• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Battle of the Five Armies" nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Feanor zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    Ook speciaal voor alle spammers onder ons is er een MIDDLE EARTH-CHATTOPIC aangemaakt hier kun je alle #YOLO gesprekken voeren en plaatjes wedstrijden houden zodat het hier weer rustig word en echt alleen de fan dingen over de film en het boek komen zoals voorheen in dit topic..








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28Topic 29Topic 30Topic 31Topic 32Topic 33Topic 34 Topic 35Topic 36Topic 37Topic 38Topic 39Topic 40Topic 41Topic 42Topic 43Topic 44

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 16:37 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Merrill schreef:
    (...)
    Naja, mijn moeder moest eigenlijk wel erg lachen. Ik zat daar met mijn haar helemaal door de war, in mijn badjas. Ik weet niet of je de Johnny Deppfilm Secret Window weleens hebt gezien, maar mijn moeder noemt me sindsdien Mort Rainey.



    Hahaha, omg xD Maar wel fijn dat je ouders het niet zo'n probleem vonden.
    Hehe, ik kan het niet laten om één van mijn personages dronken te laten worden.
    Maar veel plezier! Wat ga je kijken?


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Hahaha, omg xD Maar wel fijn dat je ouders het niet zo'n probleem vonden.
    Hehe, ik kan het niet laten om één van mijn personages dronken te laten worden.
    Maar veel plezier! Wat ga je kijken?

    Hahaha, aw. Is het een schattige drunk? C:
    Ik was vergeten dat ik een ipad heb, dus ik kan sowieso toch nog wel antwoorden. We kijken The Walking Dead, maar ik heb alles al gezien, dus ik kijk zeg maar half mee met mijn moeder.


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Hahaha, aw. Is het een schattige drunk? C:
    Ik was vergeten dat ik een ipad heb, dus ik kan sowieso toch nog wel antwoorden. We kijken The Walking Dead, maar ik heb alles al gezien, dus ik kijk zeg maar half mee met mijn moeder.


    Hmm, hij is wat vrolijker en opener dan normaal. Ik ga het niet heel uitgebreid beschrijven, omdat ik er niet veel van weet xD Maar ik vond het gewoon grappig om te doen, dat personage is een beetje mijn lijdende voorwerp xD

    But nice, al nooit gezien, die serie.

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 21:45 ]


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Hmm, hij is wat vrolijker en opener dan normaal. Ik ga het niet heel uitgebreid beschrijven, omdat ik er niet veel van weet xD Maar ik vond het gewoon grappig om te doen, dat personage is een beetje mijn lijdende voorwerp xD

    But nice, al nooit gezien, die serie.

    Aw. C: ik heb ook weer zin om te schrijveeeen.


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Aw. C: ik heb ook weer zin om te schrijveeeen.


    Hahahaha, gewoon doen ^^

    Wait, was jij degene met wie ik over de EFF aan het praten was en dat ik daar een leraar tegenkwam?


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Hahahaha, gewoon doen ^^

    Wait, was jij degene met wie ik over de EFF aan het praten was en dat ik daar een leraar tegenkwam?

    Ja, dat was ik. :')


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Ja, dat was ik. :')


    Oh, lol, I knew it xD
    Ah, well, misschien kan je dan raden welk van mijn personages dronken aan het zijn is, ahum ahum xD


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Oh, lol, I knew it xD
    Ah, well, misschien kan je dan raden welk van mijn personages dronken aan het zijn is, ahum ahum xD

    Is iiiiiit... Ewijn? Was dat nou ook die ene die gebaseerd was op die leraar? :'D


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Is iiiiiit... Ewijn? Was dat nou ook die ene die gebaseerd was op die leraar? :'D


    Neeeeeh, Ewijn niet. Hij is puur mijn eigen creatie :')
    No, Brooks is his name, Rogier Brooks ^^ Alleen is de naam van die leraar net wat anders.


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Neeeeeh, Ewijn niet. Hij is puur mijn eigen creatie :')
    No, Brooks is his name, Rogier Brooks ^^ Alleen is de naam van die leraar net wat anders.

    Oh ja, ik zat al te twijfelen. C:


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Oh ja, ik zat al te twijfelen. C:


    Hehe, geeft niet. Geloof niet dat je mn verhaal leest en zo uitgebreid over mijn personages ben ik nou ook niet tegen je geweest, geloof ik.
    But yeah, they're both awesome ^^


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Hehe, geeft niet. Geloof niet dat je mn verhaal leest en zo uitgebreid over mijn personages ben ik nou ook niet tegen je geweest, geloof ik.
    But yeah, they're both awesome ^^

    Nee klopt, maar als je een link stuurt zal ik binnenkort een kijkje nemen. Ik ben inmiddels wel nieuwsgierig geworden, haha.


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Nee klopt, maar als je een link stuurt zal ik binnenkort een kijkje nemen. Ik ben inmiddels wel nieuwsgierig geworden, haha.


    Hehe, yaay ^^
    Maar ik stuur later wel, want ik zet nu niets meer online. Pas als ik ga herschrijven wil ik het weer online gaan zetten en dan zal ik je waarschuwen ^^


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Hehe, yaay ^^
    Maar ik stuur later wel, want ik zet nu niets meer online. Pas als ik ga herschrijven wil ik het weer online gaan zetten en dan zal ik je waarschuwen ^^

    Oh, begrijpelijk. Is goed!


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Oh, begrijpelijk. Is goed!


    Uiteindelijk las niemand het meer ):


    Stenenlikker