• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Nu we weer een aantal collega's minder sinds de vorige verkiezingen, willen we ons team weer versterken met een aantal nieuwe, enthousiaste collega's!
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden over het takenpakket van een moderator enzovoorts.

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 24 maart 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Na de eerste ronde gaan we nakijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronde zullen casussen voorgelegd worden waarbij vragen worden gesteld. Deze moeten worden beantwoord. Ook dat gaan we weer nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan 5-7 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    Link: De aanmelding is gesloten.

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen subfora wekelijks nakijken/opschonen.
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, House Cup, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 9:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2014 - 15:49 ]

    Krull schreef:
    Zo leuk om jullie reacties te lezen =3

    Ik ben zo nerveus voor de uitslag :'3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Ik ben zo nerveus voor de uitslag :'3


    Same here haha


    26 - 02 - '16

    Wanneer kunnen we de uitslag ongeveer verwachten? Er stond een week bij mijn inschrijving, maar dat is wel heel snel.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Medousa schreef:
    (...)
    Ik ben zo nerveus voor de uitslag :'3



    Me 2! xD


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik ging zeggen 'En die is nog ver weg', maar eigenlijk is de deadline niet zo ver af niet meer. Ik ben ook wel benieuwd wie er allemaal zal slagen voor de eerste ronde.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Krull schreef:
    Zo leuk om jullie reacties te lezen =3


    Zoiets heet leedvermaak, Emma. (':


    Marjannee schreef:
    Wanneer kunnen we de uitslag ongeveer verwachten? Er stond een week bij mijn inschrijving, maar dat is wel heel snel.


    Eind april ergens. Is een paar pagina's terug al eens beantwoord.

    Krull schreef:
    Zo leuk om jullie reacties te lezen =3



    Ik zit echt gewoon in spanning te wachten haha, bijna iedereen hier ;)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Hier staat het antwoord:

    Krull schreef:
    (...)
    Ik denk... eind april. Maar dat is echt een ruwe schattig, er kan van alles gebeuren waardoor we sneller klaar zijn of waardoor het langer duurt.


    26 - 02 - '16

    Ik ooooook, het is zo spannend ;3!

    Vandinha schreef:
    (...)

    Zoiets heet leedvermaak, Emma. (':

    Owja. Nee, er worden ook gewoon vragen gesteld hier en anderen mensen worden succes gewenst! Dat vind ik ook leuk om te zien.

    Marjannee, ik weet niet wanneer de uitslag van de eerste ronde komt. Als we iets met zekerheid kunnen zeggen dan zetten we dat in de beginpost. We hebben eerder gemerkt dat je beter niet zomaar kan roepen van het zal wel ongeveer zo lang duren, want als t dan anders is dan hebben mensen zich voorbereid op wat wij hebben geroepen, terwijl dat dus niet eens vast stond. En dan heb je teleurgestelde mensen.
    Ja ik heb gezegd dat ik schat dat de verkiezingen eind april klaar zijn. Ik weet ook niet of dat zo slim was om te zeggen.. T is echt een schatting.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 17:00 ]

    Medousa schreef:
    (...)
    Ik ben zo nerveus voor de uitslag :'3


    Nog zo'n iemand hiero... :$


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    Krull schreef:
    (...)
    Owja. Nee, er worden ook gewoon vragen gesteld hier en anderen mensen worden succes gewenst! Dat vind ik ook leuk om te zien.

    Marjannee, ik weet niet wanneer de uitslag van de eerste ronde komt. Als we iets met zekerheid kunnen zeggen dan zetten we dat in de beginpost. We hebben eerder gemerkt dat je beter niet zomaar kan roepen van het zal wel ongeveer zo lang duren, want als t dan anders is dan hebben mensen zich voorbereid op wat wij hebben geroepen, terwijl dat dus niet eens vast stond. En dan heb je teleurgestelde mensen.
    Ja ik heb gezegd dat ik schat dat de verkiezingen eind april klaar zijn. Ik weet ook niet of dat zo slim was om te zeggen.. T is echt een schatting.


    Oké, bedankt voor de reactie! ;) Dan wacht ik maar gewoon af en dan zie ik vanzelf wanneer er een uitslag komt, haha. Het kost vast ook behoorlijk veel tijd om alles na te kijken :3. En dan houd ik het topic wel gewoon goed in de gaten ^^


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Marjannee schreef:
    (...)

    Misschien handig om dit lijstje in de beginpost te zetten?

    Stond al 10 minuten voor jouw post in de beginpost. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Stond al 10 minuten voor jouw post in de beginpost. :Y)


    Hahah oeps, heb ik het somehow over het hoofd gezien :'p


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain