• De stelling van deze week luidt:
    Paardrijden zou geen sport genoemd moeten worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rivaille schreef:
    (...)Iedereen gaat er weer meteen van uit dat diegene nooit op een paard heeft gezeten. Ik heb toen ik jong was ook op paarden gezeten en ook zo moeten staan of whatever. Mensen moeten zich niet zo aanstellen dat het allemaal zo'n pijn doet.

    Ik vind het niet een echte sport ofzo. Wat de meeste doen hier op Q, is gewoon pussy pussy rijden. Niet op hoog niveau of w.e dus hou maar weer op mensen. :')


    Op een paard zitten =/= paardrijden. Je hebt op een paard gestaan? Bravo. Ik heb ook wel eens tegen een bal getrapt.

    Ik vind jouw reacties overigens vaak ontzettend irritant. Iedereen hier doet altijd z'n best alles zo respectvol mogelijk te houden en dan komt mevrouw weer aan. Niet een opmerking waar je verder iets mee hoeft te doen of iets, maar ik dacht, ik zeg het even.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Op een paard zitten =/= paardrijden. Je hebt op een paard gestaan? Bravo. Ik heb ook wel eens tegen een bal getrapt.

    Ik vind jouw reacties overigens vaak ontzettend irritant. Iedereen hier doet altijd z'n best alles zo respectvol mogelijk te houden en dan komt mevrouw weer aan. Niet een opmerking waar je verder iets mee hoeft te doen of iets, maar ik dacht, ik zeg het even.
    De wereld is hard.
    okdoei.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 21:32 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat iets moeilijk is maakt het niet meteen een sport. Ik bedoel, laat mij schilderen en ik bak er ook niks van. Schilderen is nou ook niet bepaald een sport lijkt me. Toch is paardrijden wel een sport, omdat je zowel je lichaam als je geest traint als je rijdt. Je benen, rug en buik hebben het bij mij altijd flink te verduren als ik terug kom van vakantie. Paard beweegt, maar je moet je ook bedenken dat paarden gebouwd zijn om uren achter te lopen, en mensen niet. ;)


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    MissMalikLuf schreef:
    (...)

    Ik ben 11? En trouwens Soo whatt wat boeit jou dat??


    Je kan ook een beetje respect opbrengen voor andere users.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    MissMalikLuf schreef:
    (...)

    Ik ben 11? En trouwens Soo whatt wat boeit jou dat??
    Oeh, ben je dus aan het faken? Nog leuker. Het heeft trouwens geen zin om snel je leeftijd aan te passen (klik).
    En daarbij, op dit forum wordt verwacht dat men de Nederlandse taal toch redelijk onder de knie heeft. Net als respect hebben voor ander leden, maar goed, dat mist bij jou blijkbaar ook. Ik wees je ergens op aan en stelde een normale vraag. Oh well.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 22:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Oeh, ben je dus aan het faken? Nog leuker. En wat boeit mij het? Op dit forum wordt toch echt verwacht dat men de Nederlandse taal redelijk onder de knie hebt.


    *heeft

    :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caim schreef:
    *heeft

    :')
    Ah shit. Dat is een best grote faal :"D

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 22:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oneens, minder eens met een stelling kan ik gewoon niet zijn
    Ok ik ben met mijn twee miezerige paardrij jaartjes nog geen goeie ruiter, maar geloof me als ik dit zeg : paardrijden is moeilijker dan het eruit ziet, ook al is het amateuristish niveau dat je doet, de toeschouwers zien/begrijpen niet wat je moet doen om dat beest, al is het nog zo 'n snoepje, onder controle en vooruit te krijgen, en dan spreek ik nog niet van hun kuren zoals schrikachtig zijn , opeens plaspauze houden of lekker in de modder springen, om nog maar te zwijgen over lekker bokken en steigeren, wat de schatjes ook al eens durven doen.
    En dan zadelmak maken, leren springen of dressuur doen.
    DURF NOU NOG MAAR EENS TE ZEGGEN DAT HET GEEN SPORT IS EN JE KRIJGT EEN KLAP VAN ME
    ( voor alle duidelijkheid, dit is naar niemand bijzonder gericht, neem er alsjeblieft geen aanstoot aan)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Paardrijden is een halve sport, ik zou eerder zeggen dat darten en biljarten en pokeren enzo geen sport zijn, maar dit alles ligt zo gevoelig :')


