• Het is hier heerlijk weer maar in New York ziet het er zo uit. Waar zou jij nu liever zijn?



    No offence aan dit weer en land, maar New York, here I come! Echt waar, sneeuw + mijn stad to be. Als ik kon, zou ik zo naar New York vliegen. Al hoewel.. het is hier ook wel lekker weer.
    Maar waar zouden jullie dus nu liever zijn, "hier" of in New York?

    Vraag gestolen van de 'I like New York' facebookpagina.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 14:06 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ookal heb ik het sneeuw dit jaar misgelopen, ik vidn het wel weer koud genoeg geweest en kies lekker voor de zon. Daarbij heb ik nooit iets met New York (of heel Amerika eigenlijk) gehad, dus voor de plek zelf hoef ik het ook niet te doen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hier en ik ben blij dat er dit jaar geen sneeuw is geweest. Heeft weer voorkomen dat ik gevallen ben. Fijn!

    Wel een mooi plaatje, van NY.

    Mhysa schreef:
    New York. Ik háát zon.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vliegangst + Een onmogelijk verlangen naar de zomer = Hier blijven.
    Ik houd echt van sneeuw en ik vind het heel jammer dat het hier niet heeft gesneeuwd dit jaar, maar ik heb de winter alweer opgegeven.
    volgend jaar beter.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Usha schreef:
    Kan ik mezelf in tweeën splitsen? (cat)
    Nee, ik zou denk ik toch liever hier in Nederland België blijven. Sneeuw is leuk, maar voor een korte periode en het liefst rondom Kerst en daarna mag het wel weer weg van mij. Ik hóú van de zon, alles beter dan kou.


    16 - 09 - '17

    Usha schreef:
    Kan ik mezelf in tweeën splitsen? (cat)
    Nee, ik zou denk ik toch liever hier in Nederland blijven. Sneeuw is leuk, maar voor een korte periode en het liefst rondom Kerst en daarna mag het wel weer weg van mij. Ik hóú van de zon, alles beter dan kou.

    Usha schreef:
    Kan ik mezelf in tweeën splitsen? (cat)
    Nee, ik zou denk ik toch liever hier in Nederland blijven. Sneeuw is leuk, maar voor een korte periode en het liefst rondom Kerst en daarna mag het wel weer weg van mij. Ik hóú van de zon, alles beter dan kou.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik heb daarnet een wijntje gedronken op een terras met mijn vrienden in het zonnetje. Echt zalig. Geef mij maar België voor het moment.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik blijf lekker hier. Hoe graag ik ook naar New York ooit wil. Ik geniet nu lekker van de zon en daarbij heb ik het afgelopen weekend wel genoeg gevlogen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hier, ik heb een hekel aan sneeuw.


    Take me to wonderland

    New York.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    New York, ik heb het niet zo op zon.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Mhysa schreef:
    New York. Ik háát zon.


    ©1998

    New York!!
    Definetly!
    Mijn favo stad (ben er echt helemaal gek van ook al ben ik er nog nooit geweest) + van het warme weer hier krijg ik hoofdpijn...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb vrij weinig met de Verenigde Staten. Al helemaal niets met Nederland, maar hier schijnt de zon in ieder geval. Ga weg met die kou. (bat)


    Caution first, always.