• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Battle of the Five Armies" nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Feanor zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    Ook speciaal voor alle spammers onder ons is er een MIDDLE EARTH-CHATTOPIC aangemaakt hier kun je alle #YOLO gesprekken voeren en plaatjes wedstrijden houden zodat het hier weer rustig word en echt alleen de fan dingen over de film en het boek komen zoals voorheen in dit topic..








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28Topic 29Topic 30Topic 31Topic 32Topic 33Topic 34 Topic 35Topic 36Topic 37Topic 38Topic 39Topic 40Topic 41Topic 42Topic 43Topic 44

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 16:37 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ewijn schreef:
    (...)

    Weet niet, maar het spel koste toen 50 euro ofzo en dat vond ik toch een beetje duur.

    Ja, ik heb beide spellen, allebei gekocht toen ze uitkwamen, haha. Maar dan kun je Elrond toch gewoon vrijspelen en kopen. Bedoel je de echte lego?


    Caution first, always.

    Ewijn schreef:
    (...)

    Oops, ik bedoelde eigenlijk 5k, hehe. Ik juist veel, maar dat komt door nanowrimo ^^
    Maar dank je ^^

    Oh, ik snap het. Ik heb twee jaar geleden meegedaan in de vakantie. 50k. Uiteindelijk een paar dagen van tevoren gehaald met 52k. :'D


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Ja, ik heb beide spellen, allebei gekocht toen ze uitkwamen, haha. Maar dan kun je Elrond toch gewoon vrijspelen en kopen. Bedoel je de echte lego?


    Echte lego :')


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Echte lego :')

    Ja, ik dacht al hahaahha.


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Oh, ik snap het. Ik heb twee jaar geleden meegedaan in de vakantie. 50k. Uiteindelijk een paar dagen van tevoren gehaald met 52k. :'D


    Holy shit, ik blijf dat echt enorm veel vinden. Elke dag minstens 1.5k moeten schrijven, ik zou dat niet kunnen, ondanks dat ik vakantie heb. Dan zou ik mijn verhaal aan het einde echt hartstikke zat zijn, haha.


    Stenenlikker

    daar vanboven staat een foutje


    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.

    het moet The Battle of the Five Armies zijn en niet meer There and back again


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Ewijn schreef:
    (...)

    Holy shit, ik blijf dat echt enorm veel vinden. Elke dag minstens 1.5k moeten schrijven, ik zou dat niet kunnen, ondanks dat ik vakantie heb. Dan zou ik mijn verhaal aan het einde echt hartstikke zat zijn, haha.

    Volgens mij was het toen 1.760 woorden of zo. Het was wel erg uitdagend, maar ik vond het erg leuk om te doen. Je kan nu toch ook voor minder woorden kiezen? Toen was het nog per se 50k. Misschien doe ik dit jaar wel weer mee, maar dan voor minder woorden. :')


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Volgens mij was het toen 1.760 woorden of zo. Het was wel erg uitdagend, maar ik vond het erg leuk om te doen. Je kan nu toch ook voor minder woorden kiezen? Toen was het nog per se 50k. Misschien doe ik dit jaar wel weer mee, maar dan voor minder woorden. :')


    Jup, nu kan je voor minder woorden ja. Ik heb vandaag de 15k gehaald, maar ik ga dus de 20k proberen :')


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Jup, nu kan je voor minder woorden ja. Ik heb vandaag de 15k gehaald, maar ik ga dus de 20k proberen :')

    Gefeliciteerd! ;D Ik zit echt al twee jaar naar die topics te kijken, maar ik had het iedere keer veel te druk om mee te doen. Ik snap niet hoe mensen dat volhouden als ze ook nog school hebben.


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Gefeliciteerd! ;D Ik zit echt al twee jaar naar die topics te kijken, maar ik had het iedere keer veel te druk om mee te doen. Ik snap niet hoe mensen dat volhouden als ze ook nog school hebben.


    Eeh, vraag me niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen xD Nahja, ik heb ook niet zo'n hoog goal gekozen. En wat meer geschreven ipv random op internet rondhangen.
    Maar dank je ^^


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Eeh, vraag me niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen xD Nahja, ik heb ook niet zo'n hoog goal gekozen. En wat meer geschreven ipv random op internet rondhangen.
    Maar dank je ^^

    Hahahaha. Ik zat echt elke dag als een zwerver achter mijn computer. Het was toen echt vreselijk warm in mijn kamer, dus heel het toetsenbord van mijn laptop was ook bloedheet en dat ging gewoon zo'n pijn doen aan mijn vingers. Mooie tijd. :')


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Hahahaha. Ik zat echt elke dag als een zwerver achter mijn computer. Het was toen echt vreselijk warm in mijn kamer, dus heel het toetsenbord van mijn laptop was ook bloedheet en dat ging gewoon zo'n pijn doen aan mijn vingers. Mooie tijd. :')


    Hahaha, aahw :') Mijn ouders zouden me dan uiteindelijk mijn kamer uitslepen, mijn stiefvader is al gaan klagen over de afgelopen maand en dat was dus maar 15k xD


    Stenenlikker

    Al 3 minuten stil, niet te geloven!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ewijn schreef:
    (...)

    Hahaha, aahw :') Mijn ouders zouden me dan uiteindelijk mijn kamer uitslepen, mijn stiefvader is al gaan klagen over de afgelopen maand en dat was dus maar 15k xD

    Naja, mijn moeder moest eigenlijk wel erg lachen. Ik zat daar met mijn haar helemaal door de war, in mijn badjas. Ik weet niet of je de Johnny Deppfilm Secret Window weleens hebt gezien, maar mijn moeder noemt me sindsdien Mort Rainey.


    Caution first, always.

    Trouwens, ik ga nu met mijn moeder een serie kijken, dus ik ben weg. Slaap lekker voor straks!


    Caution first, always.