• Witches don't burn



    Het verhaal:
    In een klein vissersdorpje, Newdell, ontstaat veel opschudding als er een lichaam van een tiener word gevonden. Hij lijkt gedood te zijn in een soort ritueel. De dorpelingen zijn er zeker van dat iemand uit de grote stad dit gedaan moet hebben. Zij zelf zijn natuurlijk allemaal brave kerkgangers en zouden nooit zo iets doen, maar in het bos worden op meerdere plekken overblijfselen van rituelen gevonden. Sommige mensen fluisteren over magie en over duivel aanbidding, maar anderen vinden dit grote onzin en niet van onze tijd, mensen beginnen zich vreemd te gedragen en zeker de tieners op de plaatselijke middelbare school lijken geheimen met zich mee te dragen. Zouden een aantal van hen een pact met de duivel gesloten hebben?

    Nog wat informatie:
    - Het idee is dat het verhaal zich af speelt rond de middelbare school, leerlingen, ouders en leraren, maar dat kan ook anders.
    - De meeste mensen blijven na hun middelbare school in het dorp wonen en gaan de visserij in. (Nu kan je natuurlijk ook een groep tieners hebben die zo snel mogelijk het dorp uit willen)
    - Heksen kunnen jongens en meisjes zijn.
    - Heksen dragen een heksen teken op zich (litteken, tatoeage, moedervlek in een bepaalde vorm) ten teken van hun pact en hun magie.
    - Een cirkel bestaat uit 5 heksen die ieder voor een element staan (water, hout, vuur, aarde & metaal).
    - Om de pact te bevestigen moeten er vijf menselijk offergaven komen. Het eerste offer is al gegeven.

    - Niet meer dan 2 personages per persoon
    - Als je reserveert zeg dan aub even of je personage mannelijk of vrouwelijk is.


    Omgeving:
    Het dorp: klik
    De middelbare school: klik
    Het bos: klik

    Rollen:
    Naam:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Leeftijd:
    Soort (geef bij heks ook aan welk element):
    Werk (als je op school zit zeg welk jaar):
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:
    Heksen (0 vrije plekken):
    - Water Eleona Moonrise ~ candy2001 (2)
    - Hout Davina Kathy Sophia-ann Woodward ~ Pwettyness (2)
    - Vuur Katherine Johanna Stavros ~ Luna2013 (3)
    - Aarde Violetta Mia Amoré ~ maybetonight (2)
    - Metaal gereserveerd door: powerninja
    Dorpelingen (open):
    vrouwen:
    Emily 'Em' Raven Johnsone ~ Disneyy (8)


    Mannen:
    Evyn Jones ~ Geleninja (1)
    Alvaro Caesar Vitalis ~ Luna2013 (7)
    Jake Daniel Evans ~ Disneyy (7)

    Story
    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 12 april 2014 - 14:39 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Mag ik een heks die bij water hoort reseveren? Kan t nu namelijk ni invullen zit op me mobiel :)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    candy2001 schreef:
    Mag ik een heks die bij water hoort reseveren? Kan t nu namelijk ni invullen zit op me mobiel :)


    Is prima!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Mag ik een heks die bij vuur hoort en een vrouwelijke mens

    BarnOwl schreef:
    Mag ik een heks die bij vuur hoort en een vrouwelijke mens


    Is goed ik zet je er bij!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Is het goed als ik metaal heks reserveer

    Ik denk dat ik een aarde heksin wil reserveren, is dat possible?

    Vraagje, wat doen die heksjes straks in de rpg:$

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 19:42 ]


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    maybetonight schreef:
    Ik denk dat ik een aarde heksin wil reserveren, is dat possible?

    Vraagje, wat doen die heksjes straks in de rpg:$


    Dat staat in de extra informatie. Om hun pact af te sluiten en hun magie te behouden/te versterken moeten ze nog 4 mensen offeren en dus eigenlijk in een ritueel vermoorden. Jij en Powerninja staan er bij

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 19:57 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik kan t helaas niet meer vandaag invullen :s mag ni meer op de laptop :s ik ga t morgen doen :)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    candy2001 schreef:
    Ik kan t helaas niet meer vandaag invullen :s mag ni meer op de laptop :s ik ga t morgen doen :)


    Is prima!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.


    Naam: Evyn Jones
    Bijnaam/Roepnaam: Evyn voor vrienden en meneer Jones voor Leerlingen
    Leeftijd: 27
    Soort: mens
    Werk: Leraar, hij geeft Engels
    Innerlijk: Evyn is iemand die graag mensen helpt en het beste in mensen ziet. Hij is vaak vrij stil, maar is niet iemand die iets onrechtvaardigst plaats laat vinden zonder actie te onder nemen. Hij is fel tegen pesten en zal van alles doen om een slachtoffer van pesten te helpen. In zijn lessen kan hij soms best streng zijn en doodse stilte eisen. Evyn vind het leuk om creatieve projecten te bedenken en hij krijgt een trots gevoel als een leerling die moeite heeft met zijn vak hogere cijfers haalt. Verder is hij soms best ijdel. Hij wil graag een goede indruk maken en kiest zijn kleding daarom altijd met veel zorg uit. Hij heeft vaak door als er iets mis is en kan er niet tegen als hij iets niet weet of niet begrijpt. Hij is dol op raadsels en puzzels.
    Geschiedenis: Evyn was geboren in Newdell en vertrok na zijn middelbare school naar de stad om daar Engels te studeren. Hij was van plan op een school in de stad te gaan werken toen zijn moeder ernstig ziek werd. Hij kwam terug naar Newdell om bij haar te zijn in haar laatste maanden en blijft nu hier om te voorkomen dat zijn vader erg eenzaam is.
    Uiterlijk: Evyn is lang, heeft donker blond haar en grijze ogen. Hij heeft altijd een kalmte over zich en het lijkt alsof je hem iets heel heftigs moet vertellen om het van zijn stuk te krijgen. Deels door zijn kalmte komt hij heel betrouwbaar en vriendelijk over.


    Extra: Evyn is homo, maar is nooit uit de kast gekomen aangezien hij denkt dat in de kerkelijke gemeenschap van het dorp dit niet geaccepteerd zal worden. Hij had wel een vriendje tijdens zijn studie, maar het is niets tussen hen geworden.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 21:07 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Zouden jullie alsjeblieft willen zeggen of je heks een jongen of een meisje is?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Vul m'n rol zsm in, maar ga nu eerst flikken Maastricht kijken (H)
    Btw, mijne is een meisje :)

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 20:30 ]


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    Laatste heks?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Pwettyness schreef:
    Laatste heks?


    Vind ik prima. Is de heks een man of een vrouw?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Is de laatste heks bezet?


    Tijd voor koffie.