• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    iets wat begint als een onschuldig spel eindigt in een drama.


    Een groep jongeren, vrienden, onbekenden of misschien zelfs vijanden. Op vakantie na de nodige drankjes te hebben gedronken en de sfeer losser wordt komt één van hun met het idee een spel te spelen. Na elkaar wat uit te dagen en na nog wat meer drankjes stemt iedereen toe. Er wordt flesje gedraaid en zo worden er stelletjes gevormd, de regels zijn simpel: je gedraagt je als een stel Maar je mag niet verliefd worden. Het begint als een leuk spel maar wat gebeurd er als je echt verliefd wordt? of je 'partner' vreemd gaat en jij jaloers wordt? of wanneer er teveel harten worden gebroken? Iedereen lijkt zeker van zijn zaak en iedereen wil winnen, de inzet is hoog: €100 per persoon en misschien wel je hart. Degene die aan het eind van de vakantie écht niet verliefd is geworden wint het geld.

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 150- 200 woorden. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - bekende mensen zijn toegestaan (zoals 1D etc. maar ze zijn dan niet bekend)



    Meisjes: vol.
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    - Nike 'nikki' Tzavaras - Libera
    - Gabriela Valerie William - Rawiyah
    - Louisa Hayes undentified


    Jongens: vol
    - Jah Den 'Jay' Ian McScott - RAB
    - Campbell Sanders - Leora

    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Afkomst:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    Het huis:



    Duo verdeling:
    Louisa - Gabriella

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 11:20 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Scarlett

    Een zachte 'aww' ontsnapt uit mijn mond als Jayden Nike kust. Algauw duurd het me weer te lang, ik wil verder, zelf weten met wie ik moet. ongeduldig zit ik voor me uit te kijken totdat Jason me aanstoot 'Nou ongeduldje, wat denk je er van? jouw beurt? dan kun je daarna weer rustig zijn'. Een grijns verschijnt op mijn gezicht 'wat een goed idee' zeg ik waarna ik opsta. Even sluit ik mijn ogen omdat ik me wat duizelig voel. Zodra de duizeligheid weg getrokken is loop ik naar de glas en laat hem draaien. Zacht zet ik mijn tanden in mijn lip en kijk ik gespannen toe. Algauw stopt de fles met draaien en zie ik dat hij stopt bij Campbell. Met een grijns op mijn gezicht en een uitdagende blik in mijn ogen loop ik naar hem toe. Zodra ik bij hem ben ga ik op zijn schoot zitten, mijn armen sla ik om zijn nek en langzaam buig ik voorover tot mijn lippen bij zijn oor zijn 'je kan je nog terug trekken' fluister ik zacht. vervolgens druk ik zacht een kus op zijn oorlelletje en laat ik mijn lippen over zijn kaak naar zijn lippen glijden. Heel zacht streel ik met mijn lippen langs de zijne om me vervolgens terug te trekken, mijn lippen op een centimeter van de zijne. Met een uitdagende blik kijk ik hem aan 'wat wordt het'?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders

    Jayden kuste Nike waardoor ik zachtjes joelden; wat onder andere door de pil kwam die ik zojuist had ingeslikt en de alcohol. Scarlett stond op om te draaien ze sloot haar ogen alsof ze iets wenste om uit te komen waarna ze weer verder volgde naar het flesje.
    Ze gaf er een draai aan en ik keek hoe hij draaide totdat hij stopte op- mij.
    Ik keek naar Scarlett. Ze was niet lelijk dus ik had het niet slecht getroffen. Ze grijnsde en een uitdagende blik stond in haar ogen terwijl ze naar me toe kwam. Ze boog voorover tot haar lippen bij mijn oor kwamen. ‘Je kan je nog terug trekken.’ Fluisterde ze.
    Ze drukte zacht een kus op mijn oorlel en haar lippen gingen over mijn kaak naar mijn lippen waarna ze zachtjes erover streelde. Ik deed even mijn ogen dicht- niet omdat ik er van genoot maar omdat ik een naar gevoel in mijn buik voelde steken- wat waarschijnlijk door de drugs kwam. Maik had me nog gewaarschuwd voordat ik op vakantie ging.
    ‘Wat wordt het?’ vroeg ze. Ik beet op mijn lip terwijl ik haar in mij op nam. ‘Moet je dat nog vragen?’ ik zette mijn armen om haar heen waardoor ze op mijn schoot kwam en ik streelde haar haar weg die bij haar nek lagen en plantte er een kus neer- en nog een terwijl mijn andere arm over haar been wreef. Mijn hoofd kwam gelijk aan de hare waarna ik mijn neus tegen de hare zachtjes stootte terwijl mijn adem over haar nek streek doordat we zo dicht op elkaar zaten.
    ‘Ik denk kan ik het eerder aan jou vragen.’ Beantwoorde ik uiteindelijk haar vraag.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett

