• Ik ben nu dus behoorlijk pist want gisterenavond was ik helemaal in spanning aant wachte met Joyce, op de laatste seconden en dan duurde het ngo eens een kwartier voor dak mee kon doen en ik vul die shit in zie ik alleen boven 16 staan, op 30november moet eg 16 zijn echt kut want nu heb ik meegedaan en als ik win dan word ik gek wnt dan mag iki ni binnen omdat ik dan nog 44dage moe wachte vorr ik 16 ban -_-'
    Ik haat die ToHo-Party.


    *He's the one.

    ja idd.
    De wet van Duitsland zegt (die van Be ook) je moet minsten 16jaar oud zijn om op een Party met Alchol binnen te mogen. Anders ben je strafbaar.


    *He's the one.

    (...)

    x'D hoe kom je een een ID, dat kost geld xD

    Lenen ^^
    en ik kan vervalsen, ghehe.


    The sag in my swag <3

    (...)
    Lenen ^^
    en ik kan vervalsen, ghehe.


    Ik vidn jouw plots heel leuk, jij doet dat wle voor mij en stuurt hem naar me op.


    *He's the one.

    ja idd.
    De wet van Duitsland zegt (die van Be ook) je moet minsten 16jaar oud zijn om op een Party met Alchol binnen te mogen. Anders ben je strafbaar.



    Pfff!! Hou dan een feest zonder alcohol!! x]
    En die telefoon rinkelt hier heel de tijd, wil ik hem opnemen (na 10 min. xD) Hangt die op! :@


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Ik vidn jouw plots heel leuk, jij doet dat wle voor mij en stuurt hem naar me op.

    Ik doet het ook via een persoon he, een geheim persoon (nerd)


    The sag in my swag <3

    (...)

    Okj!! Ik doe het als jullie da ook doen!! Dus ...

    Tot in de gevangenis!! x]


    Ik weet niet eens hoe je dat doet, zoon valse id aanmaken!!
    en ik haat Alohol,, Sgenk dat dan niet mensen, en laat ons, Nog-Niet-16-Jarige, Gewoon naar binnen!!!


    Dunno ><

    (...)


    Pfff!! Hou dan een feest zonder alcohol!! x]
    En die telefoon rinkelt hier heel de tijd, wil ik hem opnemen (na 10 min. xD) Hangt die op! :@


    Dat azeg ik ooka l hel de tijd, maar dna sihet neit oz leuk meer.


    *He's the one.

    (...)
    Lenen ^^
    en ik kan vervalsen, ghehe.


    Mij ook niej vergeten hea!! x]


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Lenen ^^
    en ik kan vervalsen, ghehe.


    Dan vervas je er ook wel een voor mij he [A]


    Dunno ><

    Wow dat is leesbaar x'D


    *He's the one.

    (...)
    Ik doet het ook via een persoon he, een geheim persoon (nerd)


    x'D Nauw en x'D


    *He's the one.

    WHAAAAA hele wachtlijst x'D
    Ik spreek die persoon trouwens amper ^^


    The sag in my swag <3

    Mensen!!!!
    Maar je gaat tog zowiezo niet aleen naar zoon partie, mijn vrendin zwegt (Die is wel 16) Dat ze wel met me mee zou gaan, okal haat ze th, dat alemaal voor mij!! Mhaha.. xD


    Dunno ><

    x'D dan neem ik even cas mee. of nee die haat TH, pak ik wel iemand anders.<33


    *He's the one.

    JA tog,, ik snap dat egt niet,, geef dan per persoon 2 kaartjes weg, ik zou egt niet aleen naar binnen mogen ofzo!!!! en dat zou niet eens gezellig zijn!


    Dunno ><