• Witches don't burn



    Het verhaal:
    In een klein vissersdorpje, Newdell, ontstaat veel opschudding als er een lichaam van een tiener word gevonden. Hij lijkt gedood te zijn in een soort ritueel. De dorpelingen zijn er zeker van dat iemand uit de grote stad dit gedaan moet hebben. Zij zelf zijn natuurlijk allemaal brave kerkgangers en zouden nooit zo iets doen, maar in het bos worden op meerdere plekken overblijfselen van rituelen gevonden. Sommige mensen fluisteren over magie en over duivel aanbidding, maar anderen vinden dit grote onzin en niet van onze tijd, mensen beginnen zich vreemd te gedragen en zeker de tieners op de plaatselijke middelbare school lijken geheimen met zich mee te dragen. Zouden een aantal van hen een pact met de duivel gesloten hebben?

    Nog wat informatie:
    - Het idee is dat het verhaal zich af speelt rond de middelbare school, leerlingen, ouders en leraren, maar dat kan ook anders.
    - De meeste mensen blijven na hun middelbare school in het dorp wonen en gaan de visserij in. (Nu kan je natuurlijk ook een groep tieners hebben die zo snel mogelijk het dorp uit willen)
    - Heksen kunnen jongens en meisjes zijn.
    - Heksen dragen een heksen teken op zich (litteken, tatoeage, moedervlek in een bepaalde vorm) ten teken van hun pact en hun magie.
    - Een cirkel bestaat uit 5 heksen die ieder voor een element staan (water, hout, vuur, aarde & metaal).
    - Om de pact te bevestigen moeten er vijf menselijk offergaven komen. Het eerste offer is al gegeven.

    - Niet meer dan 2 personages per persoon
    - Als je reserveert zeg dan aub even of je personage mannelijk of vrouwelijk is.


    Omgeving:
    Het dorp: klik
    De middelbare school: klik
    Het bos: klik

    Rollen:
    Naam:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Leeftijd:
    Soort (geef bij heks ook aan welk element):
    Werk (als je op school zit zeg welk jaar):
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:
    Heksen (0 vrije plekken):
    - Water Eleona Moonrise ~ candy2001 (2)
    - Hout Davina Kathy Sophia-ann Woodward ~ Pwettyness (2)
    - Vuur Katherine Johanna Stavros ~ Luna2013 (3)
    - Aarde Violetta Mia Amoré ~ maybetonight (2)
    - Metaal gereserveerd door: powerninja
    Dorpelingen (open):
    vrouwen:
    Emily 'Em' Raven Johnsone ~ Disneyy (8)


    Mannen:
    Evyn Jones ~ Geleninja (1)
    Alvaro Caesar Vitalis ~ Luna2013 (7)
    Jake Daniel Evans ~ Disneyy (7)

    Story
    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 12 april 2014 - 14:39 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    kan t ook dat ze in het huis ernaast woont? en dat ze dan moet komen eten bij dat gezin?


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    candy2001 schreef:
    kan t ook dat ze in het huis ernaast woont? en dat ze dan moet komen eten bij dat gezin?

    vind ik goed


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    heb t aangepast


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Wanneer beginne we?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Pwettyness schreef:
    Wanneer beginne we?


    2 gereserveerde rollen moeten nog in gevuld worden. Dus ik zou zeggen als die twee klaar zijn.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Zouden Barnowl en Powerninja alsjeblieft hun rollen in willen vullen? Anders kunnen we niet beginnen.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Sorry ben het helemaal vergeten. Zal vanavond als ik thuis ben een begin aan mn rol maken

    Barnowl-luna2013

    Jammer dat de heksen vol zitten, een normaal persoon lijkt me niet heel leuk, anders had ik mee gedaan,,
    Leek me een leuke rpg namelijk :p


    Little do you know

    geleninja schreef:
    Witches don't burn



    Het verhaal:
    In een klein vissersdorpje, Newdell, ontstaat veel opschudding als er een lichaam van een tiener word gevonden. Hij lijkt gedood te zijn in een soort ritueel. De dorpelingen zijn er zeker van dat iemand uit de grote stad dit gedaan moet hebben. Zij zelf zijn natuurlijk allemaal brave kerkgangers en zouden nooit zo iets doen, maar in het bos worden op meerdere plekken overblijfselen van rituelen gevonden. Sommige mensen fluisteren over magie en over duivel aanbidding, maar anderen vinden dit grote onzin en niet van onze tijd, mensen beginnen zich vreemd te gedragen en zeker de tieners op de plaatselijke middelbare school lijken geheimen met zich mee te dragen. Zouden een aantal van hen een pact met de duivel gesloten hebben?

