• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Battle of the Five Armies" nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Feanor zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    Ook speciaal voor alle spammers onder ons is er een MIDDLE EARTH-CHATTOPIC aangemaakt hier kun je alle #YOLO gesprekken voeren en plaatjes wedstrijden houden zodat het hier weer rustig word en echt alleen de fan dingen over de film en het boek komen zoals voorheen in dit topic..








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 16:37 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    OakenshieId schreef:
    Ik keek gisteren een film met de acteur van Balin... zo raar als niet dwerg zijnde... :'3
    Hebben jullie nog films gezien van Hobbit acteurs? Behalve alle films van Orlando Bloom?

    Ik kom Luke Evans echt opeens overal tegen haha. Echt raar. Maar wel leuk C:


    Het laatst was 'Immortals' op tv, daar speelt Luke Evans Zeus. En de eerste Captain America heb ik laatst ook gezien, daar doet Richard in mee :)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    OakenshieId schreef:
    Ik keek gisteren een film met de acteur van Balin... zo raar als niet dwerg zijnde... :'3
    Hebben jullie nog films gezien van Hobbit acteurs? Behalve alle films van Orlando Bloom?

    Ik kom Luke Evans echt opeens overal tegen haha. Echt raar. Maar wel leuk C:

    ik heb er zoveel gezien... en ik kom Luke Evans ook overal en ergens tegen :P
    the three musketeers (Luke Evans en Orlando Bloom) schiet er toch bovenuit
    ik kom ook Richard Armitage veel tegen


    Alles heeft betekenis, ook niets

    OakenshieId schreef:
    Ik keek gisteren een film met de acteur van Balin... zo raar als niet dwerg zijnde... :'3
    Hebben jullie nog films gezien van Hobbit acteurs? Behalve alle films van Orlando Bloom?

    Ik kom Luke Evans echt opeens overal tegen haha. Echt raar. Maar wel leuk C:

    Oh man, Luke Evans. Ik vond het zo leuk dat hij Bard zou gaan spelen. Ik was echt helemaal gek op hem in 2011. :'D
    Ik zag in de kerstvakantie een film met Ken Stott. Kwam op Zapp en ik bleef half meekijken. Heel raar... :')
    Mijn moeder's favoriete acteur is Richard Armitage, dus van hem had ik al het een en ander gezien voor de Hobbit films uitkwamen. Van Lee Pace heb ik alles al minstens vier keer gezien volgens mij. :')


    Caution first, always.

    Haha ik ben echt een sukkel in het herkennen van acteurs. Ik ben Lee Pace of Richard Armitage nog nergens tegengekomen, hoewel ik vast wel films heb gekeken waar ze in zaten xD.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Haha ik ben echt een sukkel in het herkennen van acteurs. Ik ben Lee Pace of Richard Armitage nog nergens tegengekomen, hoewel ik vast wel films heb gekeken waar ze in zaten xD.

    ik ga op imdb kijken in welke films ze spelen en dan kijk ik eens of ik het interessant vind
    als ik denk een acteur/actrice te herkennen zoek ik het op en meestal heb ik nog gelijk ook


    Alles heeft betekenis, ook niets

    ShipBounty schreef:
    (...)
    ik ga op imdb kijken in welke films ze spelen en dan kijk ik eens of ik het interessant vind
    als ik denk een acteur/actrice te herkennen zoek ik het op en meestal heb ik nog gelijk ook


    Hehe. Ja, ik kijk vaak ook wel, áls ik al iemand denk te herkennen. Meestal lukt dat wel, behalve als ze er zo anders uit zien als in bijvoorbeeld de Hobbit. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Hehe. Ja, ik kijk vaak ook wel, áls ik al iemand denk te herkennen. Meestal lukt dat wel, behalve als ze er zo anders uit zien als in bijvoorbeeld de Hobbit. xD

    ik heb nog geen enkele dwerg herkent
    maar als ik iemand met pruik herken is dat meestal door het gezicht


    Alles heeft betekenis, ook niets

    ShipBounty schreef:
    (...)
    ik heb nog geen enkele dwerg herkent
    maar als ik iemand met pruik herken is dat meestal door het gezicht


    Ik herkende Balin aan zijn stem. En later aan zijn neus.
    Maar het was vooral zijn stem die 'm verraadde. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ik herkende Balin aan zijn stem. En later aan zijn neus.
    Maar het was vooral zijn stem die 'm verraadde. :'p

    meestal is het een combinatie van stem en gezicht waaraan ik iemand herken

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 6:31 ]


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Halloooow! *zwaait vrolijk*
    Hoe is het met jullie? Tijdje niet gesproken Ik zat te denken, binnenkort is er een meeting in Utrecht en het lijkt me super gezellig om jullie te ontmoeten. Duss, wie woont er in Utrecht en kan er op 12 juli komen?

    Jup, dubbelpost. Even voor degenen die wel dit topic volgen maar niet het chattopic (:

    Jaaaaa, dat word het niet voor mij....


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik. Maaaar dat was al duidelijk. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deamonium schreef:
    Halloooow! *zwaait vrolijk*
    Hoe is het met jullie? Tijdje niet gesproken Ik zat te denken, binnenkort is er een meeting in Utrecht en het lijkt me super gezellig om jullie te ontmoeten. Duss, wie woont er in Utrecht en kan er op 12 juli komen?

    Jup, dubbelpost. Even voor degenen die wel dit topic volgen maar niet het chattopic (:

    voor mij ook niet, ben die dag op camperen


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Deamonium schreef:
    Halloooow! *zwaait vrolijk*
    Hoe is het met jullie? Tijdje niet gesproken Ik zat te denken, binnenkort is er een meeting in Utrecht en het lijkt me super gezellig om jullie te ontmoeten. Duss, wie woont er in Utrecht en kan er op 12 juli komen?

    Jup, dubbelpost. Even voor degenen die wel dit topic volgen maar niet het chattopic (:


    Zoals ik al zei. Geen toestemming van ouders en ik ga het niet eens vragen want dan is de dood nabij (=
    Anders had ik graag gewilt.

    #nogmaar2%batterij :O


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    OH MY FREAKING GOD! We hebben een datum! De eerste trailer van The Hobbit, The Battle of the Five Armies komt tussen 16 mei en 6 juni uit! (hoera)