• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Nu we weer een aantal collega's minder sinds de vorige verkiezingen, willen we ons team weer versterken met een aantal nieuwe, enthousiaste collega's!
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden over het takenpakket van een moderator enzovoorts.

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 24 maart 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Na de eerste ronde gaan we nakijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronde zullen casussen voorgelegd worden waarbij vragen worden gesteld. Deze moeten worden beantwoord. Ook dat gaan we weer nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan 5-7 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    Link: De aanmelding is gesloten.

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen subfora wekelijks nakijken/opschonen.
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, House Cup, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 9:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2014 - 15:49 ]

    CrazyGirlxx schreef:
    Na wat getwijfel heb ik me toch aangemeld. De twijfels waren omdat ik zo'n ukkepuk van 12 ben xD Echt waar, ik voel me heel klein tussen jullie in xD


    Ik vind het juist ontzettend tof dat je jezelf hebt aangemeld, dat brengt er weer wat variatie in - wat altijd goed is! Daarnaast is iemand van 12 van een net zo'n grote waarde als iemand van 20!


    Ironhide schreef:
    (...)

    Ik ben pak en beet 3 jaar bèta geweest. Ben in augustus gestopt ivm ziekte en ook een paar maanden van Q weggeweest. Op 1 januari (tijdens oud en nieuw ergens, vuurwerk en al nog op de achtergrond) weer terug gekomen en weer gewoon iedere dag online. Alleen niet zo heel bekend onder de users haha

    We gaan het zien, maken allemaal evenveel kans ^^
    Jij ook succes!

    Wil je geen bèta meer worden of wilde je wat verandering? Hehe ;d. Ohw, ziekte? ;s Geen ernstige hopelijk! Ghehe, perfecte tijdstip om terug te komen!
    En nee, volgens mij ken ik je niet - of wacht, ik heb even op je profiel gekeken voor je vorige usernames hehe. Remington doet wel een belletje rinkelen hoor! Haha. En ja, thanks! Ik hoop wel dat ik kans maak, maar even afwachten dus c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ironhide schreef:
    (...)

    Ik heb me dit keer ook ingeschreven ja. Moet nog maar even afwachten hoe het gaat. Heb het geluk al eens gehad om deel van de crew uit te mogen maken als bèta reader. Wat ik ook jaren met plezier heb gedaan, maar moderator zijn is toch net even anders ^^
    Ik had eigenlijk echt niet door dat jij het was. Ik vroeg me gisteren zelf af of je nog op Q zat en kijk eens aan, je bent hier gewoon sneaky zonder dat ik het wist. De toeval.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ironhide schreef:
    (...)

    Ik ben pak en beet 3 jaar bèta geweest. Ben in augustus gestopt ivm ziekte en ook een paar maanden van Q weggeweest. Op 1 januari (tijdens oud en nieuw ergens, vuurwerk en al nog op de achtergrond) weer terug gekomen en weer gewoon iedere dag online. Alleen niet zo heel bekend onder de users haha

    We gaan het zien, maken allemaal evenveel kans ^^
    Jij ook succes!

    Ik moet eigenlijk bij jou bij een nieuwe username altijd even kijken of je 'Hel' bij je oude usernames hebt staan, en dan weet ik het weer (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Het is jammer dat ik zo weinig tijd heb, anders zou ik het overwegen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    @Nana: hahaha, nee hoor. Ik ben er nog ^^ Nog wat usernames aan het wisselen geweest laatste tijd.

    @Rochefort: Hel zal inderdaad wel mijn vaste naam worden na deze. Heb ik ook jaren gehad en zal ik ook nog wel een tijdje houden. Moest nu alleen even iets ass kickin' hebben haha.
    Bij jou kijk ik altijd naar de foto, als die veranderd moet ik eerst gaan uitzoeken welke username me nog bijstaat x)

    Ironhide schreef:
    @Nana: hahaha, nee hoor. Ik ben er nog ^^ Nog wat usernames aan het wisselen geweest laatste tijd.

    @Rochefort: Hel zal inderdaad wel mijn vaste naam worden na deze. Heb ik ook jaren gehad en zal ik ook nog wel een tijdje houden. Moest nu alleen even iets ass kickin' hebben haha.
    Bij jou kijk ik altijd naar de foto, als die veranderd moet ik eerst gaan uitzoeken welke username me nog bijstaat x)

    Nice!
    Haha, dat weet ik. Ik was laatst op een meeting en iedereen kreeg te horen: ' plaatje met meisje met masker'
    'Ooooooh!'
    Alleen bij Mitchell viel het kwartje iets later.


    Deep inside, I've never felt alive

    Rochefort schreef:
    (...)
    Nice!
    Haha, dat weet ik. Ik was laatst op een meeting en iedereen kreeg te horen: ' plaatje met meisje met masker'
    'Ooooooh!'
    Alleen bij Mitchell viel het kwartje iets later.


    En bij mij, ghehe. :'D


    OT: Succes iedereen die zich heeft ingeschreven! Ik doe niet mee, ik wacht een aantal jaar tot de bemiddelaarsverkiezingen. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is nu al een paar keer voorbijgekomen: niet precies weten wat een mod doet. Daarom even een algemene oplijsting van ons takenpakket. ^^

    Takenpakket:
    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen subfora wekelijks nakijken/opschonen.
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, House Cup, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Het is nu al een paar keer voorbijgekomen: niet precies weten wat een mod doet. Daarom even een algemene oplijsting van ons takenpakket. ^^

    Takenpakket:
    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen subfora wekelijks nakijken/opschonen.
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, House Cup, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Misschien handig om dit lijstje in de beginpost te zetten?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Marjannee schreef:
    (...)

    Misschien handig om dit lijstje in de beginpost te zetten?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Marjannee schreef:
    (...)

    Misschien handig om dit lijstje in de beginpost te zetten?



    Staat er al :')


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    (...)


    Staat er al :')


    Superr!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Zo leuk om jullie reacties te lezen =3

    CrazyGirlxx schreef:
    (...)


    Staat er al :')


    (Y)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||