• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 0:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Hmm? What do you mean?


    Dat het een gemiste kans zou zijn geweest als Roxana er vandoor was gegaan, hij doet zulke dingen niet vaak dus

    Ben ik altijd zo vaag..
    o-O


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    (...)

    Dat het een gemiste kans zou zijn geweest als Roxana er vandoor was gegaan, hij doet zulke dingen niet vaak dus

    Ben ik altijd zo vaag..
    o-O

    Oh, hahaha. Nee hoor! Of ja, eigenlijk wel /wbw. Compliment!
    Nee, normaal gesproken snap ik je wel gewoon hoor, maar ik zit even met mijn gedachten ergens anders, daarom :"D.

    Ga je vanavond een post terug schrijven of niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Oh, hahaha. Nee hoor! Of ja, eigenlijk wel /wbw. Compliment!
    Nee, normaal gesproken snap ik je wel gewoon hoor, maar ik zit even met mijn gedachten ergens anders, daarom :"D.

    Ga je vanavond een post terug schrijven of niet?


    Haha, het is een kwestie van kiezen en zij heeft een juiste keuze gemaakt ^-^
    gelukkig, anders zou ik mijn haarkleur nog eer aan gaan doen

    Ik was wel van plan dat te doen, ik ben nu alles aan het afwerken van waar ik nog op terug moet schrijven, ongeacht wanneer het is geplaatst (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Hehehe - mooi, dan kan ik het nog lezen voor ik mijn bed induik hoogstwaarschijnlijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Valyrian schreef:
    (...)

    Haha, het is een kwestie van kiezen en zij heeft een juiste keuze gemaakt ^-^
    gelukkig, anders zou ik mijn haarkleur nog eer aan gaan doen

    Ik was wel van plan dat te doen, ik ben nu alles aan het afwerken van waar ik nog op terug moet schrijven, ongeacht wanneer het is geplaatst (:

    Haha, nou zeg! Oké :3.
    Ghehehe, ik ben benieuwd omg. :3

    Dit keer, dont be mean! Be sweet! I want an sweet ending, Janine! D:<


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Haha, nou zeg! Oké :3.
    Ghehehe, ik ben benieuwd omg. :3

    Dit keer, dont be mean! Be sweet! I want an sweet ending, Janine! D:<


    Ga me niet uitdagen, dan ga ik wellicht juist gemeen zijn x'D
    How bad do you want a sweet ending?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Draconian ---> Ewijn :')


    Stenenlikker

    Valyrian schreef:
    (...)

    Ga me niet uitdagen, dan ga ik wellicht juist gemeen zijn x'D
    How bad do you want a sweet ending?

    Dit is zeker nu een real-life test? Pfft. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Dit is zeker nu een real-life test? Pfft. D:


    Ik zeg helemaal niets ^-^
    Mijn vingers gaan aan de typ om die post te maken


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    (...)

    Ik zeg helemaal niets ^-^
    Mijn vingers gaan aan de typ om die post te maken

    Hehehe, oké. Dan ga ik aan Rourke beginnen :3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Valyrian schreef:
    (...)
    Ga me niet uitdagen, dan ga ik wellicht juist gemeen zijn x'D
    How bad do you want a sweet ending?

    Doe maar real bad. *wbw*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Doe maar real bad. *wbw*


    Ik zal het geheel Xavier style doen, dan moet het goed komen


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    (...)
    Ik zal het geheel Xavier style doen, dan moet het goed komen

    Hellyea, :9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    There ya' go
    Hope you like tho

    Rijmen like a boss


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    There ya' go
    Hope you like tho

    Rijmen like a boss

    Hehe, ik heb die van mij ook net af! :3. Nice.


    Don't walk. Run, you sheep, run.