• Het is hier heerlijk weer maar in New York ziet het er zo uit. Waar zou jij nu liever zijn?



    No offence aan dit weer en land, maar New York, here I come! Echt waar, sneeuw + mijn stad to be. Als ik kon, zou ik zo naar New York vliegen. Al hoewel.. het is hier ook wel lekker weer.
    Maar waar zouden jullie dus nu liever zijn, "hier" of in New York?

    Vraag gestolen van de 'I like New York' facebookpagina.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 14:06 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hier, hoewel sneeuw er wel altijd mooi uit ziet! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    New York. Ik háát zon.


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Hier natuurlijk! Ik zit hier te chillen in mijn shorts.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hoe graag ik ook naar New York zou willen, ik zou liever hier blijven...
    Ik hààt sneeuw, dat heb ik altijd al gedaan. :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    New York. Zonder twijfel New York. Ik haat het als de zon schijnt. Word ik chagrijnig van.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 14:34 ]


    Ex astris, sciencia

    Hierzo. Moet toch wat vitamientjes D vangen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cassia schreef:
    Hoe graag ik ook naar New York zou willen, ik zou liever hier blijven...
    Ik hààt sneeuw, dat heb ik altijd al gedaan. :'D


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hier blijven, ik ben de kou echt zat. En ik ben in New York geweest, never again. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    New York. Hoe lekker ik het zonnetje ook vind, ik heb het toch meer op de kou en de gezelligheid van sneeuw.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eighties schreef:
    New York. Hoe lekker ik het zonnetje ook vind, ik heb het toch meer op de kou en de gezelligheid van sneeuw.

    Kan ik mezelf in tweeën splitsen? (cat)
    Nee, ik zou denk ik toch liever hier in Nederland blijven. Sneeuw is leuk, maar voor een korte periode en het liefst rondom Kerst en daarna mag het wel weer weg van mij. Ik hóú van de zon, alles beter dan kou.

    Hier natuurlijk (:
    Ik heb het niet zo op Amerika en ik haat sneeuw.

    Hier blijven ^^. Nu het eindelijk iets warmer word wil ik daar graag van genieten en met m'n laptop in de zon kunnen zitten. ^^ (Als word mijn laptop daar niet vrolijk van....)


    wat was dit ookalweer

    Hier!


    No growth of the heart is ever a waste

    New York. c: Ik heb de sneeuw dit jaar gemist.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.