    'Moet je dat nog vragen?' Vraagt Campbell terwijl hij zijn armen om me heen legde. Ik voel hoe hij het haar uit mijn nek streelt en er een kus neer plantte, en nog een. Kort bijt ik op mijn lip, dat plekje in mijn nek is een erg gevoelig plekje. Met zijn andere hand wrijft hij nu over mijn been, dat voelt wel fijn zijn handen zijn erg warm en mijn benen zijn nou ja niet erg warm meer om maar niet te zeggen koud. Zijn hoofd kwam weer gelijk aan die van mij waarna hij zijn neus zacht tegen de mijne stootte. Een kleine glimlach speelt om mijn lippen. Ik voel zijn adem over mijn nek strijken waardoor de haartjes in mijn nek overeind komen te staan. 'Ik denk dat ik het eerder aan jou kan vragen' beantwoord hij uiteindelijk mijn vraag. langzaam ontstaat er een grijns op mijn gezicht, ik weet mijn antwoord al, allang. Zonder nog langer na te denken of spelletjes te spelen druk ik mijn lippen op de zijne.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders

    Er ontstond een grijns op haar gezicht en ze drukte haar lippen op de mijne waarna ik haar vurig terug zoende en mijn hand verplaatste naar haar rug waar ik haar streelde en met me andere in haar haar. Waarna ik mijn lippen even stopte met hen werk en vlak voor haar gezicht stopte en tegen haar lippen 'Vind je het fijn?' aan fluisterde. Ik drukte haar lippen ietsjes open waarna ik mijn tong in haar mond liet verkennen en Scarlett dichter tegen me aantrok. Ongewild moest ik toch denken aan een pil slikken; het was een verslaving geworden dat wist ik ook zeker omdat het steeds minder effect op me kreeg. Misschien moest ik zogenaamd straks maar even naar de wc gaan; ik zag zo wel wie gekoppeld waren.
    Ik onderbrak onze lippen en haalde haar van mijn schoot af. 'Even naar de wc; don't be afraid my darling.' ik wierp haar een handkus toe waarna ik naar de wc ging. Ik haalde een wit goedje tevoorschijn. Ik gebruikte dit niet vaak- maar het voor nu het enige wat ik op zak had. Ik zette het in een streep vorm waarna ik mijn neus er langs haalde.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett

