• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Nu we weer een aantal collega's minder sinds de vorige verkiezingen, willen we ons team weer versterken met een aantal nieuwe, enthousiaste collega's!
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden over het takenpakket van een moderator enzovoorts.

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 24 maart 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Na de eerste ronde gaan we nakijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronde zullen casussen voorgelegd worden waarbij vragen worden gesteld. Deze moeten worden beantwoord. Ook dat gaan we weer nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan 5-7 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    Link: De aanmelding is gesloten.

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen subfora wekelijks nakijken/opschonen.
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, House Cup, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 9:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2014 - 15:49 ]

    Marjannee schreef:
    (...)

    Aah ik heb geloof ik 2 smileys, hopen dat ik daar niet op wordt afgekeurd x)

    Oh, ik zie net zelfs 3, maar één daarvan is een quote uit een mail dus dat telt niet! :P


    Als de rest van de aanmelding goed is, zou het geen probleem zijn, maar meestal vind ik de smileys in aanmeldingen gewoon niet echt nodig. Bovendien is dit natuurlijk mijn mening; ik hoef dit keer niet eens na te kijken en misschien denken de mods er wel anders over. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Als de rest van de aanmelding goed is, zou het geen probleem zijn, maar meestal vind ik de smileys in aanmeldingen gewoon niet echt nodig. Bovendien is dit natuurlijk mijn mening; ik hoef dit keer niet eens na te kijken en misschien denken de mods er wel anders over. ^^


    Laten we dat dan maar hopen!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik heb er één opmerking ingezet die mijn humor prijsgeeft, maar voor de rest ben ik heel serieus gebleven. Ik wilde ook niet overkomen als één of andere gestoorde gek, haha.
    En mijn computer deed verschrikkelijk. Alles geperfectioneerd. "De pagina reageert niet meer." D:
    Gelukkig had ik alles gekopieerd.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    AbbySciuto --> Eunomia


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik ben nu al benieuwd wie de functie zullen krijgen als Moderator.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben nu al benieuwd wie de functie zullen krijgen als Moderator.


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    Genest schreef:
    Ik ben nu al benieuwd wie de functie zullen krijgen als Moderator.

    Oh, ik ben er net achter dat ik dat niet wordt :')


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }


    Oh, ik ben er net achter dat ik dat niet wordt :')

    hoe?


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    Curuxa schreef:
    (...)
    Oh, ik ben er net achter dat ik dat niet wordt :')


    Waarom zou je niet?
    Of bedoel je dat je niet nieuwsgierig wordt?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Al schreef:
    (...)

    Waarom zou je niet?
    Of bedoel je dat je niet nieuwsgierig wordt?

    Nope... Ik heb het echt gewoon gedaan hoe ik het zou doen en de anderen allemaal uitgebreid enzo... Best wel dom :Y)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Curuxa schreef:
    (...)
    Nope... Ik heb het echt gewoon gedaan hoe ik het zou doen en de anderen allemaal uitgebreid enzo... Best wel dom :Y)


    Je moet het doen zoals je het zelf zou doen – dat laat duidelijk zien wie je bent (:
    Er is geen fout/goed hierbij.


    Er is geen goed of fout (:
    Meer is ook niet beter. Als jij in een paar zinnen kunt uitleggen waarom we jou moeten kiezen is dit net zo goed als iemand die daar een verhaal voor nodig heeft.


    I am an idiot, I move.

    Scarce schreef:
    Er is geen goed of fout (:
    Meer is ook niet beter. Als jij in een paar zinnen kunt uitleggen waarom we jou moeten kiezen is dit net zo goed als iemand die daar een verhaal voor nodig heeft.
    dit is waar, maar waar ik de vorige keer in de fout ging was het te oppervlakkig maken denk ik. Mijn antwoorden waren echt antwoorden die iedereen zou geven...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Expendables schreef:
    (...)dit is waar, maar waar ik de vorige keer in de fout ging was het te oppervlakkig maken denk ik. Mijn antwoorden waren echt antwoorden die iedereen zou geven...


    Er zit een verschil in kort zijn en origineel zijn. Ik denk dat het 't belangrijkste is dat je eruit springt ten opzichte van de rest (in positieve zin dan!).


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Je weet nog niet wat de rest heeft ingevuld ;)
    No stress.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I am an idiot, I move.