    The Fairytale Happened

    DarkSavior schreef:
    (...)Oeh, ben je dus aan het faken? Nog leuker. Het heeft trouwens geen zin om snel je leeftijd aan te passen (klik).
    En daarbij, op dit forum wordt verwacht dat men de Nederlandse taal toch redelijk onder de knie heeft. Net als respect hebben voor ander leden, maar goed, dat mist bij jou blijkbaar ook. Ik wees je ergens op aan en stelde een normale vraag. Oh well.


    Nou oké sorry hoor !! Maar als je me ergens op wilt wijzen doe dit dan niet bij een topic over paardrijden maar in me pb ik zelf vind dat ook veel fijner en als jullie het irri vinden zal ik er de volgende keer wel op letten ?


    -

    ik ben het er niet helemaal mee eens.
    want volgens mij is het ook wel hard werken, maar ik denk dat het pas echt moeilijk is na een tijdje.
    ik heb wel een keer of twee paard gereden en dat was niet zo moeilijk of zwaar.


    BANDS

    Linger schreef:
    Oneens. Mensen denken er altijd te makkelijk over, maar je krijgt echt een stevige training. Het zit hem vooral in je benen, maar je armen zijn ook zeker nodig. Alleen lijkt het altijd alsof het paard meer doet, omdat het paard beweegt en degene die hem berijdt, zit er enkel op. Alleen doet het paard niks, zeker niet wat jij wilt, als jij als berijdster/berijder hem niet bestuurt en aanspoort. Besides, als je iemand op een paard zet die er zo makkelijk over denkt en zegt dat ze moeten gaan rijden, zullen ze er weinig van bakken.


    You dare to gaze upon me?

    tja, sommige (eigenlijk de meeste) manege's mishandelen hun paarden echt! te sneu om toe te kijken. als ik op een paard zit heb ik geen zweep en geen bit.
    ik fluister vaak en ze doen het dan prima! dat paardje was helemaal gezond en een gladde vacht zonder bobbels of rare (kale) plekken.


    ik lijkt het paardje op zelfde vacht en bouw, kopje wat anders

    [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 20:03 ]


    You dare to gaze upon me?

    mens en paard zetten prestaties neer die geen ander kan! ze hebben een relatie met elkaar die geen man en vrouw samen kunnen hebben. als het geen sport is, waarom doet het mee met de Olympische Spelen? het heeft zich ontwikkelt als een sport, net als Badminton (want dat is niet altijd op de Olympische Spelen geweest)(ik zit op Badminton)
    je moet het niet veroordelen, als je het niet kent, leuk vind of niet weet hoe het voelt!
    want het is fantastisch dat dit kan!


    it's not called being gay, it's called being FABULOUS! ~PewDiePie

    twijfel geval. oneens paardrijden is een sport, ruiter en paard bouwe een band op. kost veel tijd om je paard dingen te laten kunnen doen die jij wilt. veel mensen denken dat je niks doet in tegendeel juist is hard werken op een paard boven dien krijg je er goede kuitspieren van. een van de paarden waar ik op rij moet je hard weken anders vlieg je er af. ik elke dag rij ik paard, mijn eene rij ik dressuur wedstrijden mee. de ander van mij is piep jong moet dressuur basis leren en dan wil ik de kant op van springen. bijde kost veel training dus vind ik sport. boven dien rij ik ook nog op mijn werk (paarden fokkerij/paarden rusthuis) er zijn iets van 7 paarden die gereden moeten waar van een getraind worden voor springen en een die aan mensport doet. en we zijn maar me 12 die er werken 3 die rijden waar van twee ervaren zijn. dus voor mij is het sport en werk

    eens. sommigen doe het een gaan er op en doen bijna n niks of rijden half uurtje per week dan vind ik het geen sport

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 18:06 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.