• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Battle of the Five Armies" nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Feanor zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    Ook speciaal voor alle spammers onder ons is er een MIDDLE EARTH-CHATTOPIC aangemaakt hier kun je alle #YOLO gesprekken voeren en plaatjes wedstrijden houden zodat het hier weer rustig word en echt alleen de fan dingen over de film en het boek komen zoals voorheen in dit topic..








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 16:37 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ewijn schreef:
    (...)

    Uiteindelijk las niemand het meer ):

    Waarom niet? D:


    Caution first, always.

    Een bijzonder goede morgen allemaal! Is het bij jullie ook zulk raar weer? Hier is het compleet windstil met regen, net alsof je in zo'n regenwoud-kas loopt :') Het doet me een beetje denken aan Mirkwood!

    Nevermind. Niemand is online...

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 11:18 ]

    Deamonium schreef:
    Een bijzonder goede morgen allemaal! Is het bij jullie ook zulk raar weer? Hier is het compleet windstil met regen, net alsof je in zo'n regenwoud-kas loopt :') Het doet me een beetje denken aan Mirkwood!

    Nevermind. Niemand is online...

    Ik ben er. Al moet ik eigenlijk wel gaan leren...

    Bij ons vallen er af en toe een paar druppels. Voor de rest is het grauw... :/


    Caution first, always.

    Ik ben er ook. (hoera)
    Hebben jullie DOS al binnen? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ik ben er ook. (hoera)
    Hebben jullie DOS al binnen? (:

    Ik ben mijn geld aan het sparen voor Londen. Ik koop de Extended Edition wel als die uit is. AUJ heb ik ook al twee keer als 3D Bluray. :')


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Ik ben mijn geld aan het sparen voor Londen. Ik koop de Extended Edition wel als die uit is. AUJ heb ik ook al twee keer als 3D Bluray. :')


    Haha slim. Ik kon niet wachten op de Extended Versie. Ik heb laatst wel AUJ extended gekocht en me gewone versie verkocht. :^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrill schreef:
    (...)
    Waarom niet? D:


    Ik had sowieso maar erg weinig lezers, 7 abo's en de meesten waren halverwege binnengekomen, dus die hadden iets te veel om bij te lezen.
    En de twee die wel bij waren, lieten gewoon niets meer van zich horen...


    Stenenlikker

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Haha slim. Ik kon niet wachten op de Extended Versie. Ik heb laatst wel AUJ extended gekocht en me gewone versie verkocht. :^^

    Ik ook niet! Volgens mij is die 25 minuten langer of zo. C:
    Ik moet mijn gewone AUJ eigenlijk ook verkopen, maar ik heb er geen zin in. :')


    Caution first, always.

    Ewijn schreef:
    (...)

    Ik had sowieso maar erg weinig lezers, 7 abo's en de meesten waren halverwege binnengekomen, dus die hadden iets te veel om bij te lezen.
    En de twee die wel bij waren, lieten gewoon niets meer van zich horen...

    Tsss, wat lullig. OP verhalen zijn toch altijd wel populair op Q?


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Tsss, wat lullig. OP verhalen zijn toch altijd wel populair op Q?


    Mwah. Dat is uiteenlopend. Op sommige verhalen heb ik 3 abo's en op andere 30. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrill schreef:
    (...)
    Tsss, wat lullig. OP verhalen zijn toch altijd wel populair op Q?


    Nou... Niet altijd.
    Nahja, toen ik begon had ik ook nauwelijks reclame gemaakt en toen ik een beetje reclame begon te maken, was ik al te ver, zodat de meesten geen zin meer hadden om alles in te halen.
    Achja, bij het herschrijven nieuwe kansen ^^


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Nou... Niet altijd.
    Nahja, toen ik begon had ik ook nauwelijks reclame gemaakt en toen ik een beetje reclame begon te maken, was ik al te ver, zodat de meesten geen zin meer hadden om alles in te halen.
    Achja, bij het herschrijven nieuwe kansen ^^

    Zo is het. c:


    Caution first, always.

    Ewijn schreef:
    (...)

    Nou... Niet altijd.
    Nahja, toen ik begon had ik ook nauwelijks reclame gemaakt en toen ik een beetje reclame begon te maken, was ik al te ver, zodat de meesten geen zin meer hadden om alles in te halen.
    Achja, bij het herschrijven nieuwe kansen ^^

    I know youre feelings


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Madin mis eJove -> Faelain


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik keek gisteren een film met de acteur van Balin... zo raar als niet dwerg zijnde... :'3
    Hebben jullie nog films gezien van Hobbit acteurs? Behalve alle films van Orlando Bloom?

    Ik kom Luke Evans echt opeens overal tegen haha. Echt raar. Maar wel leuk C:


    Every villain is a hero in his own mind.