degene die aan het eind van de vakantie echt niet verliefd was won het geld, is dat misschien een idee?' Het is even stil en ik besluit toch maar mijn mond open te doen.
    'Heeft je zus het gewonnen?'


    :)

    Campbell Saunders

    Ik gooit het flesje bier leeg in mijn keel waardoor ik eindelijk een effect kreeg alsof ik onaantastbaar was. Het gaf niet zo’n geweldig effect als drugs; maar ik kon het voor nu mee doen.
    Ik keek de kring rond; een ze allemaal bij naam aangezien ik altijd op mijn hoede was. Aan het begin van de avond had ik ze een soort van ‘leren kennen.’ Maar dan alleen kwa naam en niet hoe hun zijn.
    ‘Kunnen we niet een spel spelen ofzo? Om elkaar beter te leren kennen?’ vroeg het meisje die zich eerder had voorgesteld als Scarlett. Ik kreeg meteen een grijns op mijn gezicht waarna ik mijn ogen ofafgebroken over Scarlett liet gaan. Ze had lang bruin haar met blauwe ogen wat haar aantrekkelijk maakte. 'Oké dan. Ik zou eerder voor iets anders kiezen maarja.' Ik keek naar Jayden die een beetje verveeld leek. Meteen daarna begon het meisje; Gabriella aan het flesje te zwiepen waar na ze zei;
    "Weetje omdat flesje DRAAIEN, hahaha omg. Nee maar dat bedoelde ik niet. Kunnen we het niet spannender maken?" Ik dacht echter dat ze het de volgende morgen niet meer zou herinneren; ze leek best ver heen wat haar een makkelijk slachtoffer maakte als je haar wat aan wilde doen.
    ‘Ik weet misschien wel wat voor draai we er aan kunnen geven?’ hoorde ik Louisa opperen waarna ik meteen aandachtig naar haar keek. Terwijl ze praatte gingen haar mooie blonde krullen heen en weer op haar rug en ik wist niet of het door de drank lag; maar het zag er betoverend uit waar je in trance van zou kunnen raken. Echter was ze niet mijn type om op te vallen; maar wie was dat wel? Ik was in heel mijn leven nooit verliefd geworden waardoor haar spel me wel aantrok. Ik zou dat geldprijs wel winnen; ze zouden er waarschijnlijk niet mee in zee gegaan zijn als ze me kenden. Ik kreeg een grijns op mijn gezicht; die arme donders.
    ‘I’m in.’ Zei ik als eerste. Nikes vraag negerend over ‘Heeft je zus het gewonnen?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya