• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Nu we weer een aantal collega's minder sinds de vorige verkiezingen, willen we ons team weer versterken met een aantal nieuwe, enthousiaste collega's!
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden over het takenpakket van een moderator enzovoorts.

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 24 maart 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Na de eerste ronde gaan we nakijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronde zullen casussen voorgelegd worden waarbij vragen worden gesteld. Deze moeten worden beantwoord. Ook dat gaan we weer nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan 5-7 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    Link: De aanmelding is gesloten.

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen subfora wekelijks nakijken/opschonen.
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, House Cup, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 9:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2014 - 15:49 ]

    Nou weet ik niet of ik het formulier bloedserieus moet invullen of ook wat van mijn humor er in moet houden :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Beifong schreef:
    Nou weet ik niet of ik het formulier bloedserieus moet invullen of ook wat van mijn humor er in moet houden :')


    Dat moet je voor jezelf bepalen, denk ik. Echt bloedserieus hoeft het niet te zijn, denk ik, maar je moet het ook weer niet vol zetten van de smilies.
    , hah.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Al schreef:
    (...)

    Dat moet je voor jezelf bepalen, denk ik. Echt bloedserieus hoeft het niet te zijn, denk ik, maar je moet het ook weer niet vol zetten van de smilies.
    , hah.

    Als je het volzet met smilies wordt het waarschijnlijk smoorvervelend om het te lezen :'D
    Nee, ik zit er ook wat tussenin. Gelukkig zitten er niet zoveel smileys in mijn vorm van humor.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ohjeee, ik heb helemaal geen smileys :'). Gewoon wat dingen geantwoord, meer niet :+!

    Elvithien schreef:
    Ohjeee, ik heb helemaal geen smileys :'). Gewoon wat dingen geantwoord, meer niet :+!


    Ik had ook geen smilies en ben ook gewoon serieus geweest bij m'n bèta aanmelding, maar ik denk niet dat men er zoveel problemen zal mee hebben als je er wat humor in steekt (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nee, dat denk ik ook niet haha :')!

    Persoonlijk zou ik nooit smileys in een formulier zetten, maar dat ben ik maar. Hoewel ze je nogal moeilijk af kunnen wijzen omdat je een "(:" op het eind van je aanmelding hebt gezet.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb een smiley als je iets op twee manieren kunt opvatten, haha. Dan komt het iig niet verkeerd over!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Smilies vind ik nooit echt kunnen bij iets serieus. Kan dan ook al gauw overkomen alsof je dingen veel te makkelijk opvat. In forumberichten is het anders, maar nu gaat het wel om iets 'groters'.

    Ik heb er ook geen smileys in gezet.


    26 - 02 - '16

    Ik zou uitkijken met het verwerken van humor in aanmeldingen voor crewfuncties. Het gaat er tenslotte om dat je laat zien dat je geschikt bent voor de functie en daarom is het belangrijk dat je duidelijk maakt dat je je er serieus voor wilt inzetten en professioneel kunt zijn. Als je dat kunt doen en er tegelijkertijd toch humor in verwerken is dat prima, maar in de meeste gevallen is het beter om op zeker te spelen en de grapjes zoveel mogelijk achterwege te laten. Soms is het helemaal niet zo grappig als je zelf denkt of begrijpen mensen je niet goed. Bij de bèta-verkiezingen heb ik wel eens aanmeldingen gehad waarvan ik gewoon oprecht niet wist of het serieus bedoeld was of niet en dat is natuurlijk het laatste wat je wilt.

    Ook smileys zou ik afraden. Het niet zo dat het betekent dat je automatisch wordt afgekeurd, maar het staat soms een beetje raar. Op het forum zijn smileys een handig middel om duidelijk te maken op wat voor manier je iets bedoelt, maar of je ze kunt gebruiken of niet hangt van de situatie af, en aanmeldingen zijn niet helemaal de juiste tijd en plaats, vind ik. In een sollicitatiebrief voor een echte baan zou je (hopelijk :Y)) ook geen smileys zetten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Meliorism schreef:
    Ik heb er ook geen smileys in gezet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    Ik zou uitkijken met het verwerken van humor in aanmeldingen voor crewfuncties. Het gaat er tenslotte om dat je laat zien dat je geschikt bent voor de functie en daarom is het belangrijk dat je duidelijk maakt dat je je er serieus voor wilt inzetten en professioneel kunt zijn. Als je dat kunt doen en er tegelijkertijd toch humor in verwerken is dat prima, maar in de meeste gevallen is het beter om op zeker te spelen en de grapjes zoveel mogelijk achterwege te laten. Soms is het helemaal niet zo grappig als je zelf denkt of begrijpen mensen je niet goed. Bij de bèta-verkiezingen heb ik wel eens aanmeldingen gehad waarvan ik gewoon oprecht niet wist of het serieus bedoeld was of niet en dat is natuurlijk het laatste wat je wilt.

    Ook smileys zou ik afraden. Het niet zo dat het betekent dat je automatisch wordt afgekeurd, maar het staat soms een beetje raar. Op het forum zijn smileys een handig middel om duidelijk te maken op wat voor manier je iets bedoelt, maar of je ze kunt gebruiken of niet hangt van de situatie af, en aanmeldingen zijn niet helemaal de juiste tijd en plaats, vind ik. In een sollicitatiebrief voor een echte baan zou je (hopelijk :Y)) ook geen smileys zetten.


    Aah ik heb geloof ik 2 smileys, hopen dat ik daar niet op wordt afgekeurd x)

    Oh, ik zie net zelfs 3, maar één daarvan is een quote uit een mail dus dat telt niet! :P

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 19:36 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik hoop dat ik het word :)

    Ik had er moeite mee om geen smileys of 'xp' erin te zetten. Ook al wou ik het heel graag op twee plekken zetten. Maar ja, ik wilde een serieuze indruk geven, dus heb ik het maar niet gedaan.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 19:38 ]


    -