• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Nu we weer een aantal collega's minder sinds de vorige verkiezingen, willen we ons team weer versterken met een aantal nieuwe, enthousiaste collega's!
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden over het takenpakket van een moderator enzovoorts.

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 24 maart 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Na de eerste ronde gaan we nakijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronde zullen casussen voorgelegd worden waarbij vragen worden gesteld. Deze moeten worden beantwoord. Ook dat gaan we weer nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan 5-7 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    Link: De aanmelding is gesloten.

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen subfora wekelijks nakijken/opschonen.
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, House Cup, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 9:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2014 - 15:49 ]

    Horizons schreef:
    (...)Neh, heb te veel schoolwerk, dus liever niet.(joehoe)


    Liever wel, want dan komen er bemiddelaarsverkiezingen. :Y) Ghehe. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb me aangemeld (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    You miss a hundred percent of the shots – you do not take. (:


    @Vandinha wie bedoel je?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ^
    Volgens mij gewoon voor iedereen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nightingalex schreef:
    @Vandinha wie bedoel je?


    Inderdaad – voor iedereen die denkt " zal ik het proberen? "
    Nee heb je – Ja kun je krijgen (:


    Haha, ik ben net nieuw op dit forum maar ik wil dit soort dingen wel graag volgen.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Marjannee schreef:
    (...)

    Ja, dat snap ik natuurlijk. Maar ik bedoel eigenlijk meer de week voor de toetsweek en de toetsweek zelf, en de 4 (?) weken van de examens. Dan zou ik natuurlijk na de examens zeeën van tijd moeten hebben, want behalve dat ik dan wat meer wil werken, heb ik vakantie dan.

    Je mag het altijd aangeven als je voor een bepaalde periode niet of minder aanwezig bent. Geen enkel probleem. Het is immers vrijwillig x)

    Ik heb te weinig tijd maar ik wil dit wel volgen. Mijn topics (:


    Alleen maar tranen van geluk

    En telkens al er weer nieuwe verkiezingen zijn ga ik twijfelen. Al helemaal omdat ik over elf weken niks meer te doen heb en één jaar dan helemaal niks aan school doe. Verdorie.


    Deep inside, I've never felt alive

    Rochefort schreef:
    En telkens al er weer nieuwe verkiezingen zijn ga ik twijfelen. Al helemaal omdat ik over elf weken niks meer te doen heb en één jaar dan helemaal niks aan school doe. Verdorie.

    Je moet er goed over nadenken, ik had het toentertijd namelijk onderschat. Als je echt denkt dat het iets voor jou is dan moet je het zeker doen! Maar je moet het niet doen omdat je tijd hebt, je moet het doen omdat je het wil :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    (...)
    Je moet er goed over nadenken, ik had het toentertijd namelijk onderschat. Als je echt denkt dat het iets voor jou is dan moet je het zeker doen! Maar je moet het niet doen omdat je tijd hebt, je moet het doen omdat je het wil :'D

    Ja, dat weet ik. Maar het is iets wat ik wel wil, en omdat ik tijd heb ga ik twijfelen. Moderator zijn lijkt me leuk, bemiddelaar nog leuker. Alleen omdat dat laatste nog niet snel gaat gebeuren ga ik twijfelen, ook omdat ik moderator zijn voor mij leuk lijkt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hmm. Ik heb me al een keer aangemeld, ik heb het idee dat ik nu weer ga falen.
    Maar ik kan nog altijd een gokje wagen. Even twee of drie nachtjes slapen om erover na te denken (:

    Veel succes iedereen! c:

    [ bericht aangepast op 12 maart 2014 - 20:33 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Hoe streng kijken jullie naar de slechte kwaliteiten? Want het zal best jammer zijn als jullie streng naar dat kijken en meteen een slechte beeld van iemand krijgen. ;s


    -

    Rochefort schreef:
    (...)
    Ja, dat weet ik. Maar het is iets wat ik wel wil, en omdat ik tijd heb ga ik twijfelen. Moderator zijn lijkt me leuk, bemiddelaar nog leuker. Alleen omdat dat laatste nog niet snel gaat gebeuren ga ik twijfelen, ook omdat ik moderator zijn voor mij leuk lijkt.
    Ik zou het gewoon doen. Met mijn studievooruitgang is de kans groot dat ik nog maar 1 - 1,5 jaar bemiddelaar zal zijn. Hoe fijn ik deze site ook vind, ik denk niet dat ik na mijn werkuren nog veel zin in crewtaakjes zal hebben en het grote leven voor mij begint dan. Wie weet gebeurt het wel vroeger. Op dat moment kan je nog altijd kiezen om bemiddelaar te worden ook al ben je ondertussen een mod.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?