    Zodra ik mijn lippen op de zijne druk begint hij me vurig terug te zoenen. Een hand verplaatst hij naar mijn rug waar hij me streelt, zijn andere hand in mijn haar. Nu ben ik blij dat ik mijn haar los heb gelaten, ik hou ervan als mensen aan mijn haar zitten. Ook ik laat een hand in zijn haar glijden en verstrengel mijn vingers met zijn haar. Even stopte hij de zoen om vervolgens met zijn lippen tegen de mijne te fluisteren 'Vind je het fijn?' Voordat ik antwoord kan geven drukt hij mijn lippen ietsjes open om vervolgens zijn tong in mijn mond te laten en me dichter tegen zich aan te trekken. Zodra zijn tong de mijne raakt stokt mijn adem even in mijn keel, het is veel te lang geleden dat ik iemand gezoend heb. Er was een tijd dat ik elke week een andere jongen mee naar huis nam, maar die tijd heb ik achter me gelaten. Maar toch het gevoel van deze vreemde jongen in mijn armen in combinatie met de alcohol maakt dat mijn lichaam direct reageert en meer wil, maar dat gaat niet gebeuren, nog niet. Zacht laat ik mijn tong het spelletje met de zijne mee spelen totdat hij de kus onderbreekt en mij van zijn schoot haalt 'Even naar de wc, don't be afraid my darling' zegt hij terwijl hij me een handkus toewerpt. Ik giechel even zacht 'tot zo liefje' antwoord ik hem met een knipoog waarna hij naar de wc gaat. Ik laat me neer zakken op zijn stoel, als hij Zometeen terug komt ga ik wel weer op de grond zitten, maar nu zit ik hier.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Nike Tzavaras
    'Dus,' mompel ik terwijl ik Jay in zijn ogen kijk. Hij grijnst.
    'Volgens mij moeten we opschieten,' zegt hij en het volgende moment drukt hij zijn lippen op de mijne. Ik ben even uit even wicht en sla daarom mijn handen stevig om hem heen. Hoewel ik nooit hou van dingen die toch niets betekenen, laat ik mezelf opgaan in de kus. Dit is een spel. Ik verlies geen spellen. Nooit.
    'Yeah, dat was de eerste!' hoor ik Jason ergens ver weg juichen. 'Nou ongeduldje, wat denk je ervan? Jouw beurt? Dan kun je daarna weer rustig zijn.' Ik weet dat hij het tegen Scarlett heeft en omdat ik benieuwd ben naar haar 'draai' ben ik de eerste die me losmaakt uit de zoen. Ik lach naar Jayden.
    'Niet slecht. Dus vanaf nu zijn we een stel?' fluister ik zodat ik Scarlett niet stoor. 'Let's play this game.' Ik trek Jay aan zijn hand mee en duw hem zachtjes naar de grond, zodat ik op zijn schoot kan blijven zitten. Dan druk ik nog een vlug kusje in zijn nek, en kriebel met mijn hand door zijn haar.


    :)

    Gabriela Valerie Williams

    Nike en Jay zoenden, en nu Scarlett en Campbell. Het lijkt wel alsof ze elkaar nooit meer loslaten. "Eet elkaar niet op, oke?" vraag ik lachend. Eerlijk gezegd vind ik het best ongemakkelijk. Straks zit ik ook zo met iemand. "we moeten door gaan, ik ga nu wel." Ik loop naar het midden, en geef een draai aan de fles. Ik giechel, en kijk hoe de fles langzaam tot stilstand komt. Bij een meisje. Volgens mij heet ze Louisa. Ze heeft lang blond haar en blauwe ogen, die me aankijken. Ik lach kort, verbaast. "Dit telt toch ook? Ik val toch op meisjes, en jij?" Ik loop naar haar toe, en wacht tot ze antwoord geeft.

    [Ik weet het het is echt kort, sorry D:]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Louisa Hayes

    Stilletjes kijk ik toe hoe de ene na de andere koppel gevormd wordt. Ik onderdruk een zucht, er bleven steeds minder mensen over. 'we moeten door gaan, ik ga nu wel.' hoor ik Gabriella zeggen waarna ze naar het midden loopt en het flesje laat draaien. Ik volg het flesje met mijn ogen en slik even als hij bij mij stopt. Ze is een meisje dat vind ik opzich niet erg maar ik heb nog nooit eerder iets gedaan met een meisje ofzo dus laat staan een relatie gehad met. Eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik nou moet. Gabriella lacht even kort, verbaasd. 'Dit telt toch ook? Ik val toch op meisjes, en jij?' Vraagt ze terwijl ze naar me toe loopt. Even kijk ik haar onzeker aan 'ik denk het' breng ik zacht mompelend uit, ik voel een lichte blos over mijn wangen trekken, het is donker dus ik hoop maar dat niemand het ziet.