    Nog wat informatie:
    - Het idee is dat het verhaal zich af speelt rond de middelbare school, leerlingen, ouders en leraren, maar dat kan ook anders.
    - De meeste mensen blijven na hun middelbare school in het dorp wonen en gaan de visserij in. (Nu kan je natuurlijk ook een groep tieners hebben die zo snel mogelijk het dorp uit willen)
    - Heksen kunnen jongens en meisjes zijn.
    - Heksen dragen een heksen teken op zich (litteken, tatoeage, moedervlek in een bepaalde vorm) ten teken van hun pact en hun magie.
    - Een cirkel bestaat uit 5 heksen die ieder voor een element staan (water, hout, vuur, aarde & metaal).
    - Om de pact te bevestigen moeten er vijf menselijk offergaven komen. Het eerste offer is al gegeven.

    - Niet meer dan 2 personages per persoon
    - Als je reserveert zeg dan aub even of je personage mannelijk of vrouwelijk is.


    Omgeving:
    Het dorp: klik
    De middelbare school: klik
    Het bos: klik

    Rollen:
    Naam: Aaron Sylvester De la Silva
    Bijnaam/Roepnaam: Aaron
    Leeftijd: 18
    Soort metaal
    Werk : laatse jaar, bijbaan als verkoper in een boekwinkel
    Innerlijk: Aaron is een echt leiders type. Hij is rustig, moedig, intelligent en heeft een natuurlijk overwicht. Hij is erg populair op school zowel bij zijn vrienden als bij de meisjes
    Geschiedenis: Aaron komt uit een familie van magiers en heksen. Hij is opgegroeid met heksenrij.
    Uiterlijk: Lang en gespierd. Grijze ogen en donkerbruin licht krullend haar.
    Extra:

    Personages:
    Tijdelijke stop op vrouwelijke personages

    Heksen (0 vrije plekken):
    - Water Eleona Moonrise ~ candy2001 (2)
    - Hout Davina Kathy Sophia-ann Woodward ~ Pwettyness (2)
    - Vuur Katherine Johanna Stavros ~ Luna2013 (3)
    - Aarde Violetta Mia Amoré ~ maybetonight (2)
    - Metaal Aaron Sylvester De la Silva powerninja[/q][/i]
    Dorpelingen (open):
    vrouwen:

    Mannen:
    Evyn Jones ~ Geleninja (1)
    Gerserveerd door: Luna2013

    (...)

    heel jammer dat we niet meer aanmeldingen krijgen trouwens ;c

    @Disneyy een normaal persoon kan ook een heks zijn, als ik het goed heb, maar dan zonder kring.


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    maybetonight schreef:
    heel jammer dat we niet meer aanmeldingen krijgen trouwens ;c

    @Disneyy een normaal persoon kan ook een heks zijn, als ik het goed heb, maar dan zonder kring.


    Oke.. cx

    Maar als ik het goed begrijp is dit een klein beetje zoals 'The Secret Circle' ofzo?
    Vind ik een leuke serie trouwens cx

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 21:02 ]


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    (...)

    Oke.. cx

    Maar als ik het goed begrijp is dit een klein beetje zoals 'The Secret Circle' ofzo?
    Vind ik een leuke serie trouwens cx


    Je kan het inderdaad als iets in die richting zien. Alleen is hier iets duistere magie denk ik met de slachtoffers enzo. Je kan een heks zonder cirkel zijn. Je kan bijvoorbeeld ook een heksenjager zijn of een ander bovennatuurlijk wezen of een mens natuurlijk.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    @powerninja Doe het alsjeblieft zo:

    Naam: Aaron Sylvester De la Silva
    Bijnaam/Roepnaam: Aaron
    Leeftijd: 18
    Soort: metaal heks
    Werk : laatse jaar, bijbaan als verkoper in een boekwinkel
    Innerlijk: Aaron is een echt leiders type. Hij is rustig, moedig, intelligent en heeft een natuurlijk overwicht. Hij is erg populair op school zowel bij zijn vrienden als bij de meisjes
    Geschiedenis: Aaron komt uit een familie van magiërs en heksen. Hij is opgegroeid met hekserij.
    Uiterlijk: Lang en gespierd. Grijze ogen en donkerbruin licht krullend haar.
    Extra:

    (zou je hem iets uitgebreider kunnen doen? Kijk anders naar de anderen als je een voorbeeld nodig hebt)


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    mijn personage is klaar, t was alleen nog niet veranderd in de story.

    wist niet of je t al gezien had :3


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.