• Ik ben nu dus behoorlijk pist want gisterenavond was ik helemaal in spanning aant wachte met Joyce, op de laatste seconden en dan duurde het ngo eens een kwartier voor dak mee kon doen en ik vul die shit in zie ik alleen boven 16 staan, op 30november moet eg 16 zijn echt kut want nu heb ik meegedaan en als ik win dan word ik gek wnt dan mag iki ni binnen omdat ik dan nog 44dage moe wachte vorr ik 16 ban -_-'
    Ik haat die ToHo-Party.


    *He's the one.

    ik he bmeegedaan :'D
    hoe gaan ze controleren of ik gene 16 ben :W?


    don't Worry...Be gay.

    OMG Ö
    wrm moet ge 16 zyn? da"s tog totaal nii eerlijk !
    :@


    Ik weet het das dikke zever!!!


    *He's the one.

    ik he bmeegedaan :'D
    hoe gaan ze controleren of ik gene 16 ben :W?

    als ge daar komt al u gegevens staan op u inkomkaart (da eg net hebt ingevuld) en dna moe ge u iD geven en da moe 100% kloppen anders moogt gij ni binnen!


    *He's the one.

    OMG Ö
    wrm moet ge 16 zyn? da"s tog totaal nii eerlijk !
    :@

    ja!
    ik voel me eigenlijk zwaar gediscrimineerd :'D [of hoe je dat ook schrijft :W]


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    als ge daar komt al u gegevens staan op u inkomkaart (da eg net hebt ingevuld) en dna moe ge u iD geven en da moe 100% kloppen anders moogt gij ni binnen!

    nou...-.-


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    Maar ik lijk niet op me ma x'D


    Verkleed je dan! xD
    Pff.. Voor mij gaat het toch niet helpn!
    Minj ma is kleiner dan mij, zie je het voor je?? Een volwassene die groeit?? Dan zeg ik dat ik een wonder vrouw ben die maar blijft groeien! xD


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    ja!
    ik voel me eigenlijk zwaar gediscrimineerd :'D [of hoe je dat ook schrijft :W]


    Ike ook!!!!!
    Ik ga bij me moeder klagen dat ze me niet 3 jaar eerder heeft gebaart zoals mijn broer!!!!!
    Ik jat gewoon zijn id!!! en plak dan mijn foto er op!! hij is wel 16.


    Dunno ><

    Kunnen ze da nu gwn ni alchol vrij dan doen sjeeses.


    *He's the one.

    Als ik die kaarten heb gewonnen laat ik een valse id maken x'D
    Mijn neef kent vast wel iemand die het kan of mijn oom kan dat x'D
    Schijt gewoon! hoop dat je wint en dan id vervalsen. Iemand kent heus wel iemand die dat kan =D


    bla bla bla

    omg ik baal hier zo erg van -.-


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    Tuurlijk s hij dan nog geldig!! :D
    Vind ik even. :P
    Maar het zou egt zoo lullig zijn he, als ik ze dan nu wel zou winnene.. XD
    Maar ik denk dat heel th ofer 3 jaar niet eens meer bestaad, dus dan heb ik er alsnog niks aan!!


    Jawel!!
    Als ze niej meer bestaan, kan je ze op internet verkopn, en zeggen dat Bill ze aangeraakt heeft, en dan komt er een geobserdeerde fan ze kopen! Maar je verkoopt ze voor een hoge prijs, en die geobserdeerde fan is zo gek dat hij/zij da doet, en dan heb je geld genoeg om een reisje te maken naar Bill, tom, georg of gustav!! =]


    You'll never dream alone. <3

    Als ik die kaarten heb gewonnen laat ik een valse id maken x'D
    Mijn neef kent vast wel iemand die het kan of mijn oom kan dat x'D
    Schijt gewoon! hoop dat je wint en dan id vervalsen. Iemand kent heus wel iemand die dat kan =D

    ehmm ja. iederen bhalfe ik dan -.-, ik kan het wle aan me vader vrage maar die gaat echt niet doen alsof ik 16 ben :'D


    don't Worry...Be gay.

    Die vn mij doen da ook ni -_-' ma ik ga gwn wete.<33


    *He's the one.

    (...)
    ehmm ja. iederen bhalfe ik dan -.-, ik kan het wle aan me vader vrage maar die gaat echt niet doen alsof ik 16 ben :'D


    Neem iemand mee die 16 jaar of ouder is en verin een smoes waardoor jij het op jou naam hebt staan :P


    bla bla bla

    (...)

    Neem iemand mee die 16 jaar of ouder is en verin een smoes waardoor jij het op jou naam hebt staan :P

    hm... ah zo ! O_<


    don't Worry...Be gay.