• Het is hier heerlijk weer maar in New York ziet het er zo uit. Waar zou jij nu liever zijn?



    No offence aan dit weer en land, maar New York, here I come! Echt waar, sneeuw + mijn stad to be. Als ik kon, zou ik zo naar New York vliegen. Al hoewel.. het is hier ook wel lekker weer.
    Maar waar zouden jullie dus nu liever zijn, "hier" of in New York?

    Vraag gestolen van de 'I like New York' facebookpagina.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 14:06 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    New York. Heb op zich niet erg veel met Amerika maar ugh ik hou niet van de zomer + een reisje New York is ook weer niet zó verkeerd.

    Frelissa schreef:
    New York. c: Ik heb de sneeuw dit jaar gemist.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Usha schreef:
    Kan ik mezelf in tweeën splitsen? (cat)
    Nee, ik zou denk ik toch liever hier in Nederland blijven. Sneeuw is leuk, maar voor een korte periode en het liefst rondom Kerst en daarna mag het wel weer weg van mij. Ik hóú van de zon, alles beter dan kou.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    New York! Sowieso. Ik heb de sneeuw dit jaar echt gemist en zolang het hier geen vijfentwintig graden is, ben ik liever in de sneeuw.


    :)

    Cassia schreef:
    Hoe graag ik ook naar New York zou willen, ik zou liever hier blijven...
    Ik hààt sneeuw, dat heb ik altijd al gedaan. :'D


    Bad decisions make good stories.

    Als het New York met sneeuw tijdens kerst was, had ik gelijk mijn spullen gepakt en vertrokken. Nu vermaak ik me wel in de Nederlandse lentezon.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Die foto is echt al redelijk oud hoor ^^
    Maar OT: altijd NY. Ik vind het de mooiste stad ter wereld, en wil er graag opnieuw naartoe :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.