• -

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 0:25 ]


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Wat een kutjongens.
    Ik vind het echt rot voor je. Ikzelf zou me ook niet op mijn gemak hebben gevoeld in deze situatie. Ik weet niet of de politie er veel aan kan/zal doen, dus ik zou het proberen te verwerken en er met je collega of ouders over praten. Als je erover wil praten met een onbekend iemand en eventueel een Quizletter, mijn inbox staat altijd voor je open.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 21:25 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Jeetje wat een klootzakken! Ik weet ook niet zeker of naar de politie stappen echt helpt, maar als je er echt mee zit kan het geen kwaad denk ik. Ze kunnen dan misschien niks doen, maar ze kunnen je wel degelijk helpen wanneer de situatie ooit erger wordt. Niet dat we daar van uit gaan natuurlijk! Maar als je er beter door kan voelen moet je zeker heen gaan!


    Alleen maar tranen van geluk

    Lacey schreef:
    Wat een kutjongens.
    Ik vind het echt rot voor je. Ikzelf zou me ook niet op mijn gemak hebben gevoeld in deze situatie. Ik weet niet of de politie er veel aan kan/zal doen, dus ik zou het proberen te verwerken en er met je collega of ouders over praten. Als je erover wil praten met een onbekend iemand en eventueel een Quizletter, mijn inbox staat altijd voor je open.


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.