• De stelling van deze week luidt:
    Paardrijden zou geen sport genoemd moeten worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    *knip*

    [ bericht aangepast op 13 feb 2019 - 10:27 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Nop, paard doet al het werk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    oneens je wil gewoon weg niet weten hoe zwaar paardrijden kan zijn !!! ik heb soms echt heel veel spier pijn dus het is echt wel een sport!!!!!!!!!!!

    oneens.
    Paardrijden is erg zwaar. Het mens werkt net zo hard als het paard. Ook is het een mentale sport. Het is niet makkelijk zoals velen zeggen. Het is moeilijk en zwaar. Je kan heel erg spierpijn hebben na 1 uurtje rijden.


    take me back to the basics and the simple life

    Egt waar man mensen maken huer een discussie van ik weet niks van paardrijden en ik dacht eerst ook dat het geen sport kon genoemd aorden ik heb nu filmpjes gezien en weet nu dat je niet kwn oordelen als je niet weet hoe het in elkaar zit


    -

    MissMalikLuf schreef:
    Egt waar man mensen maken huer een discussie van ik weet niks van paardrijden en ik dacht eerst ook dat het geen sport kon genoemd aorden ik heb nu filmpjes gezien en weet nu dat je niet kwn oordelen als je niet weet hoe het in elkaar zit
    Leer alsjeblieft spelling, grammatica en interpunctie. Je bent 15, hoe kun je zo slecht schrijven? Wat leert men kinderen tegenwoordig op school...?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Leer alsjeblieft spelling, grammatica en interpunctie. Je bent 15, hoe kun je zo slecht schrijven? Wat leert men kinderen tegenwoordig op school...?


    Dit topic trekt nieuwe users met hetzelfde probleem aan.

    OT: Zooo gevaarlijk is het nu ook weer niet hoor, als je in de stallen voorzichtig bent en je draagt je bescherming, kan er je niet veel gebeuren. Met mij gebeuren de dingen die je bij paardrijden zou verwachten, gewoon uit lompheid, mijn sport is geen extra risico.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    OT: Zooo gevaarlijk is het nu ook weer niet hoor, als je in de stallen voorzichtig bent en je draagt je bescherming, kan er je niet veel gebeuren. Met mij gebeuren de dingen die je bij paardrijden zou verwachten, gewoon uit lompheid, mijn sport is geen extra risico.

    Precies. Bij mijn sport kunnen doden vallen, maar wij letten zo streng op de veiligheid dat het niet gebeurd en dat je hooguit jezelf pijn doet.
    Als je let op de veiligheid dan kan er weinig tot niks gebeuren.

    Ik blijf bij mijn mening dat ik het een beetje dierenmishandeling vind, maar dat je het wel een sport kan noemen.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 20:34 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Linden schreef:

    Ik blijf bij mijn mening dat ik het een beetje dierenmishandeling vind, maar dat je het wel een sport kan noemen.[/green]


    Dieren mishandeling? Serieus? Weet je wel dat er zo veel verschillende stijlen kwa het beoevenen van deze sport is, dat de paarden en pony's het gewoon leuk vinden? Ik rij al 6 jaar, niet heel veel op zich, maar ik geef les aan volwassenen en geloof me ik weet er veel van.
    Ik geef toe, er zijn genoeg mensen die paarden mishandelen, maar dat doen ze niet door er op te rijden. (Behalve als je veel te groot bent) ze mishandelen paarden door ze te slaan. paarden zijn leergierige dieren, ze willen juist leren!

    Wat zouden de manege's anders moeten doen? Al hun paarden in het wild uit zetten zodat ze verhongeren en dood gaan? Dat is pas zielig. Dan liever op een manege waar ze een lekker warme stal hebben met eten en drinken en lieve mensen die hun aandacht geven.


    "Not my daughter, you bitch!"

    Mensen flippen hun shit hier meteen :') Zielig.
    En als je een band moet opbouwen met een paard is dat geen sport, what the fuck man.

    Als je je benen of w.e traint, ja dan is het een sport.


    I live for the applause, you will die for it.

    Audacity schreef:
    (...)

    Je zit echt niet stil hoor :Y). Misschien lastig voor te stellen als je nog nooit op een paard hebt gezeten, maar reken er maar op dat je na een uurtje rijden je armen en benen voelt.
    Iedereen gaat er weer meteen van uit dat diegene nooit op een paard heeft gezeten. Ik heb toen ik jong was ook op paarden gezeten en ook zo moeten staan of whatever. Mensen moeten zich niet zo aanstellen dat het allemaal zo'n pijn doet.

    Ik vind het niet een echte sport ofzo. Wat de meeste doen hier op Q, is gewoon pussy pussy rijden. Niet op hoog niveau of w.e dus hou maar weer op mensen. :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:

    Als je je benen of w.e traint, ja dan is het een sport.


    Jup, je train je benen, buik spieren, armen, het is best zwaar (mijn mening):Y)


    "Not my daughter, you bitch!"

    DarkSavior schreef:
    (...)Leer alsjeblieft spelling, grammatica en interpunctie. Je bent 15, hoe kun je zo slecht schrijven? Wat leert men kinderen tegenwoordig op school...?


    Ik ben 11? En trouwens Soo whatt wat boeit jou dat??


    -

    MissMalikLuf schreef:
    (...)

    Ik ben 11? En trouwens Soo whatt wat boeit jou dat??


    It is annoying.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    RickmanLover schreef:
    (...)

    Jup, je train je benen, buik spieren, armen, het is best zwaar (mijn mening):Y)
    Dan is dat een sport.
    Maar (wat veel mensen hier zeggen in dit topic) een band opbouwen enzo met 't paard, maakt het geen sport.
    En ik geloof graag dat 't zwaar kan zijn.


    I live for the applause, you will die for it.