• Zoals de titel al zegt ben ik 'binnenkort' jarig, over 6 weken om precies te zijn en omdat ik nooit weet wat ik moet vragen ben ik nu maar alvast aan het zoeken geslagen. Mijn vraag is dan ook of jullie iets weten wat ik kan vragen?='D

    Lijstje:

    Het boek samensmelting van Veronica Roth.
    Rituals deodorant.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 19:15 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Boeken, make-up, films, uitjes, tekenspullen o.i.d., bioscoopbon, muziekinstrument, elektronica, posters, cd's, concerttickets, huisdier, dingen voor je kamer, voedsel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    dat is een goeie.. ik moet zelf ook nog bedenken, pressies 3 weken dan word ik 9 jaar ouder dan jij. (je aan staande verjaardag mee gerekend) Jakes gatveredammen 26.:O:|:(:S(huil)

    maar uuh... cadeaubonnen bijv. dan iets leuks te doen met je vrienden of zo, geld, kaartjes voor een musical, een concert of festival. kleren of zo iets

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 16:11 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Boeken. Altijd boeken. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zou een onesie vragen. Of concerttickets. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Parachutes schreef:
    Boeken. Altijd boeken. ^^


    Dit is precies wat ik wilde zeggen. Niet erg origineel, maar wel altijd heel erg leuk. :9~
    Of anders, als je echt geen idee hebt wat je wilt, zou je altijd om geld kunnen vragen.

    Goed dat je me er trouwens alvast aan herinnert dat je binnenkort jarig bent, want ik heb jouw verjaardag en die van een paar andere mensen op Q ergens opgeschreven, maar ik vergeet het nog steeds soms en dat is echt ontzettend slecht van me. Nu kan ik me alvast mentaal voorbereiden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik begin altijd 3maanden van tevoren aan mijn verlanglijstje omdat ik dan altijd allemaal dingen tegen kom die ik wil hebben.
    En die bestaat bij mij meestal uit boeken, boeken, boeken, boeken, boeken, boeken, cd's, cd's, cd's, cd's, boeken en cd's.
    Voor de rest kun je bijvoorbeeld een paar van je favoriete winkels opschrijven voor cadeaubonnen, dat vind ik zelf leuker om te geven (en te krijgen) dan gewoon geld.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Square schreef:
    (...)

    Dit is precies wat ik wilde zeggen. Niet erg origineel, maar wel altijd heel erg leuk. :9~
    Of anders, als je echt geen idee hebt wat je wilt, zou je altijd om geld kunnen vragen.

    Goed dat je me er trouwens alvast aan herinnert dat je binnenkort jarig bent, want ik heb jouw verjaardag en die van een paar andere mensen op Q ergens opgeschreven, maar ik vergeet het nog steeds soms en dat is echt ontzettend slecht van me. Nu kan ik me alvast mentaal voorbereiden. :'D


    Ik vind geld zo saai.=C Dat eindigt altijd op mijn spaarrekening omdat ik zo slecht ben in geld uitgeven.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik krijg rijlessen van mijn ouders, voor m'n verjaardag. Ik weet niet of je oud genoeg bent, maar anders is zoiets een erg leuk cadeau.
    Maar voor de rest kan je van die dingen vragen die altijd wel nodig zijn, zoals make-up, nagellak, kleding, desnoods geld als je echt niets weet. Oh en natuurlijk zijn boeken ook altijd leuk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eighties schreef:
    Ik krijg rijlessen van mijn ouders, voor m'n verjaardag. Ik weet niet of je oud genoeg bent, maar anders is zoiets een erg leuk cadeau.
    Maar voor de rest kan je van die dingen vragen die altijd wel nodig zijn, zoals make-up, nagellak, kleding, desnoods geld als je echt niets weet. Oh en natuurlijk zijn boeken ook altijd leuk.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Boeken,concertkaartjes, kleding, sieraden electronica, films, leuke spullen voor op je kamer, bioscoopbon, iets van je lievelingsfandom... Meer inspiratie heb ik op het moment niet, maar zulk soort standaard dingen kunnen altijd. En anders kun je vragen of ze zelf iets origineels voor je verzinnen. Ik heb zelf voor mijn eigen verjaardag niet eens een verlanglijstje hoeven maken, omdat mijn vriendinnen zelf al cadeautjes bedacht hadden(;


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Boeken, cadeaubonnen, horloges, ringen, kleding, geld, sieraden, parfum..
    Dat zijn de dingen die ik zou vragen ^^


    To love is to destroy.

    Eighties schreef:
    Ik krijg rijlessen van mijn ouders, voor m'n verjaardag. Ik weet niet of je oud genoeg bent, maar anders is zoiets een erg leuk cadeau.
    Maar voor de rest kan je van die dingen vragen die altijd wel nodig zijn, zoals make-up, nagellak, kleding, desnoods geld als je echt niets weet. Oh en natuurlijk zijn boeken ook altijd leuk.


    Ik ben een nu een maand geleden begonnen met rijlessen dus dat valt eigenlijk al niet te vragen aangezien ze me dat al betalen.....ik wil dan ook geen overrated duren cadeaus vragen.^^ Ondanks dat ik best een nieuwe laptop kan gebruiken....dat zit er even niet in.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    En bedankt voor de hulp allemaal.x) Ondanks dat jullie allemaal standaard dingen opnoemen vind ik het lief dat jullie me proberen te helpen.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    En bedankt voor de hulp allemaal.x) Ondanks dat jullie allemaal standaard dingen opnoemen vind ik het lief dat jullie me proberen te helpen.='D

    Kijken in iemand hoofd om te weten welke dingen hij of zij leuk vindt is nu eenmaal lastig. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Izembaro schreef:
    (...)
    Kijken in iemand hoofd om te weten welke dingen hij of zij leuk vindt is nu eenmaal lastig. :Y)


    Klopt, ik ken het helemaal.=P


    You were born original, don't die as a copy.