• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 0:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I don't really get you...
    Al geloof ik dat je die facepalm reactie/gif deed, omdat Rogier dat in mijn stukje doet?


    Stenenlikker

    yeah

    Ik had 'm nog niet gelezen, daarom. Ben toch met die rollen bezig :'D. Ik ga nu lezen!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En nu Callum! :3 Sigil, sigil, sigil! :3 *juicht toe*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahahah. Ik ga kijken of ik vanavond een gaatje vind. Maar ik beloof niks.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hehehe okay. Doe maar rustig aan hoor, ik weet dat je druk bezig bent c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer komt die leuke redhead naar de keuken, of plek waar Callum is :p heb wel wat leuke ideetjes.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wat zijn je plannetjes dan?

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 15:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    plannetjes zou ik t niet zozeer noemen. maar beetje geflirt en gestuntel leek me wel leuk omdat het wel duidelijk was dat hij haar echt mooi vond. Vooral gestuntel, omdat hij normaal helemaal niet zo is xD.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    En Mikaela flirt zojuist met hem?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hij flirt ook ongetwijfeld terug, dat is het ook niet. Maar Callum houd momenteel van zijn vrijheid en mooie vrouwen. En er zijn wat mooie vrouwen daar :p. Dus hij kan heus wel met meerdere vrouwen flirten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wat gebeurt er met jouw RPG?
    Ik vind het namelijk zonde van mijn personage, er is een hele tijd aan besteedt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik ben, als alles goed blijft gaan, vanaf vanavond weer wat actiever op Q, dus ga hem weer proberen wat levendiger te maken :).


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben benieuwd wie er nog mee willen blijven doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik ook.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]