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Gabriella Valerie Williams

    "ik denk het" zegt Louisa zacht. "hee je hoeft niet bang te zijn hoor." Ik leg voorzichtig mijn hand om haar schouder. "ik zal heus niet je kleren van je lijf rukken hoor. Dat komt later wel." Ik grinnik. "nee, ik maak maar een grapje." Zeg ik als ik zie dat Louisa het niet prettig vind. "sorry. Maar ik denk dat we nu wel moeten zoenen, dat hoort er bij." Ik aai over haar arm, en pak haar hand. "ik zal rustig doen, oke? Daarna kunnen we zegmaar weer terug gaan naar het begin, en dan bouwen we het langzaam weer op. Dat is natuurlijk de bedoeling van dit spel." Ik kruip voor haar, en ga op mijn knieën zitten. Ik rijk naar haar handen, en pak ze langzaam vast. Mijn duimen strelen over de ruggen van haar handen. Langzaam buig ik naar voren, en vlak voor mijn lippen de hare raken, fluister ik "niets aan de hand. We kunnen nog veel oefenen." Dan druk ik mijn lippen op de hare.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Louisa Hayes

    "hee je hoeft niet bang te zijn hoor." zegt Gabriella terwijl ze voorzichtig haar hand om mijn schouder legt. Ze heeft warme zachte handen zo te voelen, iets wat ik niet erg vind maar toch voel ik me nog niet helemaal op mijn gemak. "ik zal heus niet je kleren van je lijf rukken hoor. Dat komt later wel." vervolgt ze met een grinnik. Mijn ogen worden groot, dat gaat wel erg snel, dat later mag echt nog wel even duren. "nee, ik maak maar een grapje." Zegt ze daarna gelukkig, en even kan ik me weer ontspannen. "sorry. Maar ik denk dat we nu wel moeten zoenen, dat hoort er bij." zegt ze nu terwijl over mijn arm aait om vervolgens mijn hand te pakken. Ik had gelijk, ze heeft echt zachte en warme handen. "ik zal rustig doen, oke? Daarna kunnen we zegmaar weer terug gaan naar het begin, en dan bouwen we het langzaam weer op. Dat is natuurlijk de bedoeling van dit spel." zegt ze waarna ik langzaam knik, ze heeft immers gelijk. Ik vind het wel fijn dat ze me begrijpt, dat maakt het een stuk makkelijker. Gabriella kruipt voor me en gaat op haar knieën zitten. Ze rijdt naar mijn handen en pakt ze langzaam vast. Haar duimen strelen over de ruggen van mijn handen. Het voelt fijn, geruststellend, langzaam begin ik me iets zekerder te voelen. Ze lacht me in ieder geval niet uit. langzaam buigt ze naar voren en vlak voor haar lippen de mijne raken fluistert ze 'niets aan de hand. we kunnen nog veel oefenen'. Ik knik even kort, ik geloof haar en eigenlijk vertrouw ik haar ook wel. Ze komt veilig over. Dan drukt ze haar lippen op de mijne. Mijn adem stokt in mijn keel. Haar lippen voelen zijde zacht aan tegen de mijne. Langzaam en voorzichtig kus ik haar terug, proberend over mijn onzekerheid heen te komen.


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    (stilte :$)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    [Jayden voor Nike?]


    :)

    [Ik zat te denken dat ik pas weer een stukje ging schrijven als er iets gebeurde zeg maar, als iemand weer ging flesje draaien ofzo. Anders moet ik 150 woorden vol schrijven met Gabriella en Louisa die zoenen, en dat gaat nogal moeilijk omdat het dan heel verlept word.]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (ik denk niet dat er nog weer gedraaid gaat worden..
    Bougeotte heeft hier nog helemaal niet gereageerd en ze reageert ook niet op mijn berichtjes en nouja Jason zou kunnen draaien maar dan heeft hij alsnog geen tegen speler..)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Gilbertson schreef:
    [Jayden voor Nike?]


    Ja sorry school steelt al mijn tijd. Ik moet eerst een verslag afschrijven...


    Spoiler alert: you will save yourself