• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Nu we weer een aantal collega's minder sinds de vorige verkiezingen, willen we ons team weer versterken met een aantal nieuwe, enthousiaste collega's!
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden over het takenpakket van een moderator enzovoorts.

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 24 maart 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Na de eerste ronde gaan we nakijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronde zullen casussen voorgelegd worden waarbij vragen worden gesteld. Deze moeten worden beantwoord. Ook dat gaan we weer nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan 5-7 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    Link: De aanmelding is gesloten.

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen subfora wekelijks nakijken/opschonen.
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, House Cup, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 9:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2014 - 15:49 ]

    Ik ben het nu aan het uitproberen... haha

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 19:50 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Al schreef:
    (...)

    Als je ctrl+shift+N doet, kom je erop, trouwens (:


    Er valt met nu iets binnen, is het dat hetzelfde op een Apple??


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    AbbySciuto schreef:
    (...)

    Er valt met nu iets binnen, is het dat hetzelfde op een Apple??


    Geen idee, probeer het eens, zou ik zeggen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Al schreef:
    (...)

    Geen idee, probeer het eens, zou ik zeggen (:


    Is goed. Ik zal het je zeggen als ik het weet.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Op de Apple met de browser Firefox is het Command+Shift+P


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik ben heel actief op het forum, maar vooral bij de RPG's.. Ik ben best bereid actiever te worden bij andere topics (doe dit nu ook maar niet extreem veel), maar is het een vereiste dat je dat al deed?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Opinio schreef:
    (...)
    Nee, maar ik gebruik dat, daarom wilde ik dat vragen.


    Some people are art and do art at the same time

    Alaotra schreef:
    (...)

    Ik neem aan van wel, één van de eisen is: Enthousiast zijn en actief op het forum. Volgens mij ben je pas actief op het forum bij een hoger aantal posts...
    Maar als je bijvoorbeeld veel foutieve creaties meld of sexuele usernames, noem maar op, kan je net zo goed een heel goeie mod zijn met je achtergrond.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Maar als je bijvoorbeeld veel foutieve creaties meld of sexuele usernames, noem maar op, kan je net zo goed een heel goeie mod zijn met je achtergrond.

    Ha, ik ben er zeker van dat er tijdens de modverkiezingen mensen plotseling heel veel gaan melden. (':


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Horizons schreef:
    (...)Maar als je bijvoorbeeld veel foutieve creaties meld of sexuele usernames, noem maar op, kan je net zo goed een heel goeie mod zijn met je achtergrond.


    Daar heb je natuurlijk wel helemaal gelijk in...
    Ik denk er nog even over na (;


    Valar Morghulis.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ha, ik ben er zeker van dat er tijdens de modverkiezingen mensen plotseling heel veel gaan melden. (':


    Dat denk ik ook, haha


    26 - 02 - '16

    Misschien is hier al een antwoord op gegeven, maar ik kan het niet terugvinden, dus ik vraag het gewoon:
    Wanneer verwachten jullie dat de verkiezingen over zijn?
    Ik kan me ook wel voorstellen dat het afhangt van het aantal aanmeldingen, maar een kleine indicatie zou fijn zijn ^^ Dan weet ik namelijk of het nut heeft om mij in te schrijven, aangezien jullie vlug mensen nodig hebben.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    AWOLNATION schreef:
    Misschien is hier al een antwoord op gegeven, maar ik kan het niet terugvinden, dus ik vraag het gewoon:
    Wanneer verwachten jullie dat de verkiezingen over zijn?
    Ik kan me ook wel voorstellen dat het afhangt van het aantal aanmeldingen, maar een kleine indicatie zou fijn zijn ^^ Dan weet ik namelijk of het nut heeft om mij in te schrijven, aangezien jullie vlug mensen nodig hebben.

    Ik denk... eind april. Maar dat is echt een ruwe schattig, er kan van alles gebeuren waardoor we sneller klaar zijn of waardoor het langer duurt.

    Mijn laatste examen is 22 mei, vanaf dan heb ik vakantie en heb ik dus heel veel tijd. Is dat te laat?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Marjannee schreef:
    Mijn laatste examen is 22 mei, vanaf dan heb ik vakantie en heb ik dus heel veel tijd. Is dat te laat?

    En na je vakantie?