• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Nu we weer een aantal collega's minder sinds de vorige verkiezingen, willen we ons team weer versterken met een aantal nieuwe, enthousiaste collega's!
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden over het takenpakket van een moderator enzovoorts.

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 24 maart 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Na de eerste ronde gaan we nakijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronde zullen casussen voorgelegd worden waarbij vragen worden gesteld. Deze moeten worden beantwoord. Ook dat gaan we weer nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan 5-7 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    Link: De aanmelding is gesloten.

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen subfora wekelijks nakijken/opschonen.
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, House Cup, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 9:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2014 - 15:49 ]

    Ik ga mij ook inschrijven denk ik, ik loop wel vast bij de tweede vraag XD


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Ik ga me aanmelden. :]


    If you can dream it, you can achieve it.

    Jeej!
    Ik doe mee! Leuk! Eerste keer dus...
    Spannend! xD ik ben echt een stresskip! ;)


    is dit dat onderste deel dan?

    Okammy schreef:
    (...)

    Ik heb de grootste problemen om uberhaupt op het modforum te komen met mijn tablet...

    Dat had ik ook, kwam er gewoonweg niet op, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    And it's done. :Y)


    help

    Oké, eindelijk aangemeld! :Y) Ik heb het even een weekje laten liggen voor het geval ik ergens op zou komen en eindelijk ingestuurd, hehe. Ik ben benieuwd (krul)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    Oké, eindelijk aangemeld! :Y) Ik heb het even een weekje laten liggen voor het geval ik ergens op zou komen en eindelijk ingestuurd, hehe. Ik ben benieuwd (krul)

    Jij lijkt me een heel goede moderator, ik weet niet waarom.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Medousa schreef:
    Oké, eindelijk aangemeld! :Y) Ik heb het even een weekje laten liggen voor het geval ik ergens op zou komen en eindelijk ingestuurd, hehe. Ik ben benieuwd (krul)


    Haha, heb ik de vorige keer ook gedaan, werkte voor mij echter niet zo heel goed. Begon te twijfelen over alles wat ik had opgeschreven x') Nu maar meteen ingestuurd.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Jij lijkt me een heel goede moderator, ik weet niet waarom.

    Haha, ahw, that made my heart skip a beat. So sweet, thanks! ^_^

    Ironhide schreef:
    (...)
    Haha, heb ik de vorige keer ook gedaan, werkte voor mij echter niet zo heel goed. Begon te twijfelen over alles wat ik had opgeschreven x') Nu maar meteen ingestuurd.

    Haha, dat ken ik ook maar al te goed hoor! Alleen vind ik dit wel heel belangrijk, dus dan krijg ik snel de neiging om spijt te krijgen als ik het meteen instuur. Daarom ook dat ik er even mee gewacht heb, haha.
    Heb jij jezelf ook ingeschreven? :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Haha, dat ken ik ook maar al te goed hoor! Alleen vind ik dit wel heel belangrijk, dus dan krijg ik snel de neiging om spijt te krijgen als ik het meteen instuur. Daarom ook dat ik er even mee gewacht heb, haha.
    Heb jij jezelf ook ingeschreven? :]


    Ik heb me dit keer ook ingeschreven ja. Moet nog maar even afwachten hoe het gaat. Heb het geluk al eens gehad om deel van de crew uit te mogen maken als bèta reader. Wat ik ook jaren met plezier heb gedaan, maar moderator zijn is toch net even anders ^^

    Na wat getwijfel heb ik me toch aangemeld. De twijfels waren omdat ik zo'n ukkepuk van 12 ben xD Echt waar, ik voel me heel klein tussen jullie in xD


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ironhide schreef:
    (...)
    Ik heb me dit keer ook ingeschreven ja. Moet nog maar even afwachten hoe het gaat. Heb het geluk al eens gehad om deel van de crew uit te mogen maken als bèta reader. Wat ik ook jaren met plezier heb gedaan, maar moderator zijn is toch net even anders ^^

    Oh, nice. Hoe lang was je beta reader dan? ^^ En ja, dat is wel heel wat anders haha. Maar hopelijk gaat het je lukken! Be positive, ghehe C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    CrazyGirlxx schreef:
    Na wat getwijfel heb ik me toch aangemeld. De twijfels waren omdat ik zo'n ukkepuk van 12 ben xD Echt waar, ik voel me heel klein tussen jullie in xD


    Niets van aantrekken! Als je gekozen wordt, is dat omdat je geschikt bent en dan maakt je leeftijd helemaal niets meer uit. En anders heb je vast nog wel een keer de kans om het te proberen!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ahh, das aardig. Ik ben gewoon zo enthousiast over q dat het me echt heel leuk lijkt dus heb ik me maar aangemeld :)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Medousa schreef:
    (...)
    Oh, nice. Hoe lang was je beta reader dan? ^^ En ja, dat is wel heel wat anders haha. Maar hopelijk gaat het je lukken! Be positive, ghehe C:


    Ik ben pak en beet 3 jaar bèta geweest. Ben in augustus gestopt ivm ziekte en ook een paar maanden van Q weggeweest. Op 1 januari (tijdens oud en nieuw ergens, vuurwerk en al nog op de achtergrond) weer terug gekomen en weer gewoon iedere dag online. Alleen niet zo heel bekend onder de users haha

    We gaan het zien, maken allemaal evenveel kans ^^
    Jij ook succes!